Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PB09303
Meghosszabbítva 3. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Új hangszerek beszerzése Hangszercsere Programban (alprogramok szerint két részajánlati körben)
2018. október 12.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PB09303

Ajánlattételi határidő: 2018. október 25 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Legkésőbb 2018. december 15-ig szükséges leszállítani és számlázni

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:Új hangszerek beszerzése Hangszercsere Programban (alprogramok szerint két részajánlati körben)„ - a mellékelt táblázat szerint.

Mennyiségi adat: - a mellékelt táblázat szerint.

Igénylő egység: SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ

Tervezett szállítási cím: SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ - 6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 8.,

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.).

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.

Szállítási határidő: Legkésőbb 2018. december 15-ig szükséges leszállítani és számlázni, kérjük az ajánlatokon ennek vállalását feltüntetni.



Letölthető állományok:
Webrára szerkesztett leírás - pianínó és hangszercsere program - 2909 és 2910.docx
3 AJÁNLATTÉTELI FEDLAP PB 09 303.docx
ÁTLÁTHATÓSÁGI űrlapok.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - kérjük jelezze az ajánlatában ennek megadását.


Hangszercsere programon való elszámolhatósághoz az ajánlatnak meg kell felelnie tartalmi és formai követelményeknek, továbbá tartalmaznia kell az alább részeltezett nyilatkozatokat is, ezeknek hiányában az ajánlat érvénytelennek minősül. A következők szükségesek:

1. benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel az alábbiakat is (vagy a tételes ajánlathoz tegyék hozzá ajánlattételi fedlapunkat is kitöltve):

  • a nettó egységárat, nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a teljesíkésőbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is), az ÁFA-ra vonatkozó információt is. Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • Valamint garanciális/jótállási feltételeket,
  • a fizetési határidőként a 60 napos utólagos átutalási határidőt,
  • a szállítási határidőt, mely szerint vállalják, hogy legkésőbb 2018. december 15-ig szállítani és számlázni fognak,
  • a termék adatait - specifikációnak való megfelelőségét mutatva,
  • a termék mennyiségét.
2. A hangszerprogramhoz történő beszerzések során olyan partnerrel, szállítóval lehet együttműködni, aki megfelel az alábbi kritériumoknak (így ezeknek leigazolása is szükséges):

- nem áll perben a Magyar Állammal, köznevelési intézménnyel vagy annak fenntartójával

- nincs köztartozása,

- megfelel a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. paragrafusá (1) bekezdésének 1. pontja szerinti, valamint az államháztartásról 2011. évi CXCV. törvény 41. paragrafus (6) bekezdés szerinti átlátható szervezetekről szóló előírásoknak.

Ezen szempontoknak való megfelelőségről írásban kell nyilatkoznia az ajánlattevőknek, melyet az ajánlattal együtt szkennelt formában szükséges benyújtani. A nyertes ajánlattevő köteles ezt a szerződéskötés előtt eredetiben is megküldeni, illetve ajánlatkérő bármely ajánlat esetében kérheti az eredetiben történő nyilatkozatbeküldést.

Ezen belül az átláthatóságra vonatkozóan külön ehhez a Hangszercsre Programhoz mellékelt űrlapokból szükséges kiválasztani és kitölteni a szervezeti formának megfelelőt és cégszerű aláírással ellátni.


A megfelelő tételes árajánlatot (vagy a tételes ajánlatot és a fedlapot), valamint a Hangszercsere Programhoz szükséges nyilatkozatokat kérjük összeszkennelve pdf formában nyújtsák be webra felületünkön minden részajánlati körhöz külön. Ezeknek hiányában az ajánlat nem értékelhető.


A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként tehető ajánlat. Ebben az esetben a részajánlati körökön belül minden egyes tételre érvényes ajánlatot kell benyújtani.

Egyszerre több részajánlati körre benyújtott ajánlat esetén, kérjük a részajánlati köröket külön fájlban (pdf) feltölteni a webra felületen.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre és a kiírásban igényelt mennyiségre adjon be ajánlatot, helyettesítő termékekre benyújtott ajánlatokat nem tudunk elfogadni, a Hangszercsere Programban a specifikációban megadottól eltérő terméket nem tudunk beszerezni.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN - csak új hangszerekre tudunk ajánlatot elfogadni


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”


Ajánlatkérő a Ptk. 6:74.§ alapján fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen ajánlatkérés egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A beszerzési eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

 

"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."

 

A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Ft-ot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Nyilasné Olajos Zsuzsanna, gazdasági ügyintéző SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ, tel: +36 62/54-4755

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Victoria Music Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 814 001,-Ft+ÁFA