Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PSZ14433
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati melléktermék (állati tetem és alom) elszállítása és ártalmatlanítása
2025. február 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PSZ14433

Ajánlattételi határidő: 2025. március 04 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2025. március 21-től számított 2 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati melléktermék (állati tetem és alom) elszállítása és ártalmatlanítása, az alábbiak szerint:

 

Telephely

Szállítások 2025.évben várható gyakorisága (alkalom)

2024. évben keletkezett mennyiség (kg)

SZAOK Elméleti Intézetek

Anatómiai Intézet-Kossuth Lajos sgt. 40.

 

2209

Farmakológiai Intézet-Dóm tér 12.

7320

Biokémiai Intézet-Dóm tér 9.

254

Élettani Intézet-Dóm tér 10.

472

Kórélettani Intézet- Szőkefalvi-Nagy Béla u. 6.

1521

Orvosi Mikrobiológiai Intézet-Dóm tér 10.

99

Orvosi Informatikai központ-Korányi fasor 9.

1544

Sebészeti Műtéttani Intézet- Szőkefalvi-Nagy Béla u. 6.

3837

Népegészségtani Intézet-Dóm tér 10.

120

Sejtbiológiai Intézet-Pécsi u. 4.

379

Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

Neurológiai Klinika-Semmelweis u. 6.

 

33

SZAOK és Szent-Györgyi Albert Klin. Közp. össz.:

50 alkalom (hetente egyszer)

17788

GYTK-Eötvös u. 6.

4 alkalom (eseti megrendelés)

215

DNT-Tisza Lajos krt. 111.

0 alkalom (eseti megrendelés)

0

TTIK Élettan-Középfasor 52.

3 alkalom (eseti megrendelés)

290

 

A szerződéses időszak alatt keletkező állati melléktermék mennyisége és szállítási gyakorisága előre nem tervezhető, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a fenti táblázatban megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását a fentitől eltérő gyakorisággal fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt. Kivéve a SZAOK Elméleti Intézeteit, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Klinikáit, mely 11 telephelyről folyamatosan, heti egyszeri alkalommal történik a szállítás. A heti egyszeri szállítás alkalmával Ajánlattevő a megnevezett 11 telephely közül onnan köteles begyűjteni az állati mellékterméket ahonnan hozzá előzetesen szállítási igény érkezett. Függetlenül az igénylő egységek számától az adott heti egyszeri szállítás 1 alkalomnak minősül, melyet a megadott egységáron számolhat el.

 

Főbb szerződéses feltételek:

  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
  • Vállalkozó az 1 alkalomra megadott szállítási díját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.
  • A felhívásban és a szerződés tervezetben felsorolt telephelyek száma felmerülő, új igény esetén bővülhet.





Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Szerződés tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlati árat a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő az 1 alkalomra megadott bruttó szállítási díjakat fogja értékelni a bírálat során. Az 1 alkalomra megadott szállítási díjnak fedezetet kell nyújtania az állati melléktermék SZTE fent felsorolt telephelyeiről az elszállítást, beleértve a felrakodás, a célállomáson történő lerakodás, valamint a szállító jármű higiéniai követelményeknek megfelelő fertőtlenítésének a költségeit is.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződés tervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő adja meg a Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Főosztály által az undort keltő anyagok begyűjtésére vonatkozó, továbbá a közúti szállítóeszközre kiadott érvényes engedélye számát.

 

Fizetési mód: Vállalkozó a GYTK, TTIK, valamint DNT esetében minden egyes megrendelést követő szállítás után, a leigazolt kereskedelmi okmány alapján – mely a számla alapbizonylatát fogja képezni – számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. A SZAOK és Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ esetében a folyamatos, heti egyszeri szállításról havonta a leigazolt Átadás-átvételi lap/szállítólevél és a Kereskedelmi okmány alapján – melyek a számla alapbizonylatát fogják képezni – 1-1 db számlát állíthat ki a SZTE SZAOK Elméleti Intézetek (Szeged, Tisza L. krt. 107.) és a SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (Szeged, Tisza L. krt. 107.) részére, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó ebben az esetben a havi szállítás összegét az Átadás-átvételi lap adatain alapuló, az SZAOK Elméleti Intézeteiből, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központból összesen elszállított melléktermék mennyiségi aránya alapján köteles megbontani és ennek megfelelően az 1-1 db számlát kiállítani. Vállalkozó az egy alkalomra adott szállítási egységárát a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Maksa Ágnes, környezetmérnök, irodavezető SZTE Műszaki Igazgatóság Rendészeti Részleg, tel: +36 (30) 627-8097

email: maksa.agnes@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ATEV Zrt., 1097 Budapest, Illatos út 23.
Nyertes ajánlati ár: 15 000 000,-Ft+ÁFA

Készítő