2025. február 27.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/PSZ14446
Ajánlattételi határidő: 2025. március 06 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 naptári nap. A Megrendelő előteljesítést elfogad.
A beszerzés rövid ismertetője:
1 db Nagyfelbontású nagy tömegpontosságú tömegspektrométer javítása az alábbiak szerint:
Karbantartási feladatok:
Pfeiffer Vacuum Splitflow 310 PM P04 299 Turboszivattyú csapágy cseréje 1db:
Mely tartalmazza:
- kiszerelt vákuumszivattyú szétszerelése
- alkatrészek tisztítása
- vákuumszivattyú csapágy cseréje
- olajozó patron cseréje
- javított szivattyú tesztelése
- javított szivattyú visszaállítása
Exchange Pfeiffer Vacuum TC400PM C01 800 A vezérlő elektronika 1 db
Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:
Teljesítés helye: SZTE SZAOK Orvosi Vegytani Intézet, Dr. Szabó Zoltán
6720 Szeged, Dóm tér 8.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre (anyagköltség, munkadíj, a készülék el- és visszaszállítását).
A vállalkozó külön számlázhatja a munkavégzés során esetlegesen felhasználandó további alkatrészek árát, de költségének mértékéről a vállalkozónak előzetesen egyeztetnie kell (hivatalos árajánlat beadásával) a megrendelővel.
További információk:
Fizetési mód:
Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.
Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím: SZTE SZAOK Orvosi Vegytani Intézet,
6720 Szeged, Dóm tér 8.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Zoltán dr., egyetemi adjunktus SZTE SZAOK Orvosi Vegytani Intézet, tel: +36 (62) 545-147, +36 (62) 544-000/5147
email:
szabo.zoltan@med.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Vacuum Service Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 295 276,-Ft+ÁFA