2020. november 11.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PSZ11076
Ajánlattételi határidő: 2020. november 18 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 2 évig tartó időszakra kötik.
A beszerzés rövid ismertetője:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
A Szegedi Tudományegyetem távközlési (gyengeáramú) hálózatának eseti hibaelhárítása, telefonmellék eseti áthelyezése és eseti kiépítése, digitális rendszerkészülékeinek és telefaxainak eseti javítása, valamint egyetemi tulajdonú telefonközpont javítása.
A Megrendelő az egyedi intézeti/tanszéki igényeknek megfelelően tételenként ad ki eseti megrendelést, és a teljesítés igazolása után erre a megrendelésre fogad el számlát.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxSzerződéstervezet.doc1. sz. melléklet.doc2. sz. melléklet.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Megjegyzés: Az egyes tételek esetében alkalmazott súlyszámok a megelőző időszak tételes költségeinek nagyságrendje alapján kerültek meghatározásra.
Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a karbantartáshoz, javításhoz, illetve telefon/telefonhálózat kiépítéséhez, áthelyezéséhez szükséges összes költséget (műszerek, számítógépek, munka, szállítás, kiszállás), kivéve a Szegedi Tudományegyetem tulajdonát képező meghibásodott alkatrészek pótlásának értékét.
A Szegedi Tudományegyetem tulajdonát képező meghibásodott alkatrészek cseréje esetén, a vállalkozó külön számlán számlázhatja a pótláshoz szükséges alkatrész költségét. A beépítendő alkatrész költségének mértékéről a vállalkozónak előzetesen egyeztetnie kell (hivatalos árajánlat beadásával) a megrendelővel.
További információk:
Az ajánlat benyújtásához szükséges minimális feltételek:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során 1 szerződés alapján folyamatosan legalább 6 hónapig végzett minimum 500 db analóg és digitális telefonvonal javításáról, vagy hibaelhárításáról, vagy karbantartásáról, vagy üzemeltetéséről.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.
- Az Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő legalább középfokú végzettségű, az Ajánlatkérő tulajdonában lévő rendszer szervízelésére kiképzett technikus szakemberrel.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik legalább 1 fő a teljesítésben résztvevő legalább középfokú végzettségű, rendszer szervízelésére kiképzett technikus szakemberrel.
A szerződéses feltételeket részletesen a mellékelt „Vállalkozási szerződés tervezet” tartalmazza.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Donkó Attila, távközlési szakreferens SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Üzemeltetési és Rendszertámogatási Iroda, tel: +36 (62) 545-001, +36 (62) 544-000/5001
email:
donko.attila@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Borg System Kkt., 6728 Szeged, Kiskert u. 14.
Nyertes ajánlati ár: 7 000 000,-Ft+ÁFA