Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PB11188
Meghosszabbítva 3. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Vegyszerek, fogyó anyagok
2021. január 19.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PB11188

Ajánlattételi határidő: 2021. február 02 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A megrendelés kiküldését vagy a szerződés hatálybalépését követő 30 napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:Vegyszerek, fogyó anyagok"- a mellékelt dokumentum szerint.

Mennyiségi adat: a mellékelt dokumentum szerint

Igénylő egység: SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet

Tervezett szállítási cím: SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet - 6720 Szeged, Dóm tér 8.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 15329815-2-06).

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


A projekt száma: GINOP-2.3.2-15-2016-00014

A projekt címe, megnevezése: „Evolúciósan optimalizált antibakteriális foldamerek: a kémiai építőelemektől a rendszerbiológiáig - EVOMER"



Letölthető állományok:
FEDLAP - AJÁNLATTÉTELI FEDLAP unióshoz.docx
Specifikáció webrára – Vegyszerek, fogyóanyagok - 5125.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges ennek megadását.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel :

  • a nettó egységárat, nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • a fizetési határidőként a 60 napos utólagos átutalási határidőt,
  • a szállítási határidőt,
  • a termék adatait, kiszerelését, a specifikációnak való megfelelőségét mutató jellemzőit,
  • a termék mennyiségét, összmennyiségét,
  • a fedlapot, mivel ez a beszerzés UNIÓS pályázati forrásból fedezett, így az alábbi minimumkövetelményeknek IS eleget kell tegyen:
    • az ajánlattevő/ szállító megnevezését, aláírását és cégadatait,
    • a kereskedői vagy gyártói státusz megjelölését
  • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit, technikai feltételeket,
    • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
    • a nettó egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel).
    • az ajánlat tárgyának VTSZ számát, gyártási évét
    • forgalmazó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eszköz új;
  • szoftver beszerzése esetén az ajánlat tárgyának TESZOR számát és megnevezését;
  • amennyiben az eszköz- vagy szoftverbeszerzéshez kapcsolódó árajánlat tartalmaz betanítást is, kérjük azt is feltüntetni.
  • Az ajánlat minden esetben legyen cégszerűen aláírt!
  • Valamint a kiírásban szereplő, bontás időpontjától számított 60 napos ajánlati kötöttséget is tartalmaznia kell.

Ezeknek biztosításához mindenképpen kérjük a FEDLAPOT is az ajánlatuk részeként (egybeszkennelve a további ajánlati oldallal, adatlappal) pdf formátumban feltölteni a webra felületünkre.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterű termékre, a meghatározott kiszerelésben és mennyiségben adjon be ajánlatot.

Más kiszerelést csak a specifikációban szereplők szerint tudunk elfogadni a megadott összmennyiségre, illetve ha a legkisebb kiszerelési egység bonthatatlansága miatt csak nagyobb összmennyiségre tudnak ajánlatot adni az jobb helyettesítő terméknek minősül és elfogadható, ebben az esetben a nagyobb összemennyiség ára számít bele az ajánlati árba.

Amennyiben az ajánlaton nem a meghatározott paraméterű termék vagy nem a meghatározott mennyiségben (vagy a kiszerelés miatt nagyobb összmennyiségben) és a specifikációban szereplők szerinti kiszerelésben szerepel, akkor az ajánlatot érvénytelennek minősítjük.


Kérjük a beadott ajánlaton a termék paraméterei és kiszerelése, összmennyisége is szerepeljenek, abból megállapítható legyen a termék kiíráshoz képest való megfelelése.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 60 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Ez a beszerzés GINOP pályázat terhére történik, így csak nettó 50.000,- Ft feletti értékű számlát és részszámlát tudunk befogadni, mivel a pályázathoz csak ez számolható el.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Simon István, műszaki szolgáltató SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet, tel: +36 (62) 546-852, +36 (62) 544-000/6852

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Biocenter Kft.
Nyertes ajánlati ár: 829 300,-Ft+ÁFA