Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2017  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PM07645
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Rektori Hivatal tisztasági festés 2.szakasz
2017. március 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PM07645

Ajánlattételi határidő: 2017. április 10 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem Létesítménygazdálkodási Igazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

 

A beszerzés tárgya: SZTE, Rektori Hivatal épületében tisztasági festés 2. ütemének végzése.

 

Ajánlattétel

Ajánlat sorszáma:

Ajánlattételi határidő: 2017. március 30. 14.00 óra


Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadástól számított 30 naptári nap.

A kivitelezési munka a munkakezdést megelőzően egyeztetett időpontokban, egyes esetekben hétvégén, illetve a hivatal működési idején kívül történhet.



A beszerzés rövid ismertetője:

 

SZTE, Rektori Hivatal épületében tisztasági festés 2. ütemének végzése a mellékelt részletezés szerinti helyeken és mennyiségben.

Helyszín: Szeged, Dugonics tér 13.

 

Tárgy:

- Az épület felsorolt helyiségeiben részleges illetve teljes tisztasági festés a meglévő színekkel megeggyezően, CAPAROL festékkel a csatolt színkódok szerint. A szükséges felület előkészítések (kaparás, glettelés, csiszolás, festés minimum 2 rtg-ben).  

- A festési munkákhoz kapcsolódó kiegészítő tevékenységek végzése, fólia takarások, bevédések, munkavégzés közbeni illeve utáni takarítás.

 

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni. Érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel!

 

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni úgy, hogy az épületben a folyamatosmunkavégzést biztosítani szükséges.

 

Szükséges dokumentumok:

 

  • Kivitelezői nyilatkozat
  • Felelős Műszaki Vezetői nyilatkozat
  • Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)
  • Építési napló hiánytalan másolata (szabályosan lezárva minden mellékletével)

 

 

Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

 

SZTE, Rektori Hivatal porta

2017.04.05.14 óra

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás alapján.

 

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
felolvasólap.doc
Szinkodok.pdf
SZTE_MLI_ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS_.doc
Tisztasági festés adatok 2 szakasz.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kukla Zsolt, irodavezető

kukla.zsolt@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kálmánné Mihályi Noémi, üzemeltetési referens SZTE Igazgatásszervezési és Szolgáltatási Központ, tel: +36 (62) 544-070, +36 (62) 544-000/4070

email: kalmanne.mihalyi.noemi@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.

Készítő