Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PB09565
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Aktigráf összeszerelése
2019. január 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PB09565

Ajánlattételi határidő: 2019. február 01 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendeléstől/szerződéskötéstől számított 20 napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylő egység pontos megnevezése:

SZTE TTIK Informatika Intézet

Kapcsolattartó neve, beosztása, telefonszáma és email címe az igénylő részéről:

Mellár János, tanszéki mérnök, +3662544068, mellar@inf.u-szeged.hu

Teljesítés helye / szállítási cím:


Műszaki Informatika Tanszék, 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 103. 1 emelet

A projekt száma:

20391-3/2018/FEKUSTRAT ÚNKP program

A projekt címe, megnevezése:

SMART RENDSZEREK

A beszerzési eljárás tárgya:

Aktigráf összeszerelés

Lásd részletesen a csatolt dokumentumok alapján.

A feladat a megadott nyomtatott áramköri tervek alapján (mellékletek) szerezzék be és készítsék el a NYÁK lapokat. Az áramkörökhöz tartozó alkatrészlista is csatolásra kerül, mely alapján kérjük a kivitelezést (beültetést). (zip formátumú fájl)

30 darab mikrovezérlőt tud adni az igénylő.


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)



Letölthető állományok:
Műszaki leírás_Aktigráf_összeszerelés.docx
Aktigraf_gyartashoz.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Kérjük a Fizetési módnak: utólagosan, 60 napos átutalással

 

A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia, és az anyagköltségen felül minden szolgáltatási költséget is tartalmaznia kell az árnak.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve), az ÁFA-ra vonatkozó információt is.


Kérjük az ajánlatokon az ajánlatok érvényességi idejét meghatározni szíveskedjenek, lehetőség szerint kérjük az átfutási időkre tekintettel a 60 napos érvényességi idő megadását.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Mellár János, tanszéki mérnök SZTE TTIK Informatikai Intézet Műszaki Informatika Tanszék, tel: +36 (62) 544-068, +36 (62) 544-000/4068

email: mellar@inf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Solvelectronic Technologies Kft.
Nyertes ajánlati ár: 391 734,-Ft+ÁFA