2025. május 15.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/PSZ14651
Ajánlattételi határidő: 2025. május 21 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2025. június 25-től számított 2 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg erejéig. A szerződést bármelyik fél jogosult 30 napos felmondási idővel, rendes felmondással megszüntetni.
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő hűtőszekrények, mélyhűtők, fagyasztók, jégkészítők eseti megrendelésre történő javítása, karbantartása az alábbiak szerint:
- Az igénylő egység saját hatáskörben, e-mailben elküldésével jelzi a vállalkozónak a hűtőszekrény, mélyhűtő, fagyasztó, jégkészítő meghibásodását a Beszerzési Igazgatóság dokumentumtárában a nyomtatványok menüpont alatt megtalálható hibabejelentő űrlap kitöltésével. Bruttó 200.000,- Ft-ot elérő vagy meghaladó összegű megrendelés csak a Beszerzési Igazgatóságon keresztül igénylőlappal együtt kezdeményezhető.
- A vállalkozó a nyertes ajánlat szerinti reagálási időn belül kiszáll a helyszínre, megkezdi a hibafeltárást majd árajánlatot ad az alábbi részletezéssel:
- hány órát tesz ki a javítás, ez felszorozva a szerződésben szereplő rezsióra díjjal,
- a főbb alkatrészek darab árát (1. sz. melléklet szerint),
- egyéb anyagok díját, amelyekről előzetesen egyeztetni köteles a megrendelővel.
- a vállalkozó csak az árajánlat megrendelő általi elfogadását követően kezdheti meg a javítást ezt követően munkalapot állít ki, amelyet a számla mellékleteként csatolni köteles.
- 2. sz. melléklet tartalmazza az SZTE szervezeti egységeinél lévő hűtőberendezések jegyzékét.
- A nyertes ajánlattevő az adott hónapban elvégzett javításokról köteles adatszolgáltatást küldeni legkésőbb a következő hónap 10-ig, minimum az alábbi adattartalommal: SZTE szervezeti egységének megnevezése, megrendelés dátuma és a megrendelés árajánlat szerinti teljes bruttó összege.
Bírálati módszerek:
Ajánlatkérő az összességében a legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Letölthető állományok:
1._sz._melleklet_fobb_alkatreszek_listaja ures.docx2. sz. melléklet hűtőberendezések (klíma kivételével) jegyzéke.xlsxFelolvasólap.docxvallalkozasi_szerzodestervezet.docxhibabejelento_urlap.docxBírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont |
súlyszám |
leírás |
legalacsonyabb összegű ajánlati ár |
0 |
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képest arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
|
Eseti javítás rezsióradíja: nettó ......,- Ft + Áfa, azaz bruttó .....,- Ft/óra |
2 |
Rezsióradíjon a javítással, karbantartással eltöltött 1 órai időszak díját értjük. A rezsióradíj fedezetet kell, hogy nyújtson a leendő vállalkozónak a javítás, karbantartás munkadíján kívül a kiszállási díjra, a műhelyben történő javítás esetén a ki és beszállítás költségére, valamint 48 óránál hosszabb javítás esetén cseregép biztosítására is. A javításra, karbantartásra fordított munkaidő akként számítandó, hogy az első megkezdett óra egy órának számít, viszont ezen felül minden megkezdett fél órát számíthat fel a leendő vállalkozó. Az egyes javítások, karbantartások esetén a javításra, karbantartásra fordított munkaidőt összeszorozva a bruttó rezsióradíjjal kapjuk meg a javítási, karbantartási munkadíj bruttó értékét |
Főbb alkatrészek mindösszes ára: nettó ......,- Ft + Áfa, azaz bruttó .....,- Ft |
3 |
Ajánlatkérő a 1. számú melléklet szerinti főbb alkatrészek bruttó árainak összegét hasonlítja össze és értékeli. Ajánlattevőnek a 1. számú melléklet valamennyi alkatrészének kell árat adni, amennyiben valamelyik ár hiányzik, úgy Ajánlatkérő nem tudja összehasonlítani az árakat, ezért ez az árajánlat érvénytelen.
|
Reagálókészség: ........... óra |
1 |
Ajánlatkérő reagálási időn a munkaidőben 800 és 16 óra közötti időszakban a telefonértesítéstől a munka megkezdéséig eltelt időt érti. Például a 15 órakor bejelentett hibát 2 órás reagálási idő esetén leendő vállalkozónak a következő munkanap 800 óráig meg kell kezdeni. Minimálisan 1 óra reagálási időt fogad el az ajánlatkérő, az 1óra alatti reagálási időt 1 órával fogja értékelni. A 6 órán túli reagálási időt megjelölő ajánlatot az ajánlatkérő érvénytelennek tekinti. |
Javítás és karbantartás elvégzése után vállalt jótállás időtartama: ......... hónap |
1 |
Ajánlatkérő az eseti javítás és karbantartás során javított, vagy karbantartott részegység ismételt meghibásodása esetén vállalt jótállás időtartamát érti.
|
Selejtezés költsége: (amennyiben 1 felmérés alkalmával csak 1 db készülék bevizsgálását kéri a megrendelő): nettó ......,- Ft + Áfa, azaz bruttó .....,- Ft/felmérés/1 db készülék |
2 |
Ajánlatkérő részére a már nem javítható hűtőszekrényre, mélyhűtőre, fagyasztóra, jégkészítőre a Vállalkozó selejtezési javaslatot készít. A selejtezés költségének tartalmaznia kell a kiszállás, a felmérés valamint a selejtezési jegyzőkönyv kiadásának díját
|
Selejtezés költsége: (amennyiben 1 felmérés alkalmával több készülék bevizsgálását kéri a megrendelő): nettó ......,- Ft + Áfa, azaz bruttó .....,- Ft/felmérés/1 db készüléken felüli db |
1 |
Ajánlatkérő részére a már nem javítható hűtőszekrényre, mélyhűtőre, fagyasztóra, jégkészítőre a Vállalkozó selejtezési javaslatot készít. A selejtezés költségének tartalmaznia kell a kiszállás, a felmérés valamint a selejtezési jegyzőkönyv kiadásának díját. Amennyiben 1 alkalommal megrendelő több készülék bevizsgálását kéri, akkor vállalkozó az 1 db készüléken felüli készülékek darabjáért ezen selejtezési költség felszámítására jogosult.
|
További információk:
Fizetési mód: Vállalkozó minden egyes javítási, karbantartási munka teljesítését követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a Megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít.
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során egy szerződés alapján nettó 1.000.000,- Ft értékű a jelen eljárás tárgya szerinti hűtőszekrény, mélyhűtő, fagyasztó, jégkészítő eseti megrendelésre történő javításról, karbantartásról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét!
- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberrel, aki rendelkezik min. 3 éves szakmai tapasztalattal jelen beszerzés tárgyából, valamint hűtőgépszerelői végzettséggel.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakembere szakmai önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie a szerződés tárgya szerinti min. 3 éves szakmai tapasztalatnak, valamint a hűtőgép szerelői végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.
- Ajánlattevő igazolja a vállalkozás tevékenység és Klímagáz vásárlási jogosultságát.
Igazolás módja: A nemzeti Klímavédelmi hatóság rendszeréből letöltött igazolás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Huszta Imréné, beszerzési ügyintézo SZTE BI Szolgáltatás beszerzés, tel: +36 (62) 343-164, +36 (62) 544-000/3164
email:
huszta.imrene@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Kishűtő-2025 Konzorcium
Nyertes ajánlati ár: 5 000 000,-Ft+ÁFA