2024. április 23.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ13831
Ajánlattételi határidő: 2024. április 26 08:30
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2024.06.01-2025.05.31-ig kötik.
A beszerzés rövid ismertetője:
Parkrendezési, gondozási, a parkok területén megtalálható védett és egyéb fák teljes-körű fenntartási munkái. Ősszel az avar eltakarítása, elszállítása. Télen hóeltakarítási és jégmentesítési feladatok ellátása (szükség esetén, Ajánlatkérő jelzése alapján a hó-, jégcsap- és csúszásveszélyes helyek szalaggal való körbekerítése).
Munkafeladatok:
Az elvégzendő munkanemek a szerződésben foglalt területekre:
Általános, évszaktól független feladatok:
- A szerződésben foglalt területek szilárd burkolatainak tisztántartása, takarítása, gondozása.
- A járdák, járdaszegélyek napi seprése, (amennyiben az időjárási körülmények lehetővé teszik).
- A szerződésben foglalt területeken található közterületi szemétgyűjtők, hamutartók napi ürítése, szemeteszsákok biztosítása és cseréje, szükség esetén a szemétgyűjtők, hamutartók fertőtlenítése, tisztítása.
- A lehullott, kisebb-nagyobb faágak eltakarítása, elszállítása, különös tekintettel a menekülő útvonalakra. (Viharkár esetén menekülő útvonalban legkésőbb 40 percen belül, egyéb területeken legkésőbb 2 órán belül meg kell kezdeni az eltakarítási feladatokat.)
- Az elvégzendő munkanemek körében, valamennyi időszakban felsorolt szolgáltatások biztosítása eseti megrendelésre.
- A parkosított területeken lévő fák, dísznövényeket megtámadó gombák, fertőzések, rovarok elleni védelem, permetezés.
Téli időszakban:
- Területi prioritások alkalmazásával (mellékelt térképvázlatok szerint):
- a szerződésben foglalt területek jég- és csúszásmentesítése,
- hóeltakarítási feladatok elvégzése,
különös tekintettel a menekülő útvonalakra. Ajánlattevő napszaktól függetlenül biztosítsa a hóesés vagy ónos eső kezdetét követően 1 órán belül a hóeltakarítási és csúszásmentesítési munkák megkezdését. Szükség estén a Diszpécser szolgálat (vagy illetékes épületfenntartási felelős) riasztja az előre leadott telefonszámon Vállalkozó képviselőjét.
- Ha az időjárási körülmények indokolják, biztosítsa, hogy 2 cm-nél nagyobb összefüggő hóréteg ne alakuljon ki az I. prioritási területeken (utcafront), 5 cm-nél nagyobb pedig a II. prioritási területeken (belső udvar).
- Továbbá, ha az időjárási előrejelzés indokolja, az útfelületeken és a járdák felületén a jégképződést megelőző szóróanyag kijuttatása, só, útkáli, vinasz vagy egyéb anyag használatával a jogi előírásoknak megfelelően, törekedve a leginkább környezetkímélő megoldásra. A fás szárú növények védelméről szóló 346/2008. (XII. 30.) Korm. rendeletnek megfelelően, térköves felületeken pl. Zeokál, Kalciumklorid, az Egyetem kezelésében lévő aszfaltos, betonos felületeken a hagyományos sós homok is használható csúszásmentesítésre.
Tavaszi, Nyári, Őszi időszakban:
- Zöldterületeken, parkosított felületeken fű és szegélyvágási munkák elvégzése, minimum 2 hetente, ha indokolt hetente,
- fák gallyazása a szükséges lombkorona gyérítési munkák elvégzése, minimum egy alkalommal kora tavasszal zöldellési időszakot megelőzően, további alkalmakkal eseti igényre,
- bokrok, bukszusok, cserjék gondozása, metszése, havi rendszerességgel,
- hulló levél- avar takarítása, elszállítása, őszi időszakban legalább heti 1 alkalommal,
- épületekre felfuttatott borostyánok szükség szerinti gyérítése, ápolása
- évi minimum két alkalommal (1-1 alkalom tavasszal és ősszel) az épületek ereszcsatornáinak, csapadékvíz elvezetőinek tisztítása, avar mentesítése, szükség esetén átmosása.
- az aszfaltba süllyesztett csapadékvíz összefolyók, elvezetők rendszeres havi takarítása.
