Igénylés tárgya: Vegyifülkék
Részletes termékleírás és ajánlati feltételek:
150 cm széles vegyifülke
Munkalap: fugamentes kerámia
Felszereltség: 3 db vízcsap (legalább 1 megfelelő magasságban legyen a vízsugár szivattyú használatához), vízelvezetéssel, 4 db konnektor, szerelőfal (a munkafelülethez közeli leeresztéssel) a hátsó falon.
PP belső borítás, antisztatikus váz, 3 + 3 mm ragasztott üveg.
A vegyifülkék rendelkezzenek TÜV-ÉMI terméktanúsítással (MSZ EN 14175/1,2,3,6).
Sav-, lúg tárolására alkalmas PP alsószekrény, a vegyifülke elszívó rendszerébe történő bekötéssel. TÜV-ÉMI terméktanúsítással (MSZ EN 14727:2005)Igényelt mennyiség: 4 db
Igénylő egység: SZTE GYTK Gyógyszerkémiai Intézet
Tervezett szállítási cím: 6720 Szeged, Eötvös u. 6.
Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
SZTE GYTK Gyógyszerkémiai Intézet, Szeged, Eötvös u. 6.
2019. november 13. (szerda), 10:00 és 12:00 óra közöttKérünk minden Ajánlattevőt, hogy legkésőbb fél 12-ig érkezzen meg a helyszínre, mert az épületben 12 órától oktatás zajlik.
Helyszíni kapcsolattartó: dr. Szatmári István, Tel.: +36 (62) 341-966
Figyelem! Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!
Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterekkel rendelkező termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű illetve jobb helyettesítő termékre.
Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, mely lehetőleg minimum 60 nap legyen (figyelembe véve az átfutási időket), valamint a garanciális/jótállási feltételeket, a vállalt 60 napos fizetési határidőt, a vállalt szállítási határidőt és a helyszíni üzembe helyezés és betanítás költségét!
A beszerzés uniós pályázati forrásból valósul meg, ezért feltöltött ajánlatának részét kell, hogy képezze a kiírásunkhoz csatolt ajánlati FEDLAP kitöltve és cégszerűen aláírva.
Pályázati azonosító: GINOP-2.3.2-15-2016-00014
Pályázat címe: Evolúciósan optimalizált antibakteriális foldamerek: a kémiai építőelemektől a rendszerbiológiáig - EVOMER
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartók:
Dr. Palkó Márta, Tel: +36-62/341-966; E-mail: palko@pharm.u-szeged.hu
Dr. Szatmári István, Tel: +36-62/341-966; E-mail: szatmari.istvan@pharm.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (szeri.anita@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően).
Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!
Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.
Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap
Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.
Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.
A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.
Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.
Nyertes ajánlattevő: Hungarolabor Kft.
Nyertes ajánlati ár: 6 888 400,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,