Igénylés tárgya: 500GB-os SSD beszerzése
Igényelt mennyiség: 40 db
Műszaki minimumkövetelmények (500 GB SSD):
Igénylő egység: SZTE TTIK Informatikai Intézet
Tervezett szállítási cím: 6723 Szeged, Árpád tér 2. II. em. 202.
Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)
A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Kérjük a beadott ajánlaton a termék paraméterei is szerepeljenek, abból megállapítható legyen a termék és tartozékainak kiíráshoz képest való megfelelése.
Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterekkel rendelkező termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű illetve jobb helyettesítő termékre.
Kérjük, hogy az ajánlaton feltétlen tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket, a vállalt 60 napos fizetési határidőt, és a vállalt szállítási határidőt!
Szakmai kérdésekben kapcsolattartó: Hecskó Gabriella, Tel.: +36 (62) 544-306, +36 (62) 544-000/4306, e-mail: hecsko@inf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (gyuris.ottilia@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Ajánlati kötöttség az egyetem év végi zárva tartása okán a bontást követő 60 nap.
„Tájékoztatjuk kedves beszállítóinkat, hogy a Szegedi Tudományegyetem egyes egységei 2018. december 24. – 2019. január 2. között zárva tartanak, ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagot nem tudunk átvenni. Az egyetemi hivatalok 2019. január 2.-án kezdik meg működésüket. Megértésüket köszönjük.”
Az rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:
Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a 1025/2014. (I. 30.) Korm. határozat alapján a Kormány irányítása illetve felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél az informatikai eszközökre – a kisértékű tárgyi eszközök kivételével – beszerzési tilalom van érvényben.
Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet alapján, kisértékű tárgyi eszközök: a kettőszázezer forint egyedi értéket nem meghaladó bekerülési értékű tárgyi eszközök. A fentiekre tekintettel az ajánlatkérő csak a nettó kettőszázezer forint egyedi érték alatti ajánlatot hirdethet nyertesnek.
Nyertes ajánlattevő: Exicom Informatika Kereskedőház Kft.
Nyertes ajánlati ár: 848 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,