Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2021  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PB11210

MÓDOSÍTOTT SPECIFIKÁCIÓ 6.SOR ESETÉBEN

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Alom és táp beszerzése kísérleti állattartáshoz 12 sorban
2021. február 09.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PB11210

Ajánlattételi határidő: 2021. február 19 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Az Ajánlatkérő, mint Vevő és a Nyertes Ajánlattevő, mint Eladó között adásvételi keretszerződés jön létre tervezetten 12 hónapos időtartamra,illetve a keretösszeg kimerüléséig (nettó 14.800.000 Ft) mely idő alatt az egyetemi egységek/intézmények eseti igényei alapján történnek a lehívások. Amennyiben a szerződéses keretösszeg nem kerül lehívásra a szerződés időtartama alatt,úgy az automatikusan további 1/2 évvel meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg kimerüléséig. A lehívásoknak minimum vagy maximum mennyiségi korlátja nincs. A szállítási címek az egyetem központi weboldálán megtalálhatóak, illetve minden eseti megrendelés tartalmazni fogja azt.

A beszerzés rövid ismertetője:


Igénylés tárgya: Alom és táp beszerzése kísérleti állattartáshoz 12 sorban


Az egyetemi egységek részére történő kísérleti állatok tartásához szükséges alom és táp beszerzése eseti lehívások szerint. A megadott részletes műszaki specifikációt a csatolt word dokumentum és excel táblázat tartalmazza.


Igényelt mennyiség: A tényleges mennyiség a szerződéses időszak alatt nem tervezhető (állatállomány változása, és tárolási kapacitási problémák miatt), a lehívások az egyetemi egységek igénylései alapján készített eseti megrendelők szerint történnek, a specifikációs táblázatban feltüntetett termékek közül.


Teljesítés helye/számlakiküldési cím: legkésőbb a megrendeléstől számított 14 naptári napon belül az Ajánlatkérő által megküldött megrendelésben megjelölt helyszínre.

A szállítási költséget az ajánlati árnak tartalmaznia kell külön tételként, lásd lentebb részletezve.


Az Ajánlatkérő, mint Vevő és a Nyertes Ajánlattevők, mint Eladók között adásvételi keretszerződés jön létre tervezetten 12 hónapos időtartamra,illetve a keretösszeg kimerüléséig (nettó 14.800.000 Ft) mely idő alatt az egyetemi egységek/intézmények eseti igényei alapján történnek a lehívások. Amennyiben a szerződéses keretösszeg nem kerül lehívásra a szerződés időtartama alatt,úgy az automatikusan további 1/2 évvel meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg kimerüléséig. A lehívásoknak minimum vagy maximum mennyiségi korlátja nincs. A szállítási címek az egyetem központi weboldálán megtalálhatóak, illetve minden eseti megrendelés tartalmazni fogja azt.

FONTOS! A megadott 3,5 tonna ösztömegű járműnél nagyobb gépjárművel történő szállítás nem megoldható, mivel az egyetemi épületek megközelethetősége nem teszi lehetővé azt.

Nyertes Ajánlattevőnek biztosítani kell a telephelyek részére történő címenkénti leszállítást.

Tájékoztatásul jelezzük, hogy Domaszéki Állatházba is történhetnek leszállítások.


Fontos! A nettó ajánlati egységárakat és szállítási költségeket a keretszerződés teljes időtartama alatt köteles tartani az Ajánlattevő!


A Szállítónak vállalnia kell, hogy eseti lehívásonként a megrendeléstől számított 14 naptári napon belül teljesít a megadott szállítási címre (eseti megrendeléseken szereplő címre).


A szállítási költség azon Megrendelők/Felhasználó helyek közt kerül szétosztásra, akik egy időintervallumon belül rendelnek.

 

Részletes terméklista: lásd csatolt mellékletek

Az ajánlattételi felhíváshoz csatolt táblázat(EXCEL) kitöltése és az ajánlathoz való csatolása az érvényes ajánlattétel elsődleges feltétele!

Az ajánlattételi táblázatot a megadott formában kell kitölteni. Az ajánlattételi táblázatba nem lehet további sorokat, oszlopokat beszúrni, illetőleg a megadottakat törölni. A tábázat képleteket tartalmaz, tehát a nettó egységár (kiemelt szegélyezéssel) kitöltése által a cellák kitöltésre kerülnek. Amennyiben valamely tétel esetében nem helytálló a cella összege (azaz eltérés van az ÁFA kulcs esetén pl. alanyi adómentes az Ajánlattevő) úgy abban az esetben módosatható a cella képletezése a helyes összeg meghatározásához.


