Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PB14641
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Automata mintaadagoló és pirolizáló egység
2025. május 12.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PB14641

Ajánlattételi határidő: 2025. május 20 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő 90 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: "Automata mintaadagoló és pirolizáló egység" - a mellékelt specifikációban szereplőknek szükséges megfelelnie a terméknek.


Kérjük a mellékelt AJÁNLATTÉTELI LAPOT (kitöltve és aláírva) is benyújtani a webra felületen.

Ez megtehető az ajánlatukhoz csatolva azaz egybe-szkennelve, vagy ajánlatfeltöltésük után/előtt külön feltöltésben.

- egy feltöltéshez egy fájl csatolható, több feltöltéssel van lehetőség több fájlt benyújtani.


A pályázati elszámolhatósághoz csak a formai szempontból is megfelelő ajánlatokat tudjuk elfogadni.


Mennyiség: 1 darab automata mintaadagoló a meghatározott tartozékokkal és feltételekkel

Igénylő egység: SZTE TTIK Kémiai Intézet, Alkalmazott-és Környezeti Kémiai Tanszék.

Tervezett szállítási cím: SZTE TTIK Kémiai Intézet, Alkalmazott-és Környezeti Kémiai Tanszék, 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1. - kérjük a termékeket az igénylő kapcsolattartójával egyeztve a megadott helyszínre szállítani

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06)

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


Finanszírozás: 2024-1.1.1-KKV_FÓKUSZ-2024-00064 projektszámú pályázat



Letölthető állományok:
Specifikáció webrára -PMI-SZTE-560 – Automata mintaadagoló és pirolizáló egység - 1389.docx
PMI-SZTE-427- Arajanlat kitöltendő - mintaadagoló és pirolizáló - 1389.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Az ajánlattevő a megadott forintos ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

(Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.

 

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”

 

Fizetési mód: utólagosan, minimum 30 napos utólagos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges minimum ennek megadását.


Kérjük a mellékelt AJÁNLATTÉTELI LAPOT kitölteni és aláírva az ajánlatukhoz csatolva vagy külön feltöltésben benyújtani a webra felületen, mivel a benyújtott ajánlatokon minden esetben szerepelnie kell:

  • a forintos nettó egységárat (kerekítés nélkül), a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva), ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező forintos árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész- illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • a cégadatokat.
  • Jótállási feltételeket,
  • teljesítési határidőt.
  • Fizetési határidőként a legalább 30 napos utólagos átutalási határidőt.
Valamint a pályázatban való elszámolhatóság érdekében az alábbiakat is szükséges tartalmaznia az ajánlatnak:
  • az árajánlatban részt vevők megnevezését, aláírását, nyilatkozatát a kereskedői vagy

gyártói státuszra vonatkozóan;

  • egyedi gyártás esetén az erre vonatkozó gyártói nyilatkozat feltüntetését;
  • az árajánlat tárgyának pontos megnevezését, típusát, műszaki paramétereit, szakmai

jellemzőit, rendelésre gyártott beszerzés esetén a technikai feltételek és az egyedi

költségkalkuláció részletes feltüntetését;

  • tartozék beszerzése esetén annak jelölését, hogy mely eszközhöz tartozik;
  • az árajánlat tárgyának Vámtarifa Számát (VTSZ) számát;
  • az árajánlat kiállításának dátumát
  • az egységárat, a nettó árat, az ÁFA-t és a bruttó árat;
  • az eszköz gyártási évét és a forgalmazó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eszköz új;
  • amennyiben az árajánlat tartalmaz betanítást, szállítást, üzembe helyezést is, kérjük e

költségeket külön feltüntetni;

  • az aláírásra jogosult személy cégszerű aláírását és a pecsétlenyomatot,
  • az árajánlatadó honlapjának elérését (amennyiben nem rendelkezik honlappal, úgy az

árajánlatadó tevékenységi köréből eredő 3 darab referencia megadása szükséges a szállítási

év, a cégnév, a szállított termék és az ár megadásával együtt – ez esetben ezeket kérjük csatolni az ajánlathoz).

  • teljesítési határidőt (a termék beüzemelésének, telepítésének és a betanítás elvégzésének határideje a szerződés hatályba lépését követő időtartam)
  • a legalább 30 napos fizetési határidőt,
  • a 60 napos ajánlati kötöttséget,
  • a pályázati azonosítószámot.


A pályázati elszámolhatósághoz csak a formai szempontból is megfelelő ajánlatokat tudjuk elfogadni.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre, tartozékra és feltételre ajánlatot kell adnia a megadott mennyiségben.


Kérjük, hogy csak a specifikációban meghatározott (vagy ezzel teljesen egyenértékű/jobb) paraméterekkel, tartozékokkal és feltételekkel, a megadott mennyiséggel rendelkező termékre nyújtson be ajánlatot az ajánlattételi lap mellékelésével.

- Amennyiben a benyújtott ajánlat nem az elvárásoknak megfelelő, akkor szakmailag érvénytelennek minősíthetjük.


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 60 nap (kötelező).

Szerződéskötés Ajánlatkérő feltételei szerint.


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Az ajánlattételnél van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön feltöltésben fel tud tölteni (egy feltöltéssel csak egy fájl csatolható). Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kukovecz Ákos dr., szakmai vezető, intézetvezeto egyetemi tanár SZTE TTIK Kémiai Intézet Alkalmazott és Környezeti Kémiai Tanszék, tel: +36 (62) 544-620, +36 (62) 544-000/4620, +36 (62) 546-708, +36 (62) 544-000/6708

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Kromat Kft.
Nyertes ajánlati ár: 47 181 103,-Ft+ÁFA

Készítő