Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PB10308
Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Laboratóriumi fogyóeszközök két részajánlati körben
2019. november 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PB10308

Ajánlattételi határidő: 2019. december 03 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A megrendelések kiküldésétől/szerződés hatálybalépésétől számított 21 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:Laboratóriumi fogyóeszközök két részajánlati körben „- a mellékelt dokumentum szerint.

Mennyiségi adat: - a mellékelt dokumentum szerint.

Igénylő egység: SZTE TTIK Mikrobiológiai Tanszék

Tervezett szállítási cím: SZTE TTIK Mikrobiológiai Tanszék, 6726 Szeged, Közép fasor 52.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 15329815-2-06).

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


A projekt száma: GINOP 2.3.2-15-2016-00052

A projekt címe, megnevezése: „Az erdészeti kártevő Armillaria (tuskógomba) nemzetség patológiájának és a biológiai védekezés lehetőségeinek vizsgálata"



Letölthető állományok:
Specifikáció webrára - laboratóriumi fogyóeszközök két részajánlati körben - 3895.docx
3 AJÁNLATTÉTELI FEDLAP.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges ennek megadását.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel :

  • a nettó egységárat, nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • a fizetési határidőként a 60 napos utólagos átutalási határidőt,
  • a szállítási határidőt,
  • a termék adatait, a specifikációnak való megfelelőségét mutató (gyártó által is igazolható) jellemzőit,
  • a termék mennyiségét a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva
  • a fedlapot (részajánlati körönként külön-külön), mivel ez a beszerzés UNIÓS pályázati forrásból fedezett, így az alábbi minimumkövetelményeknek IS eleget kell tegyen:
    • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő megnevezését, cégadatait,
    • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit, technikai feltételeit is tartalmazza,
    • valamint az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
    • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel).
    • Az ajánlat cégszerű aláírással ellátott kell legyen.

Ezeknek biztosításához kérjük a FEDLAPOT is az ajánlatuk részeként (részajánlati körönként egybeszkennelve a további ajánlati oldallal, adatlappal) pdf formátumban kérjük feltölteni a webra felületünkre.


A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként tehető ajánlat. Ebben az esetben a részajánlati körökön belül minden egyes tételre érvényes ajánlatot kell benyújtani.

Egyszerre több részajánlati körre benyújtott ajánlat esetén, kérjük a részajánlati köröket külön fájlban (termékinformációkkal együtt pdf formátumban) feltölteni a webra felületen. (A részajánlati kör száma mindenképpen szerepeljen az ajánlaton vagy a fedlapon.)


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterű/gyártmányú vagy jobb paraméterű termékre, a meghatározott mennyiségre adjon be ajánlatot, egyenértékű vagy jobb helyettesítő terméket elfogadunk.

Jobb helyettesítő terméknek minősül - a kiszerelés miatti - a megadott mennyiségnél nagyobb mennyiség is - ebben az esetben a nagyobb mennyiség ára számít bele az ajánlati árba.
Amennyiben az ajánlaton nem a kiírásban meghatározott paraméterű/gyártmányú vagy egyenértékű/jobb helyettesítő termék szerepel, akkor az ajánlat érvénytelennek minősül.

Kérjük a beadott ajánlaton a termék paraméterei is szerepeljenek, abból megállapítható legyen a termék és tartozékainak kiíráshoz képest való megfelelése.



RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 60 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az Ajánlatadót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést az Ajánlatkérőnek nem áll módjában megkötni.


Ez a beszerzés GINOP pályázat terhére történik, így csak nettó 50.000,- Ft feletti értékű számlát és részszámlát tudunk befogadni, mivel a pályázathoz csak ez számolható el.


Tájékoztatjuk kedves beszállítóinkat, hogy a Szegedi Tudományegyetem egyes egységei 2019. december 23. – 2020. január 1. között zárva tartanak, ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagot nem tudunk átvenni. Az egyetemi hivatalok 2020. január 2.-án kezdik meg működésüket. Megértésüket köszönjük.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Kredics László, egyetemi docens SZTE TTIK Mikrobiológiai Tanszék, tel: +36 62/54-4516

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Sarstedt Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 536 200,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: VWR International Kft.
Nyertes ajánlati ár: 184 550,-Ft+ÁFA