A mellékleteken szereplő munkafelületek:
Zöldterület: 620 m2
Járdaszakasz, térburkolat terület: 1445 m2
Szilárdburkolat, aszfalt terület: 500 m2
Terület megnevezése [m2]
|
Szilárd burkolat, aszfalt
|
Járdaszakasz, térburkolat
|
Zöldterület
|
Apáthy István Kollégium
|
0
|
300
|
115
|
Id Jancsó Miklós Kollégium
|
500
|
300
|
315
|
Teleki Blanka Kollégium
|
0
|
425
|
180
|
Semmelweis Ignác Kollégium
|
0
|
420
|
10
|
Összesen:
|
500m2
|
1445m2
|
620m2
|
A teljesítés helye:
- Apáthy István Kollégium, Szeged, Apáthy István u. 4, 6720
- Id Jancsó Miklós Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 7, 6725
- Teleki Blanka Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 5, 6725
- Semmelweis Ignác Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 4, 6725
A főbb területekről a mellékletben csatolt helyszínrajzok nyújtanak bővebb tájékoztatást.
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő rendelkezzen a teljesítésben résztvevő alábbi saját alkalmazotti, személyi állománnyal:
- 1 fő kertész segédmunkás – az állandó napi feladatok ellátására
- 4 fő segédmunkás – az állandó napi feladatok ellátására
- Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a teljesítésben résztvevő fentiekben felsorolt saját alkalmazotti, személyi állománnyal.
További információk:
-
1. A feladatvégzés során a hulladék nem deponálható, aznapi elszállítás, megsemmisítés szükséges.
-
2. Munkavégzés ideje: A kertészeti és takarítási munkákat a hét minden napján reggel 6 és 16 óra között kell elvégezni. Hóeltakarítás a hét minden napján, ha szükséges napi 24 órában.
-
3. A szolgáltatás ellátásához állandó elérhetőség és jelenlét szükséges, mind a nyári, mind a téli időszakban vannak napi feladatok. A vállalkozó feladata a szolgáltatás ellátásához szükséges megfelelő létszám biztosítása, ezzel kapcsolatban az ajánlatkérő nem rögzít konkrét létszámadatot.
-
4. Tetőn végzett munkálatoknál nincs szükség alpintechnikai felszerelésekre.
-
5. A tetőn keletkezett kertészeti vagy egyéb hulladék nem szállítható a kollégiumok épületén belül, ezért azokat pl. zsákokba gyűjtve, az épületen kívül kell eltávolítani (pl. kötélen leengedni vagy a favágásokhoz használt kosaras kocsival leemelni).
-
6. Az esetlegesen szükséges öntözővíz mennyiségét, felhasználását, az öntözés megkezdése előtti napokban egyeztetni kell a Kollégiumok igazgatóságával, képviselőjével.
-
7. Az ajánlattevő hibájából elpusztult növény pótlása Ajánlattevő kötelessége és költsége. Ha Ajánlattevő felelőssége nem bizonyítható, a pótlás költségét, előzetes egyeztetés alapján viselik a felek.
-
8. A kisebb gépek és eszközök tárolása az Ajánlatkérő által biztosított, zárható helyen megoldható.
-
9. A műszaki leírásban meghatározott adott rendszerességű munkanemek elvégzéséről, havi rendszerességgel a tárgyhót követő hónap 5. napjáig, a Vállalkozó a Megrendelő részére a munkák szerződés szerinti teljesítéséről tételes jegyzőkönyvet ad át. Megrendelő a Vállalkozó rendelkezésére bocsájtja a jegyzőkönyv formanyomtatványát.
-
10.Minden, a műszaki leírásban feltüntetett rendszeres feladatokon felüli igény, eseti megrendelésnek minősül, melyet külön árajánlat alapján külön számlán számolhat el Megrendelő felé.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
Apáthy István Kollégium
Molnárné Gavallér Anikó
6720 Szeged, Apáthy István utca 4.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE Beszerzési Igazgatóság
Beszerzési Iroda
Kuczora Attila irodavezető
E-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:
Molnárné Gavallér Anikó kollégiumi ügyvivő szakértő
Tel.: 62/341-756
E-mail: molnarne.gavaller.aniko@med.u-szeged.hu
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx1. sz. melléklet Elvégzendő feladatok gyakoriságuk szerint.docxApáthy kollégium térkép.pdfDKL terkep.pdfJancsó kollégium térkép.pdfTeleki kollégium térkép.pdfBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a 12 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Fizetési feltételek:
Vállalkozó havi teljesítések után teljesítésigazolást követően, havonta 4 db számla (telephelyenként 1-1 db számla), mindösszesen 48 db számla/év benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnárné Gavallér Anikó, kollégiumi ügyvivő szakértő SZTE Kollégiumok, tel: 62/341-756
email:
molnarne.gavaller.aniko@med.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Zöldterület Kezelő Kft.
Nyertes ajánlati ár: 7 623 600,-Ft+ÁFA