2025. május 16.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/PSZ14658
Ajánlattételi határidő: 2025. május 22 11:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendelő jelen szerződés tárgyában 2022. július 27. napján 36 hónap időtartamra szerződést kötött 12 hónap meghosszabbodási lehetőséggel, de maximum a keretösszeg kimerüléséig. Erre tekintettel Felek rögzítik, hogy jelen Szerződés az azonos tárgyban megkötött 21/Ny/2022/SZTE/2 számú szerződés megszűnésének napját követő napon lép hatályba. Amennyiben az azonos tárgyban jelenleg hatályos szerződés keretösszege a jelzett időtartamot megelőzően kimerítésre kerül, akkor Megrendelő e-mail formájában tájékoztatja Vállalkozót a hatálybalépésről. Felek a szerződést a hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 2026. július 27-ig tartó időszakra kötik. A mennyiben a keretösszeg a szerződéses időszak letelte előtt kimerül, úgy a szerződés automatikusan megszűnik.
A beszerzés rövid ismertetője:
A teljesítés helye: A Szegedi Tudományegyetem 1. számú mellékletben részletezett szervezeti egységeinél. A teljesítési helyek változhatnak új igények jelentkezésével ill. megszűnésével.
Avatási sapkák és talárok eseti mosodai mosásának elvégzése: 2. sz. mellékletben Műszaki leírás szerint
Felhívjuk Tisztelt Ajánlattevők figyelmét, hogy szakmai ajánlatukat a műszaki leírásnak, valamint az ajánlati felhívásban foglaltaknak megfelelően kell megtenni.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Letölthető állományok:
Műszaki leírás 1. sz. melléklet_SZTE szervezeti egységei mosodai szolgáltatás.xlsxMűszaki leírás_2. sz.melléklettalárok avatási sapkák mosodai szolgáltatás.docxFelolvasólap.docxVállalkozási keretszerződés tevezet.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni. Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre, beleértve a helyszínre történő kiszállás díját is.
További információk:
Fizetési mód: Vállalkozó a megrendelt munka elvégzését a munkalapon, leigazoltatja Megrendelő megbízott képviselőjével. A munkalap, a szállítójegy és az átvételi bizonylat képezi a számla alapbizonylatát. Megrendelő az esetenként benyújtott számla ellenében 30 naptári napon belül átutalással egyenlíti ki a szolgáltatás ellenértékét a Vállalkozó által megjelölt bankszámlára.
Ajánlatkérő előleget nem biztosít, kedvezőbb fizetési feltételt elfogad.
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő kérésére kiállítani. Megrendelő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő kérésének eleget téve Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Vállalkozó megküldi Megrendelő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Huszta Imréné, beszerzési ügyintézo SZTE BI Szolgáltatás beszerzés, tel: +36 (62) 343-164, +36 (62) 544-000/3164
email:
huszta.imrene@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Nett Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 000 000,-Ft+ÁFA