A TÁBLÁZATNAK AZON SORAIT SZÍVESKEDJENEK KITÖLTENI AMELYIK SORRA KÍVÁNNAK AJÁNLATOT ADNI! A táblázaton felül várjuk ajánlataikat is, mely tartalmazza a kiajánlott termékeiket és részletes műszaki leírásaikat.

 

AJÁNLATTEVŐ TOVÁBBI FELADATA, HOGY AJÁNLATA FELTÖLTÉSÉT KÖVETŐEN TÁJÉKOZTATÓ E-MAILT KÜLD az eljárást lebonyolító Tóthné Csabai Anikó ügyintéző részére a csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu címére, AZZAL A TARTALOMMAL, HOGY MELY SOROKRA NYÚJTOTTAK BE AJÁNLATOT. (Kérjük, más tartalmat ne közöljenek , csak a sorok sorszámát ahhoz, hogy a pályázati elszámoláshoz szükséges követelmények szerinti elvárt ajánlatszám a rendelkezésünkre áll-e.)


A nyertes Ajánlattevőnek az egyes megrendeléseket értékhatártól és mennyiségtől függetlenül kötelessége kiszállítani az eseti lehívásokat tartalmazó megrendelésben rögzített szállítási címre.

A szállítások ütemezése az adott időszakra eső megrendelések számától és összmennyiségétől függene. Igazgatóságunk törekedni fog az igények feldolgozása és a megrendelések kiküldése során, hogy minél nagyobb mennyiség kerüljön adott időszakban leszállításra. Így a szállítási költség azon Igénylő egységekre fog hárulni, akik az adott szerződési időszakban rendelnek, és köztük kerül leosztása. Amennyiben sürgősségi igényre kerülne sor jelen felhívás alapján szintén biztosítva lenne a leszállítás, azonban így nem lenne a szállítási költség akkora mértékben szétosztva.
Nyertes Ajánlattevőkkel a szerződéskötés során kerülne pontosításra a fenteiekre vonatkozó számlázási paraméterek leegyzetetése.


Ajánlatkérő tájékoztatja az Ajánlattevőket, hogy a műszaki leírásban szereplő esetleges gyártmányra, eredetre, kiszerlésre való hivatkozás a beszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt, a tanszékek, intézetek korábbi évek tapasztalatainak alapján, ezen termékek felelnek meg a minőségi elvárásoknak. Továbbá a táblázat kialakítása, és az ajánlati árak megadásának elvárásai az ajánlatok érdemi összehasonlítása végett történt-

 

Az ajánlattételi táblázatnak tehát ki kell tölteni hiánytalanul a következő oszlopait (annak valamennyi celláját) azokban a sorokban, melyre ajánlatot kívánnak benyújtani:

-nettó egységár

- szállítási költség meghatározása

A tételekhez tartozó árakat magyar forintban kell megadni.
A cella kitöltése által a bírálathoz szükséges nettó és bruttó összegek kikalkulálódásra kerülnek. Amennyiben vármi ok miatt nem így történik, akkor Ajánlattevő feladata a sorok kitöltése. Hiányosan kitöltött Excel táblázatot nem tudunk befogadni, és az ajánlat érvénytelenítésre kerül.

Ajánlatfeltöltése megtörténhet tömörített pl:zip, rar stb fájlban, vagy akár külön- külön feltöltéssel. Fontos! Rendszerünk egyszerre csak egy fájl feltöltését tudja kezelni.


Az ajánlattevők által megajánlott, illetőleg leszállításra kerülő termékeknek meg kell felelniük az ajánlattétel, illetőleg a szállítás napján érvényes valamennyi szabványnak, jogszabályi előírásnak, I. osztályú minőségűnek kell lenniük, mentesnek mindenfajta hibától.


Ajánlatkérő az ajánlattételi táblázatban meghatározott kiszerelési egységekkel kapcsolatosan az alábbi előírást teszi: az Ajánlatkérő általánosságban előírja, hogy az ajánlattevőknek az ajánlattételi táblázatban a „termékek megnevezése, leírásá”-nál megadott kiszerelési egységektől eltérni nem lehet, nem lehet más kiszerelési egységben az adott termékre vonatkozóan ajánlatot tenni.


