Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PB09470
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Laborbútor
2018. december 20.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PB09470

Ajánlattételi határidő: 2019. január 07 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: „Laborbútor”- a mellékelt dokumentumok szerint.

Mennyiségi adat: a mellékelt dokumentum szerint

Igénylő egység: SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet

Tervezett szállítási cím: SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet, 6720 SZEGED, Dóm tér 8.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag az SZTE központi címe kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Szakmai kérdésekben kapcsolattartó: Kérjük, ha szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így szakmailag és eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni vagy adni.


A projekt száma: EFOP-3.6.2-16-2017-00006

A projekt címe, megnevezése: LIVE LONGER – Modern orvostudományi diagnosztikus eljárások és terápiák fejlesztése transzlációs megközelítésben: a laboratóriumtól a betegágyig”



Letölthető állományok:
specifikáció_webrára_3996.docx
tervrajzok_fogantyúk_3996.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlati kötöttség az egyetem év végi zárva tartása okán a bontást követő 60 nap.

 

„Tájékoztatjuk kedves beszállítóinkat, hogy a Szegedi Tudományegyetem egyes egységei 2018. december 24. – 2019. január 2. között zárva tartanak, ezért jelen eljárás várható bontási napja 2018. január 3.-a (csütörtök) lesz. Ebből kifolyólag, kérjük a kedves ajánlattevőket, hogy rendszerünkbe feltöltött ajánlataik érvényességi idejét minimum 60 napban határozzák meg, addig tartva megadott ajánlati áraikat.”

Megértésüket köszönjük.”


Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - kérjük jelezze az ajánlatában ennek megadását.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a következőket (amelyek egyben a rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei is):

  • a fizetési határidőként a 60 napos utólagos átutalási határidőt,
  • a szállítási határidőt.
  • a termék adatait, a specifikációnak való megfelelőségét mutató jellemzőit
  • a termék mennyiségét (a kiírásban szereplő mennyiségi követelményt mutatva)
  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő/ szállító megnevezését, cégadatait,
  • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
  • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel),
  • a garanciát,
  • valamint az ajánlat legyen cégszerűen aláírt.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy mindenképpen szerepeltessék a nettó egységárat az ajánlatokon.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterű termékre, a meghatározott mennyiségre adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre.


Kérjük a beadott ajánlaton a termék paraméterei is szerepeljenek, abból megállapítható legyen a termék és tartozékainak kiíráshoz képest való megfelelése.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMOKBAN


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”


"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."


Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a 1025/2014. (I. 30.) Korm. határozat alapján a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél a bútorokra – a kisértékű tárgyi eszközök kivételével – beszerzési tilalom van érvényben. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet alapján, kisértékű tárgyi eszközök: a kettőszázezer forint egyedi értéket nem meghaladó bekerülési értékű tárgyi eszközök. A fentiekre tekintettel az ajánlatkérő csak a nettó kettőszázezer forint egyedi érték alatti ajánlatot hirdethet nyertesnek.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bicsérdy Katalin, ügyvivő szakértő SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet, tel: +36 (62) 545-136, +36 (62) 544-000/5136

email: office.mdche@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: DuoLine Kereskedőház és Bútorgyártó Bt.
Nyertes ajánlati ár: 629 200,-Ft+ÁFA