2024. augusztus 22.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ14060
Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 29 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől 2024. 11.01-ig tartó időszak
A beszerzés rövid ismertetője:
Egy speciális, méretnövelt Power-to-Gas technológiákat vizsgálható tesztkonténer (kísérleti modell) prototípusának kiegészítése és továbbfejlesztése az üzemi próbák eredményeképpen a Megrendelő által biztosított tervek alapján a szegedi Science Parkban (HRSZ: Szeged, külterület, 01392/23), a tényleges működési körülményeket reprezentáló környezetben:
- A zöldmezős beruházásként létesült kísérleti technológia egy konténeres prototípus egységben elhelyezett vízelektrolizáló cellából, szén-dioxid elektrolizáló cellából és ennek főfolyamati és segédüzemi elemeiből áll. A kísérleti projekt célja zöld hidrogén előállítása vízből, napenergiával termelt zöld áram felhasználásával, valamint szén-dioxid átalakítása hasznos termékekké. Az elektrolizáló cellák számára egy korábbi fázisban, A Petrolterv Kft által 1421025 tervszámon megtervezett 50 kW névleges teljesítményű fotovoltaikus kiserőmű szolgáltatja a zöld áramot. A projekt célja a korábbi ütemben létrehozott kísérleti létesítmény kiegészítése és továbbfejlesztése, amelyben a laboratóriumi körülmények között, kis méretben lejátszatott elektrolizáló folyamatot méretnövelt körülmények között tesztelni, optimalizálni lehet egy prototípus tesztberendezésen.
- A kísérleti konténer prototípusába a Megrendelő által a szerződéskötést követően a Vállalkozó rendelkezésére bocsátott tervek szerint beépítendő többlet-technológiai elemeket a megrendelő biztosítja. A Vállalkozó szállítási terjedelme a konténer bővítés épületgépészeti és villamossági elemei. A tervektől eltérni a kutatás-fejlesztési folyamat során tapasztaltak tükrében, a Megrendelő képviselőjének írásos jóváhagyásával lehetséges. A Vállalkozó további feladata a beépítésre kerülő többlet eszközök (műszerek, berendezések) gépészeti tervekbe illesztése. A rendszertechnikai leírás frissítése. Amennyiben szükséges, az építési és létesítési engedélyezési tervek összeállítása és benyújtása az illetékes hatósághoz. A kiegészített és továbbfejlesztett tesztállomás helyszíni elfogadási tesztjének végrehajtásában való közreműködés.
- A rendszer képlékenységére és kísérleti-fejlesztés jellegére való tekintettel, a Vállalkozó gondoskodik a tervezők bevonásáról az alábbi pontok mentén a kibővített és továbbfejlesztett tesztállomás vonatkozásában:
A) Tervezési művezetés biztosítása a beszerzésre kerülő eszközök (műszerek, berendezések) gépészeti tervekbe illesztéséhez
B) Építési és létesítési engedélyezési terv összeállítása és benyújtása az illetékes hatósághoz.
C) Rendszertechnikai leírás összeállításában való közreműködés.
Pályázati forrás: RRF-2.3.1-21-2022-00009, “Megújuló Energiák Nemzeti Laboratórium” projekt.
Az Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot legalább 1 db nagynyomású (min. 50 bar) hidrogéntechnológiai berendezés gyártásáról/összeszereléséről, melynek az értéke minimum nettó 73 mFt volt. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a szolgáltatás tárgyát, valamint a szolgáltatás nettó ellenértékét!
- Ajánlattevő rendelkezzen a teljesítésbe bevonni kívánt legalább 3 fő felsőfokú mérnök végzettségű (pl. gépészmérnök, villamosmérnök, mechatronikai mérnök, épületgépész mérnök, olajipari mérnök) szakemberrel, akik releváns hidrogéntechnológiai projekt megvalósításában részt vettek. Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a legalább 3 fő szakembere felsőfokú mérnöki végzettségét igazoló dokumentuma másolatát, valamint nevezze meg személyenként a releváns hidrogéntechnológiai projektet, melyben az adott szakember részt vett.
Fizetési feltételek: Vállalkozó 1 db előlegszámla és 1 db végszámla kiállítására jogosult. A Vállalkozó az előlegszámlát a szerződéskötést követő 8 napon belül, az 1 db végszámlát a Megrendelő általi teljesítésigazolás kiállítását követően, legkésőbb a Vállalkozó által kiállított teljesítésigazoláson is rögzített teljesítés napjától számított 8 napon belül jogosult kiállítani. A számlák megfizetésére Megrendelő a Vállalkozó általi számla kibocsátását követő 30 napon belül köteles.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kaldenekker Mária projektmenedzser 62/544-511 kaldenekker.maria@szte.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Janáky Csaba szakmai vezető/egyetemi docens (62)546-393 janaky@chem.u-szeged.hu
Letölthető állományok:
Felolvasólap_K+F.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólapon kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan femerülő költségre.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kaldenekker Mária, projektmenedzser SZTE Rektori Hivatal Projektmenedzsment Igazgatóság, tel: +36 (62) 544-511, +36 (62) 544-000/4511
email:
kaldenekker.maria@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Ganzair Kompresszortechnika Kft.
Nyertes ajánlati ár: 63 663 307,-Ft+ÁFA