2023. október 18.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PSZ13450
Ajánlattételi határidő: 2023. október 31 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától határozatlan időszakra kötik.
A beszerzés rövid ismertetője:
- A Szegedi Tudományegyetem SZAKK Dr. Bugyi István Szentesi Multidiszciplináris Centrum távközlési (gyengeáramú) és ahhoz kapcsolódó hálózatának eseti hibaelhárítása, telefonmellék eseti áthelyezése és eseti kiépítése, valamint a telephelyen működő telefonközpont javítása.
- A Szegedi Tudományegyetem SZAKK Dr. Bugyi István Szentesi Multidiszciplináris Centrum Panasonic KX-TD500 típusú digitális alközponti rendszerének készülékei és egyéb berendezései és tartozékai:
Panasonic KX-TD 7130 rendszertelefon 2 darab
Panasonic KX-TD 7040 DSS tabló 6 darab
- Egyéb berendezések és tartozékok
Panasonic KX-TD 500 alap kabinet 1 darab
Panasonic KX-TD 520 bővített kabinet 2 darab
KX-TD 50192 ISDN PRI-30 kártya 1 darab
KX-T 96180 Analóg fővonali kártya 4 darab
KX-T 96170 Rendszer mellék kártya 1 darab
KX-T 96174 Analóg mellék kártya 25 darab
KX-TD 50175 Analóg mellék kártya 6 darab
KX-T 96191 DISA kártya 2 darab
Mobiline GSM PBX 3 csatornás analóg 2 darab
Mobiline HSM PBX 2 csatornás analóg 1 darab
TaxaWin adatgyűjtő és díjszámláló program 1 darab
A Megrendelő az egyedi intézeti/tanszéki igényeknek megfelelően tételenként ad ki eseti megrendelést, és a teljesítés igazolása után erre a megrendelésre fogad el számlát.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxSzerződéstervezet.doc1. sz. melléklet.doc2. sz. melléklet.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Megjegyzés: Az egyes tételek esetében alkalmazott súlyszámok a megelőző időszak tételes költségeinek nagyságrendje alapján kerültek meghatározásra.
Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a karbantartáshoz, javításhoz, illetve telefon/telefonhálózat kiépítéséhez, áthelyezéséhez szükséges összes költséget (műszerek, számítógépek, munka, szállítás, kiszállás), kivéve a Szegedi Tudományegyetem tulajdonát képező meghibásodott alkatrészek pótlásának értékét.
A Szegedi Tudományegyetem tulajdonát képező meghibásodott alkatrészek cseréje esetén, a vállalkozó külön számlán számlázhatja a pótláshoz szükséges alkatrész költségét. A beépítendő alkatrész költségének mértékéről a vállalkozónak előzetesen egyeztetnie kell (hivatalos árajánlat beadásával) a megrendelővel.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során 1 szerződés alapján folyamatosan legalább 6 hónapig végzett minimum 50 db analóg telefonvonal javításáról, vagy hibaelhárításáról, vagy karbantartásáról, vagy üzemeltetéséről.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá a javított analóg és digitális telefonvonalak számát.
- Az Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő legalább középfokú végzettségű, az Ajánlatkérő tulajdonában lévő rendszer szervízelésére kiképzett technikus szakemberrel.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik legalább 1 fő a teljesítésben résztvevő legalább középfokú végzettségű, rendszer szervízelésére kiképzett technikus szakemberrel.
A szerződéses feltételeket részletesen a mellékelt „Vállalkozási szerződés tervezet” tartalmazza.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Donkó Attila, telekommunikációs egységvezető SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Üzemeltetési és Rendszertámogatási Iroda, tel: +36 (62) 545-001, +36 (62) 544-000/5001
email:
donko.attila@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Borg System Kkt.
Nyertes ajánlati ár: 3 110 400,-Ft+ÁFA