2024. február 27.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ13716
Ajánlattételi határidő: 2024. március 25 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötéstől számított 1 évig tartó időszakra kötik, de maximum a keretösszeg erejéig. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik és a 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 6 hónapig meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg erejéig.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ részére takarításhoz szükséges gépek (Ajánlattételi felhívás 1. számú melléklet) szervizelése az alábbiak szerint:
Szerződéses feltételek:
- Az igénylő egység e-mail elküldésével jelzi a vállalkozónak a takarítógép meghibásodását.
- A vállalkozó 48 óra reagálási időn belül kiszáll a helyszínre, megkezdi a hibafeltárást majd árajánlatot ad az alábbi részletezéssel:
- hány órát tesz ki a javítás, ez felszorozva a szerződésben szereplő rezsióra díjjal,
- a javítás során esetlegesen felhasznált alkatrészek listája és ezek díjai. Vállalkozó a javítás díján felül jogosult felszámítani a munkavégzés során esetlegesen felhasználandó alkatrészek árát is.
- a vállalkozó csak az árajánlat megrendelő általi elfogadását követően kezdheti meg a javítást ezt követően munkalapot állít ki, amelyet a számla mellékleteként csatolni köteles.
- Ha a javítás 48 óra időtartamot meghaladja, Vállalkozó köteles térítésmentesen a meghibásodott géppel azonos kategóriájú cserekészüléket biztosítani a javítás időtartamára. A javítandó és a cseregép szállítását Vállalkozó térítésmentesen végzi.
- Vállalkozó köteles felhívni Megrendelő figyelmét abban az esetben, amikor a gép gazdaságosan nem javítható, javasolt a selejtezése. Selejtezéshez Vállalkozó köteles térítés nélkül szakvéleményt adni.
-
A nyertes ajánlattevő a megrendelő képviselőjének kérésére a szerződésre történt lehívásokról köteles adatszolgáltatást küldeni, minimum az alábbi adattartalommal: megrendelés dátuma és a megrendelés árajánlat szerinti teljes bruttó összege.
A teljesítés helye:
Új Klinika
|
6725 Szeged, Semmelweis u. 6.
|
265 ágyas Klinika
|
6725 Szeged Semmelweis u. 8.
|
Infektológia Klinika
|
6725 Szeged Állomás u.6.
|
Gyermekgyógyászati Klinika A részleg
|
6725 Szeged, Korányi fasor 14.
|
Fül-Orr Gégészeti és Fej –Nyaksebészeti Klinika
|
6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 97
|
SZTE SZAKK I. Rendelőintézet
|
6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 97.
|
II Kórház
|
6725 Szeged, Kálvária sgt. 57
|
Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika
|
6725 Szeged, Korányi fasor 6.
|
Pszichiátriai Klinika
|
6725 Szeged, Korányi fasor 8
|
Szemészeti Klinika
|
6725 Szeged, Korányi fasor 9-11.
|
Gyermekgyógyászati Klinika
|
6726 Szeged, Temesvári krt. 35-37.
|
Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika
|
6725 Szeged, Semmelweis u. 1.
|
SZAKK Deszki Multidiszciplináris Centrum
|
6772 Deszk, Alkotmány u. 36.
|
SZTE Szentesi Dr Bugyi István Kórház
|
6600 Szentes, Sima Ferenc u. 44-58.
|
Letölthető állományok:
SZTE SZAKK területén a takarításhoz használt gépek listája.docxFelolvasólap.docxVállalkozási szerződés tervezet.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre, beleértve a helyszínre történő kiszállás díját is.
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni
További információk:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Fizetési mód: Vállalkozó minden egyes szervizelési munka teljesítését követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a Megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít.
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során egy szerződés alapján nettó 1.000.000,- Ft értékű a jelen eljárás tárgya szerinti takarításhoz szükséges gépek eseti megrendelésre történő szervizeléséről.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét!
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bene Szabolcs, SZSZI Irodavezető Műszaki Igazgatóság, tel: +36 30/554-9797
email:
bene.szabolcs@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: SH-ITB Kft
Nyertes ajánlati ár: 6 300 000,-Ft+ÁFA