Az ajánlattételi táblázatban meghatározott kiszerelési egységeknek szakmai, funkcionális indokai vannak. A kiszerelési egységek meghatározásakor az előzőeken túlmenően figyelembe vételre került az intézmények és telephelyeik tárolási kapacitása is.

 

A Szállítónak a termékeket becsomagolva, a szállítási módjának megfelelő csomagolásban kell leszállítania. A termékek csomagolását az ajánlattételi táblázatban meghatározott mennyiségi egységeken túlmenően nem lehet megbontani és esetlegesen ily módon az adott terméket az intézmények között szétosztani.

 

Beszerzési szempontból az ajánlatok összehasonlíthatósága abban az esetben biztosítható, ha valamennyi ajánlattevő ugyanolyan kiszerelési egységben tesz ajánlatot az adott termékre vonatkozóan.

 

Ajánlatkérő a dokumentáció összeállítása során leellenőrizte, hogy az adott kiszerelési egységben a termékek forgalomban vannak-e. Miután a gyártók a termékeket, illetőleg azok kiszerelési egységét folyamatosan változtatják, előfordulhat, hogy az ajánlattételkor az adott termék nincs kínálatban- Amennyiben ajánlattevő szerint az ajánlattételi táblázatban megadott kiszerelési egységben sem a megnevezett termék nincs forgalomban, úgy az ajánlattételi határidő lejárta előtt jelezze, hogy konkrétan mely termék esetében nem lehetséges sem a megnevezett termékre, sem azzal egyenértékű termékre az ajánlattételi táblázatban megadott kiszerelési egységben ajánlatot tenni és – a megajánlani kívánt kiszerelési egységet megadva – kérjen kiegészítő tájékoztatást.


Fontos! Nyertes ajánlattevőknek feladata a keretszerződés terhére történő lehívások alkalmával küldött eseti megrendelőkről szóló nyilvántartása és igény esetén az egyetem részére adatszolgáltatás biztosítása a keretszerződésterhére történő lehívások összegéről.


2021. 02.12.-én

A kiírás 6. sorában meghatározott „Egységes egér és patkány táp” (Farmer-mix) esetében a kiszerelési egység módosításra került, úgy , hogy Ajánlatkérő elfogad 20kg-os és 25 kg-os kiszerelésben is terméket.



Letölthető állományok:
Specifikáció webrára alom és táp_végleges_.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Ajánlatkérő a soronkénti megadott bruttó összegek súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

Fizetési mód: utólagosan, átutalással a számla keltétől számított 30 napon belül


A rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:

  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő/ szállító megnevezését, cégadatait,
  • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit,
  • az árajánlat érvényességi idejét és az ajánlat kiállításának dátumát,
  • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel),illetve a vállalt fizetési kondíciót: számla keltétől számított 30 napon belül történő fizetés
  • valamint az ajánlat legyen cégszerűen aláírt.


Kérjük, ha a kiírásban és/vagy a specifikációban adminisztrációs hibát vélnek felfedezni, akkor azt az ügyintézőnek (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) jelezni szíveskedjenek.


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre egységárak szerint és a kiírásban igényelt tervezett mennyiségre mindösszesen nyújtson be ajánlatot.


Az ajánlatokat egyes termékekre külön-külön soronként is be lehet nyújtani, de csak a kiírásban szereplő típusnak és műszaki specifikációnak megfelelően.LÁSD A CSATOLT EXCEL SZERINT


Az Ajánlattevő megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Az ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem egységei részére az EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló alom és táp beszerzései esetében a jelen eljárást alkalmazni, amennyiben a megadott sorokban pályázati elszámoláshoz szükséges érvényes ajánlatok rendelkezésre állnak.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”





Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kuczora Attila, megbízott irodavezető SZTE BI Szolgáltatás, tel: +36 (62) 546-794, +36 (62) 544-000/6794

email: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: INNOVO Kft.
Nyertes ajánlati ár: 10 565 000,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Gémes Sándor e.v
Nyertes ajánlati ár: 1 260 000,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Animalab Hungary Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 025 500,-Ft+ÁFA

Készítő