Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13111
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE SZAKK Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika részére nemzetközi, akadémiai kezdeményezésű klinikai vizsgálatban való magyar részvételhez farmakovigilancia szolgáltatások nyújtása
2023. május 09.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13111

Ajánlattételi határidő: 2023. május 12 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától (mindkét fél általi aláírástól) számítva várhatóan 2023. december 31-ig kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

Dr. Alejandro José Gonzalez Ochoa, a mexikói Corporativo de Servicios Médicos Especializados S.A de C.V (Centro Médico del Noroeste) által kezdeményezett, akadémiai vizsgálatban való részvételhez teljeskörű farmakovigilanciai szolgáltatások nyújtása a Szegedi Tudományegyetem részére. A vizsgálatban az SZTE egyetlen magyar és egyetlen európai vizsgálóhelyként vesz részt, a vizsgálat emellett a mexikói centrumban fut.

A szponzor által tervezett klinikai vizsgálat elsődleges célja annak vizsgálata, hogy a szulodexid lábadozó COVID-19 betegek általi használata hatással van-e a szérum thrombomodulin szintjére placebo használatához viszonyítva. A fenti cél érdekében prospektív, randomizált, placebo-kontrollált vizsgálat került kidolgozásra, „Endotheliális védelem lábadozó COVID-19 betegeknél. A szulodexid hatása az endotheliális diszfunkció biomarkereinek szérumszintjére. Prospektív, randomizált, placebo-kontrollált, vizsgáló által kezdeményezett klinikai vizsgálat.” címmel, SDX_01 protokollszámmal.

A fenti cél érdekében a vizsgálatba 200 beteg bevonása történik, melyből a Szegedi Tudományegyetem 50 beteg bevonását tervezi.

A klinikai kutatás vonatkozásában ajánlatkérő kérésére megküldjük a protokollszinopszist, valamint a vizsgálati készítményre és a placebo-ra vonatkozó leiratokat.

A vizsgálat várható vége 2023.12.31.

A klinikai kutatás megvalósításához tervezetten 84 szakértői munkaóra alatt a következő farmakovigilanciai feladatok elvártak:

Farmakovigilancia tevékenység

Tervezett óraszám

A szponzor Eudravigilance és egyéb rendszerekben történő regisztrálása, dokumentumok előkészítése, intézése (a szponzornak MedDRA regisztrációja már van)

8

5 db. SUSAR eset jelentése az EudraVigilance rendszerbe, etikának (a tevékenység a ténylegesen lejelentett SUSAR esetek alapján kerülhet számlázásra)

15

Safety Communication Plan elkészítésében való részvétel, szponzorral való egyeztetés

6

24 órás elérhetőség, valamint események kezelése, követése, átnézése (a vizsgálat teljes időtartamára, azaz 8 hónapra)

40

DSUR jelentés első elkészítése és benyújtása a megfelelő hatóságok részére

10

DSUR jelentés update elkészítése és benyújtása a megfelelő hatóságok részére

5

 

A Szegedi Tudományegyetem fenntartja a jogot, hogy a tervezett maximum 84 szakértői munka óraszámnál kevesebb óraszám kerül megrendelésre.

Ajánlattevőtől/szolgáltatótól elvártak:

  1. Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 10 év során minimum 1 db Vizsgálati készítmény klinikai vizsgálatában teljeskörű farmakovigilanciai szolgáltatás nyújtásáról.
    Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE Beszerzési Igazgatóság

Beszerzési Iroda

Kuczora Attila irodavezető

E-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

 

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: IKIKK KKKK szakmai vezető

Dr. Bende Balázs

E-mail: bende.balázs@szte.hu





Letölthető állományok:
Felolvasólap farmakovigilancia.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a tervezett 84 munkaórára megadott mindösszesen bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden, a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Fizetési feltételek: nyertes ajánlattevő negyedévente 1 db számla benyújtására jogosult, a negyedévente megrendelt óraszám szerint az óradíj alapján. A SZTE a számlák összegét a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizeti ki.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

IKIKK Klinikai Kutatások Kompetencia Központ /SZTE SZAKK Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika 6720 Szeged, Korányi fasor 6.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Németh Annamária, szakmai koordinátor SZTE IKIKK Klinikai Kutatások Kompetencia Központ, tel: +36 (62) 546-841, +36 (62) 544-000/6841

email: nemeth.annmaria.tunde@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Pharma-Regist Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 400 300,-Ft+ÁFA

DSC_2674_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK