2020. november 05.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PSZ11064
Ajánlattételi határidő: 2020. november 10 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020. november 15-től számított 2021. május 15-ig
A beszerzés rövid ismertetője:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Horizon Europe munkacsoport marketingkommunikációja:
- Horizon Europe munkacsoport Facebook menedzsmentje: ppc hirdetések tartalmainak összeállítása képpel - egyedi grafikával ellátott jogtiszta képi tartalommal, célcsoport meghatározása, időzítés beállítása, ügynökségi menedzselési díj, havonta 4 poszt, (a hirdetési költséget a szolgáltató állja),
- Rendezvényekhez kapcsolódó posztok esetén, posztolás minden rendezvényt megelőző 1 hónapban, szükség szerint egyedi vizuális elemek készítése, elkészült képek utómunkájának biztosítása:
- Előzetes becslés alapján 4 darab rendezvény a megbízási idő alatt,
- A rendezvények jellemzően egy-, vagy többnapos képzések/trainingek/ workshopok/konferenciák,
- Rendezvényenként 1-2 kép utómunkája,
- LinkedIn oldal tartalom frissítése, meglévő tartalom alapján, külsős által elkészített tartalom közzététele,
- Közösségi média tanácsadás (legalább havi 7 óra),
- Riport készítése posztokról, külön kiemelten ppc hirdetésekről.
SZTE Virtus Vállalkozáskatalizátor Program marketingkommunikációja:
- Stratégiaalkotás 0. lépésben, operatív terv a szerződés idejére:
- 1,5-2 oldal terjedelemben egy Facebook/Instagram marketing terv elkészítése,
- Facebook/Instagram terv, amely kitér a hirdetések célzására és az Instagramon használandó hashtagek körére. Középpontjában az egyetemi hallgatók és kutatók,
- Facebook és instagram oldal teljes körű menedzsment:
- Posztok tartalmainak összeállítása képpel, havonta 10 poszt,
- A Facebookra és Instagramra kikerülő tartalmak megegyeznek, az eltérést csak az Instagramon használandó hashtagek adják,
- Ppc hirdetései: ppc hirdetések tartalmainak összeállítása képpel, célcsoport meghatározása, időzítés beállítása, ügynökségi menedzselési díj, (a hirdetési költséget a szolgáltató állja),
- Rendezvényekhez kapcsolódó posztok esetén, posztolás minden rendezvényt megelőző 1 hónapban, szükség szerint egyedi grafika készítése, elkészült képek utómunkájának biztosítása:
- Előre láthatólag 20 darab rendezvény a megbízási idő alatt, azonban a helyzetre való tekintettel, ezek lehet, hogy online kerülnek megtartásra,
- A rendezvények jellemzően egynapos események, vagy többnapos képzések/trainingek/workshopok/konferenciák
- Közösségi média tanácsadás (legalább havi 7 óra), személyes találkozó havonta minimum 2 alkalommal,
- Riport készítése posztokról, külön kiemelten ppc hirdetésekről.
- Virtus weboldal – új wordpress weboldal készítése a megbízó igényeinek megfelelően:
- Megrendelő biztosít egy Linux alapú virtuális gépet root jogosultsággal, ahol az oldal elkészíthető és migrálható az Egyetem szervereire.
- Oldalak (kétnyelvű)
- Egy főoldal elkészítése
- 8 aloldal elkészítése
- Hallgatóknak/kutatóknak
- Demola
- EUGLOH
- Mentorprogram
- Események
- Startup box
- Cégeknek
- Demola
- Technológia transzfer
- Események
- Regisztrációs felület kialakítása és regisztrációhoz kötött belépési lehetőség bizonyos oldaltartalmak eléréséhez (két jogosultsági szint: admin, felhasználó, nem szükséges tovább bontani)
- Reszponzív felület kialakítása
- SEO optimalizálás
- Meglévő scorm formátumú e-learning anyagok oldalba illesztése
- 12 db, videónként 1 perces technológia bemutató videó készítése:
- Nyersanyagok felvétele szükséges, azonban a kutatókkal való kapcsolattartás nem része az ügynökség feladatainak. A nyersanyagok elkészítése videónként 1-1 alkalmat jelentene a Megrendelő által meghatározott helyszínen,
- Kiegészítő egyszerű animációk elkészítése, amely segít jobban megérteni a tartalmat. Pl. egyes elemekre mutató nyíl felirattal,
- A forgatókönyv képi tervét az ügynökség végzi el a Megrendelő által megküldött forgatókönyv alapján.
