Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google keresési és display hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 11 634 600,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
kampány neve |
célcsoport |
Tervezett kezdő dátum |
Tervezett záró dátum |
Megvalósítás jellege |
tervezett keretösszeg nettó |
SZTE NKI központi általános felvételi kampány I. 2022. február 15-ig |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google display |
2 000 000 |
SZTE NKI központi általános felvételi kampány II. 2022. február 15-ig |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre, valamint szüleik |
2022.01.01 |
2022.02.15 |
Google, facebook, instagram, youtube |
4 000 000 |
SZTE NKI Stipendium Hungaricum Scholarship |
18-25 évesek, 70 ország, Bizonyos országokban bizonyos tudományterületeket lehet hirdetni. |
Szerződéskötéstől |
2022.01.15 |
|
200 000 |
SZTE NKI Fall Intake I. 2022 |
20-38 éves korosztály 1. Middle Asia: Ex-Soviet countries, , Mongolia, (Russia – Twitter, Insta van) 2. Far East: Japan, China, Vietnam, Indonesia, Thailand, South Korea, India, Taiwan, Malaysia; 3. Middle East: Israel, Palestine, Syria, Jordan, Saud Arabia, Yemen, Oman, Iraq, United Arab Emirates, Qatar, Iran, Kuwait, 4. Africa: Gambia, Senegal, Morocco, Algeria, Nigeria, (North West Coast) Egypt, Ghana, Kenya, Guinea, South Africa, 5. America: Brazil, Chile, Columbia, Peru, Ecuador, Canada, the US, Guyana, French Guyana 6. Europe: Cyprus, Greece Norway, Sweden, UK, Ireland, Finland?, Germany, Serbia, Italy, Turkey, Spain; Macedonia |
2022.01.01 |
2022.02.22 |
Youtube, facebook, instagram |
250 000 |
SZTE NKI Fall Intake II. 2022 |
17-27 éves korosztály Target ország: Németország |
2022.01.01 |
2022.02.22 |
|
50 000 |
SZTE GTK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gazdasági és társadalomtudományi területeken, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, instagram, linkedin, youtube |
460 000 |
SZTE ETSZK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre egészségügyi területen, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, instagram, linkedin, youtube |
160 000 |
SZTE Tanárképző Központ szakvizsga hirdetés |
|
Szerződéskötéstől |
2022.01.30 |
Google, facebook |
160 000 |
SZTE GYTK Nyílt Nap kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gyógyszerésztudományi területen, valamint szüleik |
2022.01.01 |
2022.01.22 |
Google, facebook |
34 500 |
SZTE GYTK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gyógyszerésztudományi területen, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook |
345 000 |
SZTE MGK szakirányú továbbképzések |
Google Ads hirdetés (a Google keresőfelületein) a Fenntartható precíziós kertészeti szakmérnök/ szakember szakirányú továbbképzésre |
Szerződéskötéstől |
2022.01.25 |
Google, facebook |
200 000 |
SZTE MGK általános felvételi kampány |
Google Ads hirdetés (a Google keresőfelületein) a magyar nyelvű Mezőgazdasági mérnöki alapképzés (BSc), a Vadgazda mérnöki alapképzés (BSc) és a Vidékfejlesztési agrármérnöki alapképzés (BSc) népszerűsítésére |
2022.01.26 |
2022.02.15 |
Google, facebook |
170 000 |
SZTE TTIK általános felvételiben meghirdetett szakok |
Normál felvételiben meghirdetett szakok 17-21 éves korosztály számára |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
240 000 |
SZTE TTIK Külföldi hallgatóknak szóló felvételi |
Külföldi hallgatók világszerte 21-40 éves korosztály |
Szerződéskötéstől |
2022.01.15 |
Google, facebook, youtube |
157 550 |
SZTE TTIK Nyílt Nap kampány |
Nyílt nap hirdetés 16-19 éves korosztály |
Szerződéskötéstől |
2022.01.15 |
Google, facebook, youtube |
157 550 |
SZTE ÁJTK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre jogi és közigazgatási területen, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
1 500 000 |
SZTE JGYPK általános felvételi kampány |
PPC hirdetések 17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre a JGYPK képzési kínálatára vonatkozóan, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
300 000 |
SZTE JGYPK Nyílt Nap kampány |
PPC hirdetések 17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre a JGYPK képzési kínálatára vonatkozóan, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
100 000 |
SZTE JGYPK centenáriumi rendezvények |
PPC hirdetések centenáriumi programokra. |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
300 000 |
SZTE MK Nyílt Nap |
MK nyílt napok hirdetése |
Szerződéskötéstől |
2022.01.22 |
Google, facebook, youtube |
150 000 |
SZTE MK Általános kampány |
SZTE MK általános felvételi kampány |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
400 000 |
SZTE MK Szakirányú képzések |
SZTE MK szakirányú továbbképzéseinek hirdetései |
2022.01.02 |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
80 000 |
SZTE MK idegen nyelvű képzések kampánya |
SZTE MK nemzetközi képzéseinek hirdetése |
2022.02.01 |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
220 000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.
Figyelem! Valamennyi részteljesítés esetében a megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 5 |
1. Ajánlati ár mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt) a 23 részteljesítésre: ………,- Ft + Áfa Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívásban szereplő 23 részteljesítés fiók nyitására és kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. |
2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft | 1 | Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt Facebook és instagram közösségi oldalon véghezvitt kampányai során hirdetésekre elköltött bruttó forintban megadott összegeket fogja értékelni. |
3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft | 1 | Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során hirdetésekre elköltött bruttó forintban megadott összegeket fogja értékelni. |
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a felolvasólap bármely részére nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Vállalkozó előlegszámla beadásra jogosult minden részteljesítés esetében az adott részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi részteljesítés tekintetében 1-1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.
A megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja.
Az ajánlat elvárt tartalma
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,