Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PB09414
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 3D Scanner Ultra HD + forgóasztal + szoftver
2018. november 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PB09414

Ajánlattételi határidő: 2018. december 05 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől vagy megrendeléstől számított 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Next Engine 3D Scanner Ultra HD + forgóasztal + szoftver ("Mesh" csomag)

Részletes termékleírás:

A beszerezni kívánt 3D szkennerrel szemben az alábbi műszaki követelményeket fogalmazta meg a Felhasználó, amelyek alapján a forgóasztallal és szoftverrel kiegészített Next Engine 3D Scanner Ultra HD modell volt a legmegfelelőbb választás.

Műszaki minimumkövetelmények:

  • legalább 200 mm × 200 mm × 200 mm (H×SZ×M) beolvasási tér
  • maximálisan elérhető felbontás: 0,05 mm vagy kisebb érték,
  • 1.500.000 Ft alatti bekerülési költség,
  • forgóasztalos kivitel,
  • a letapogató fényforrást és a szenzorokat egy kompakt egységben tartalmazó (azaz rögzített, így kevesebb kalibrációt igényló) kivitel.

Igényelt mennyiség: 1 db


Igénylő egység: SZTE ÁOK Orvosi Fizikai és Orvosi Informatikai Intézet

Tervezett szállítási cím: 6720 Szeged, Korányi fasor 9.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterekkel rendelkező termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű illetve jobb helyettesítő termékre.

 

Kérjük, nyilatkozzon, hogy a szoftver eredetiségét igazoló hivatalos tanúsítványt a szállításkor csatolja, mely tartalmazza a használati időt (a szoftvert véglegesen vagy meghatározott ideig lehet használni). A tanúsítványra tulajdonjog vásárlása esetén is szükség van.


Kérjük, hogy az ajánlaton feltétlen tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket, a vállalt 60 napos fizetési határidőt, és a vállalt szállítási határidőt!


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia.


Kérjük a beadott ajánlaton a termék paraméterei is szerepeljenek, abból megállapítható legyen a termék és tartozékainak kiíráshoz képest való megfelelése.


Ügyintéző kapcsolattartó az igénylő részéről: Aczél Adrienn, Tel: 62/54-5077, aczel.adrienn@med.u-szeged.hu

Közbeszerzés tárgya szerinti szakértelemmel rendelkező kapcsolattartó: Dr. Égerházi László, Tel: 62/544-000/1291 mellék, egerhazi.laszlo@med.u-szeged.hu






Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlati kötöttség az egyetem év végi zárva tartása okán a bontást követő 60 nap.


„Tájékoztatjuk kedves beszállítóinkat, hogy a Szegedi Tudományegyetem egyes egységei 2018. december 24. – 2019. január 2. között zárva tartanak, ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagot nem tudunk átvenni. Az egyetemi hivatalok 2019. január 2.-án kezdik meg működésüket. Megértésüket köszönjük.”


Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Az rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:

  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő/ szállító megnevezését, cégadatait,
  • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit,
  • a vállalt szállítási/teljesítési határidőt,
  • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
  • garanciális/jótállási feltételeket (amennyiben releváns),
  • fizetési határidőként az elvárt 60 napos utólagos átutalási határidőt,
  • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel),
  • valamint az ajánlat legyen cégszerűen aláírt.

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a 1025/2014. (I. 30.) Korm. határozat alapján a Kormány irányítása illetve felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél az informatikai eszközökre – a kisértékű tárgyi eszközök kivételével – beszerzési tilalom van érvényben.


Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet alapján, kisértékű tárgyi eszközök: a kettőszázezer forint egyedi értéket nem meghaladó bekerülési értékű tárgyi eszközök. A fentiekre tekintettel az ajánlatkérő csak a nettó kettőszázezer forint egyedi érték alatti ajánlatot hirdethet nyertesnek.

 

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (gyuris.ottilia@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Égerházi László dr., egyetemi adjunktus SZTE ÁOK-TTIK Orvosi Fizikai és Orvosi Informatikai Intézet, tel: +36 (62) 341-291, +36 (62) 544-000/1291

email: egerhazi.laszlo@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Astrum2000 KFT
Nyertes ajánlati ár: 1 150 000,-Ft+ÁFA