- 2 db virtus bemutató videó elkészítése:
- videónként 1,5-2 perces hosszú videó,
- 30 másodperces rövid videó a 1,5-2 perces videó legfontosabb üzeneteire,
- Többnyire animációs tartalom, ami jól tükrözi a Virtushoz tartozó programok sokszínűségét és célcsoportját. Tartalmazhat élő képi anyagokat is.
- Virtus intro és outro videókhoz:
- 3-3 mp-es intro és outro elkészítése hanggal (nem élő hang), amely összhangban van a Virtus program tartalmi és formai elemeivel
Figyelem! A szerződés keretében elkészült anyagok kapcsán a mindenkor hatályos Széchenyi 2020 Kedvezményezetti Arculati Kézikönyvnek megfelelést kérjük biztosítani.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxVállalkozói szerződés.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ajánlatot a teljes szolgáltatásra a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő marketing ügynökség vonjon be a teljesítésbe 1 fő dedikált szenior projektmenedzsert (szeniornak minősül, aki social media szakterületen minimum 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik), aki napi min. 1 óra időtartamban (munkanapokon 8 és 16 óra között) a projektben rendelkezésre áll kérdések felmerülése esetén.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a dedikált szenior projektmenedzser önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie a social media szakterületen szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalatnak.
- Feladatot ellátó marketing ügynökség rendelkezzen minimum 1 éves szakmai múlttal social média felületek menedzselésében.
Igazolási mód: Ajánlattevő marketing ügynökség csatoljon egyszerű referencianyilatkozato(ka)t, melyből egyértelműen ki kell derülnie a min. 1 éves szakmai múltnak social média felületek menedzselésében.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a szolgáltatás tárgyát, a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését, és a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét.
- Ajánlattevő marketing ügynökség vonjon be a teljesítésbe 1 fő szakembert, aki felsőfokú közgazdasági végzettséggel rendelkezik.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakember felsőfokú közgazdasági végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.
Pályázati forrás: EFOP-3.6.1-16-2016-00008, „Intelligens élettudományi technológiák, módszertanok, alkalmazások fejlesztése és innovatív folyamatok, szolgáltatások kialakítása a szegedi tudásbázisra építve” projekt.
Fizetési feltételek: Vállalkozó az ismétlődő feladatok esetében havonta 1-1 db, számla benyújtására jogosult teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:
- 2020. 11. 15-től 2021. 05. 15-ig: Az adott havi marketingkommunikáció teljesítését követően havonta 1-1 db számla (Horizon Europe munkacsoport),
- 2020. 11. 15-től 2021. 05. 15-ig: Az adott havi marketingkommunikáció teljesítését követően havonta 1-1 db számla (Virtus Vállalkozáskatalizátor Program),
Vállalkozó a nem ismétlődő feladatok esetében 1-1 db, számla benyújtására jogosult teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:
- 2020. 12. 15.: A 2 db virtus bemutató videó és a virtus intro és outro videókhoz teljesítését követően 1 db számla,
- 2021. 05. 15.: A 12 db technológia bemutató videó teljesítését követően 1 db számla,
- 2021. 05. 15.: A virtus weboldal teljesítését követően 1 db számla,
Megrendelő a számlákat a számlák kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással teljesíti.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Huszár Attila, marketing menedzser SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság, tel: +36 (70) 203-0482
email:
Huszar.Attila@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.