Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PB14613

Módosított ajánlattételi felhívás - módosított paraméterrel

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Blockthermosztát tartozékokkal
2025. április 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PB14613

Ajánlattételi határidő: 2025. május 06 12:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Legkésőbb 2025. május 31-ig a teljesítési címre történő szállítással, a számla beérkezése legkésőbb 2025. június 15-ig szükséges megtörténjen

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: "Blockthermosztát tartozékokkal" - a specifikáció és a KITÖLTENDŐ ajánlati lap mellékelve


A módosítás a termék tartozékainál történt, a módosult paraméter piros színnel történt jelölésre a specifikációban és az ajánlattételi lapon.

Érvényes ajánlatnak csak a módosult paraméterekkel rendelkező terméket tartalmazót tudjuk elfogadni.


Ha már benyújtottak be ajánlatot és az megfelel a módosított specifikációnak, akkor további teendőjük nincsen.

Amennyiben nem felel meg, akkor lehetőség van másik ajánlatot is feltölteni a rendszerbe, amely megfelel a módosított kiírásnak. Ebben az esetben az utóbb feltöltött ajánlatot vesszük figyelembe.


Mennyiség: 1 db termék és az elvárt tartozékok

Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ - SZTE SZAOK Genetikai Intézet

Tervezett szállítási cím: SZTE SZAOK Orvosi Genetikai Intézet, 6720 Szeged, Somogyi u. 4. - kérjük a termékeket az igénylő kapcsolattartójával egyeztve a megadott helyszínre szállítani

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06)

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


Finanszírozás: GINOP_PLUSZ-2.1.1-21-2022-00067 számú pályázat (Robotizált in vitro fertilizációs - IVF - embrionális tenyésztési rendszer fejlesztése c.)

Ez a beszerzés GINOP pályázat terhére történik, így csak nettó 50.000,- Ft feletti értékű számlát és részszámlát tudunk befogadni, mivel a pályázathoz csak ez számolható el.


Teljesítési határidő: Legkésőbb 2025. május 31-ig a teljesítési címre történő szállítással, a számla beérkezése legkésőbb 2025. június 15-ig szükséges megtörténjen - az ajánlat csak ennek vállalása esetén lehet nyertes érvényes ajánlat.



Letölthető állományok:
Módosított ajánlattételi FEDLAP - PMI-SZTE-542 - Blockthermosztát - AJÁNLATTÉTELI FEDLAP - 1275.docx
Módosított specifikáció webrára - PMI-SZTE-542 - Blockthermosztát tartozékokkal - GINOP - 1275.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Az ajánlattevő a megadott forintos ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

(Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.

 

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”

 

Fizetési mód: utólagosan, minimum 30 napos utólagos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges minimum ennek megadását.


Kérjük, hogy a csatolt AJÁNLATTÉTELI LAPOT töltsék ki! (a sárga pontozott részeken), hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben szerepeljen minden fontos, értékeléshez szükséges információ:

  • a forintos nettó egységár (kerekítés nélkül), a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva), ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező forintos árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész- illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • a cégadatok, cégszerű aláírás.
  • Fizetési határidőként a legalább 30 napos utólagos átutalási határidő.
  • A termék paraméterei, gyártmánya és típusa - hogy a benyújtott dokumentumokból megállapítható legyen a szakmai megfelelőség.

A pályázati feltétlek miatt továbbá szerepeltetni szükséges rajta:
  • a kereskedői vagy gyártói státusz megjelölését
  • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
  • tárgyi eszközök esetében az ajánlat tárgyának VTSZ számát, a gyártási évét;
  • amennyiben releváns: a forgalmazó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eszköz új;
  • amennyiben az eszköz- vagy szoftverbeszerzéshez kapcsolódó árajánlat tartalmaz betanítást is, kérjük azt is feltüntetni.


Kérjük, hogy az ajánlattételi lapon kizárólag a sárgával kiemelt pontozott részeket töltsék ki, a Fedlap többi része maradjon változatlanul!


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia a megadott mennyiségben.


 

Kérjük, hogy csak a meghatározott paraméterekkel, műszaki tartalommal, a megadott mennyiségekkel rendelkező termékre és tartozékra nyújtson be ajánlatot az ajánlattételi lap kitöltésével, figyelembe véve a teljesítési határidőt.

- Amennyiben a benyújtott ajánlat nem az elvárásoknak megfelelő, akkor szakmailag érvénytelennek minősíthetjük.


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap (kötelező).

Szerződéskötés Ajánlatkérő feltételei szerint.


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Az ajánlattételnél van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön feltöltésben fel tud tölteni (egy feltöltéssel csak egy fájl csatolható). Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Hajdu Anita, Szakértelemmel rendelkező kapcsolattartó SZTE SZAOK Genetikai Intézet, tel: +36 62/54-5843

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Dialab Kft
Nyertes ajánlati ár: 603 000,-Ft+ÁFA

Készítő