2023. július 03.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PSZ13242
Ajánlattételi határidő: 2023. július 06 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A megrendelés e-mailen történő megküldésének dátumától számított 6 munkanapon belül.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE SZAOK Belgyógyászati Klinika által készített német nyelvű jegyzet, nyelvi lektorálása, az alábbiak szerint:
- Előzetesen tervezett leütés szám mindösszesen: 197.257 karakter (szóközökkel)
- A lektorálandó szöveget a szerződéskötés után doc formátumban küldjük meg a Vállalkozónak elektronikus módon.
- A lektorált anyag elektronikus módon történő átadásának időpontja: legkésőbb a megrendelést követő 6. munkanapon 16:00 óráig.
- Feladatok:
- Az anyag logikai ívének és tartalmának vizsgálata, a koherencia javítására teendő javaslatok megtétele és egyeztetése a megrendelővel. A koherenciát vagy kifejtést illető problémák megfogalmazása nem elégséges, annak javítására mindenképpen javító szándékú javaslat megfogalmazása is szükséges.
- A német nyelvű dokumentum felülvizsgálata, helyesírási, elgépelési és mondattani problémák javítása és orvoslása, azok egyeztetése a megrendelővel.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ajánlatot a mellékelt „felolvasólap” kitöltésével kérjük megadni.
Az ajánlatkérő az előzetesen tervezett 197.257 leütésre mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
A megadott leütés szám előzetesen tervezett, így változhat. A felek a ténylegesen megrendelt leütés számot a teljesítésigazolásban rögzítik.
A Vállalkozó köteles a ténylegesen megrendelt leütés számnak megfelelően, az egy leütésre megadott egységára alapján elszámolni.
További információk:
Az Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot legalább 1 db német nyelvű szöveg nyelvi lektorálásáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, valamint a szolgáltatás tárgyát.
Fizetési mód:
A Vállalkozó teljesítésigazolását követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással teljesít
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Faragó Anita, hivatali ügyintéző SZTE SZAOK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 545-478
email:
farago.anita.1@med.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Villámfordítás Fordítóiroda Kft., 1131 Budapest, Babér u. 1-5.
Nyertes ajánlati ár: 201 153,-Ft+ÁFA