Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ14267
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE IKIKK Élő természettudományok Klaszter SZAOK Orvosi Fizikai és Orvosi Informatikai Intézet részére orvostechnikai eszközökre vonatkozó ISO 13485:2016 szerinti irányítási rendszer elkészítése a tervezési folyamatokra.”
2024. november 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ14267

Ajánlattételi határidő: 2024. november 28 13:10

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számítva 3 hónapig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

ISO13485 szabvány szerinti dokumentációs feladatok előkészítése, tanácsadás a későbbi minőségbiztosítási rendszernek való megfelelésről.

 

Elvárt szakmai feladatok:

  • Termékkel kapcsolatos folyamatok felmérése, a termékkel kapcsolatos adatok, információk összegyűjtése, ami alapján a vonatkozó követelmények körvonalazhatóak – helyszíni audit egy auditorral
  • Vonatkozó szabályozások áttekintése (MDR, ISO 13485), a szabályozások alapján a tervezésre vonatkozó eljárások első változatának elkészítése
  • A szabályozási eljárások iterációja, a formanyomtatványok kialakítása, a rendszer bevezetése

Teljesítés helye:

SZAOK Orvosi Fizikai és Orvosi Informatikai Intézet

6720 Szeged, Korányi fasor 9.

Teljesítési határidő: szerződéskötéstől számított 3 hónap


Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

SZTE SZAOK Orvosi Fizikai és Orvosi Informatikai Intézet

6720 Szeged, Korányi fasor 9.







Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő a mindösszesen bruttó díjat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő összes költséget.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Nyertes ajánlattevő a feladat elvégzését követően teljesítésigazolás után 1 db számlát köteles benyújtani, melyet a Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Fodor Gergely, projekt szakmai vezető SZTE Orvosi Fizikai és Orvos Informatikai Intézet, tel: +36 (62) 341-291

email: fodor.gergely@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: QualData Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 920 000,-Ft+ÁFA