2024. szeptember 10.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ14098
Ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 13 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 90 naptári napon belül
A beszerzés rövid ismertetője:
Szentes Bugyi István Kórház geotermikus rendszer visszasajtoló kútjának telepítéséhez szükséges előzetes műszaki vizsgálat lefolytatása és létesítési vízjogi engedélyes dokumentáció összeállítása, valamint a vízjogi engedélyek megszerzése
A feladat magában foglalja a vízjogi engedély megszerzéséhez szükséges mértékben:
- A kútszerkezet méretezését (talp: 1550-1650m, Ø: 7”)
- A műszaki tervfejezet összeállítását
- A beruházáshoz illeszkedő fúróberendezés specifikációjának meghatározását
- Az engedélyes tervdokumentáció összeállítását
- A kút engedélyeztetéséhez kapcsolódó EVD elkészítését
- Az engedélyeztetési eljárás sikeres lefolytatását
Megbízott feladatai:
- Részt vesz a dokumentáció elkészítésének megkezdése előtt az engedélyezési eljárásban és a Megbízót képviseli a hatósági, szakhatósági egyeztetéseken, konzultációkon
- Az egyeztetések alapján elkészíti és leegyezteti a Megbízóval a dokumentáció végleges tartalmát
- Elvégzi a hatósági előírástól függően a felszíni befogadó (valószínűsíthetően: Kurca) vízminőségi vizsgálatát 1 ponton, 1 mintában 1 alkalommal a hatóság által előírt komponensekre
- Elvégzi a felszíni befogadóba történő részleges termálvíz bevezetés esetén annak vizsgálatát: vízminőségi, botanikai és zoológiai állapotfelmérések, adatfeldolgozás, kiértékelés
- Elvégzi a környezeti domináns zajforrás a szivattyúmotor gépház és a berendezés hatásvizsgálatát
- Elvégzi a légszennyezettségi számításokat és modellezést a termálkút gázkibocsátásainak ismeretében
- Elvégzi a dokumentáció összeállítását és a szakértői közreműködést
Nem képezik a Megbízott feladatát:
- Területtulajdonosi hozzájárulások beszerzése, annak biztosítása.
- Hidrodinamikai és hőtranszport modell: felszíni alatti víz áramlás modellezés, vízkészlet és egymásra hatásvizsgálatok, valamint a hévízkút termelése okozta hőmérsékletváltozás modellezés. Az engedélyhez szükséges hidrodinamikai és hőtranszport modellt Megbízó biztosítja.
- A helyszínen - az előzőekben ismertetetten kívül - további felszíni víz, talaj és talajvíz mintavétel, kapcsolódó laborvizsgálatok, a 219/2004. (VII.21.) Korm. rendelet szerinti alapállapot felvétel. Amennyiben a Hatóság további vizsgálatot ír elő, akkor azok elvégzése újabb ajánlat tárgyát képezi. Amennyiben a felszín alatti és a felszíni vízben szennyezés gyanúja merülne fel, a talajminták vizsgálata a Megbízó feladata.
- Az engedélyezéshez tartozó hatósági eljárási díjak a Megbízót terhelik.
Feladatellátás helye: SZTE Dr. Bugyi István Szentesi Multidiszciplináris Centrum – 6600 Szentes, Sima Ferenc u. 44-58.
Projekt azonosítószáma: ÉZF/256/2022-ITM
Projektcím: Fotovoltaikus rendszerek kiépítése és bővítése, valamint geotermikus energetikai és energiahatékonysági fejlesztés
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Dr. Bozsó Gábor egyetemi docens Tel.: +36 (20) 329-2893
E-mail: Bozso.Gabor@geo.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxMegbízási szerződés tervezet.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólapon kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan femerülő költségre.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bozsó Gábor dr., egyetemi docens, szakmai vezető SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 20 329-2893
email:
Bozso.Gabor@geo.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: K&K Mérnöki Iroda Kft.
Nyertes ajánlati ár: 14 500 000,-Ft+ÁFA