2023. szeptember 11.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PSZ13367
Ajánlattételi határidő: 2023. szeptember 14 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 1 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben az 1 éves időszakot megelőzően a megrendelt szolgáltatások ellenértéke eléri a nettó 5 m Ft-os keretösszeget, a szerződéses időszak lejártát megelőzően a szerződés automatikusan megszűnik. Ha a keretösszeg nem kerül lehívásra a szerződéses időszak alatt, akkor a keretszerződés automatikusan további fél évvel meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg kimerüléséig.
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szegedi Tudományegyetem kapacitását meghaladó esetekben taxis személyszállítási szolgáltatás biztosítása Szeged közigazgatási határán belül, az alábbiak szerint:
- Szerződés keretösszege: nettó 5 mFt/év
- Elvégzendő feladatok:
- Kiértesítés esetén a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ dolgozójának beszállítása a Klinikára, ill. hazaszállítása. Hétköznaponként 16 órától másnap reggel 6 óráig, illetve hétvégén.
- A taxi szolgáltatás igénylése minden esetben a SZTE MI Szállítási Iroda erre kijelölt munkatársa által történhet telefonon.
- Fentieknek megfelelően a Klinika dolgozói minden felmerülő szállítási igényüket kötelesek a SZTE MI Szállítási Iroda 70-292 vagy +36-30/183-3204 telefonszámán jelezni és amennyiben az Iroda kapacitása nem teszi lehetővé egyetemi autóval az igény teljesítését, akkor az Iroda erre kijelölt munkatársa értesíti a taxi társaságot.
- Vállalkozó a Klinikai szállítási tarifa díját rögzíti a taxi órákban és minden szállítást követően a taxi órából kinyomtatott bizonylatot leigazoltatja a szállítást igénybevevő klinikai dolgozóval, ellenkező esetben menetlevelet állít ki az útról. Ezen a klinikai dolgozó által leigazolt taxi órából kinyomtatott bizonylatok, vagy kiállított menetlevelek fogják képezni a havi teljesítésigazolás alapbizonylatait. Az alapbizonylatok minimális tartalma:
- Kiállás és célállomás pontos címe.
- Kiállás és érkezés időpontja (dátum és óra, perc).
- Futott km.
- Klinikai szállítási tarifa km díja.
- A futott km és a km tarifa szorzataként a mindösszesen díj.
- Szállított személy neve.
- Vállalkozó köteles a bejelentéstől számított maximum 10 percen belül kiállni a megadott címre és megkezdeni a taxi szolgáltatást.
Letölthető állományok:
szerződéstervezet_taxi.docFelolvasólap_taxi.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a felhívás csatolmányaként megtekinthető felolvasólap kitöltésével kérjük megadni.
Ajánlatkérő az 1 km-re megadott bruttó egységárakat fogja értékelni a bírálat során.
Vállalkozó a km tarifadíjon egyéb költségtérítésre nem jogosult (várakozási díj, kiállási díj, stb.).
További információk:
Alkalmassági feltétel:
- Ajánlattevő rendelkezzen, vagy szerződött partnerei rendelkezzenek megfelelő műszaki állapotú, legalább 4 db 4 fő utas szállítására alkalmas megfelelő műszaki és esztétikai állapotú, a szerződés aláírásakor 5 évesnél nem idősebb személygépkocsival. A gépkocsik nem dohányzó állapotúak legyenek.
Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be a gépjárműparkját, vagy a szerződött partnerei gépkocsijait a gépkocsik főbb jellemzőinek felsorolásával: típus, üzembe helyezés éve, futott km, komfortfokozat.
- Ajánlattevő teljesítésért felelős vezetője rendelkezzen személygépkocsis személyszállítás irányításában legalább 5 éves szakmai gyakorlattal.
Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be a teljesítésért felelős vezetőjét, nyilatkozzon a személyszállítás irányításában szerzett legalább 5 éves gyakorlatáról.
- Ajánlattevő alkalmazásában álljon, vagy megbízásában/vele szerződéses jogviszonyban álljon legalább 5 fő gépkocsivezető, akik rendelkeznek a gépkocsik vezetéséhez szükséges okmányokkal és legalább 5 éves évi 40 ezer kilométeres gépkocsivezetői gyakorlattal.
Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be 5 fő gépkocsivezetőjét, vagy megbízásában/vele szerződéses jogviszonyban álló 5 fő gépkocsivezetőt, mellékelje vezetői engedélyük másolatát, nyilatkozzon mindegyik legalább 5 éves évi legalább 40 ezer kilométeres vezetési gyakorlatáról.
Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1 db számla benyújtására jogosult a ténylegesen megrendelt szállítások alapján megtett km-ek szerint az 1 km-re vonatkozó egységára alapján.
Megrendelő a számlák összegét a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel átutalással egyenlíti ki.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tisóczki Sarolta, irodavezető SZTE MI Szállítási Iroda, tel: +36 (62) 342-394
email:
tisoczki.peterne@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Tempó Taxi Fuvarvállalók Érdekképviseleti Egyesülete, 6724 Szeged, Csongrádi sgt. 110.
Nyertes ajánlati ár: 5 000 000,-Ft+ÁFA