2017. január 05.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2017/PSZ07364
Ajánlattételi határidő: 2017. január 10 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017. január 20-tól 2017. július 01-ig. Megrendelő előteljesítést elfogad.
A beszerzés rövid ismertetője:
Az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményei szerint átalakítani kívánt terület főbb paraméterei:
Érintett szervezeti egységek:
- SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság
- SZTE LI Beszerzési és Szolgáltatási Iroda
- SZTE LI Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
- SZTE LI Védelmi és Szállítási Iroda
- A felsorolt szervezeti egységek telephelyei:
- Szeged, Szentháromság u. 34.
- Szeged, Korányi fasor 6.
- Szeged, Ady tér 10.
- Szeged, Tisza L. krt. 47.
- Szeged, Horváth M. u. 1/B.
- Szeged, Petőfi S. sgt. 34-36.
- Az érintett szervezeti egységek dolgozói létszáma: 308 fő
Feladatok:
- A 2012. évben utoljára akkreditált MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszer Minőségirányítási Kézikönyv ide vonatkozó részeinek (SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság) átalakítása az MSZ EN ISO 9001:2015 követelménye szerint.
- A terület minőségirányítási vezetőjével meghatározni a minőségirányítási rendszer kiépítéséhez szükséges folyamatokat és alkalmazásukat a szervezetben:
- meghatározni ezeknek a folyamatoknak a szükséges bemeneteit és elvárt kimeneteit
- meghatározni ezeknek a folyamatoknak a sorrendjét és kölcsönhatásait
- azon kritériumok és módszerek meghatározása melyek szükségesek a folyamatok eredményes működésének és felügyeletének a biztosításához
- meghatározni a felelősségeket és hatásköröket a folyamatokra
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ajánlati árat a teljes fentiekben részletezett szolgáltatásra mindösszesen nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.
Figyelem! Ajánlattevő tájékoztató jelleggel adja meg a felkészítéshez szükséges szakértői napok számát is, melyet biztosít a megajánlott díjért.
Ajánlatkérő a mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni a bírálat során.
További információk:
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő rendelkezzen minőségirányítási rendszer kialakításában minimum 5 éves tanácsadói gyakorlattal.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik minimum 5 éves tanácsadói gyakorlattal minőségirányítási rendszer kialakításában. A nyilatkozatban nevezzen meg minimum 3 db referenciáit a minőségirányítási rendszer kialakítás vonatkozásában.
- Ajánlattevő rendelkezzen tanúsított minőségirányítási és környezetirányítási rendszerrel minőségirányítási rendszer kialakítás területre vonatkozóan.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a fenti tanúsítványok másolatait.
- Ajánlattevő rendelkezzen minimum 3 éves oktatási gyakorlattal MSZ EN ISO 9001 szabvány követelményeinek oktatása tárgyában.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik minimum 3 éves oktatási gyakorlattal MSZ EN ISO 9001 szabvány követelményeinek oktatása tárgyában. A nyilatkozatban nevezzen meg minimum 3 db referenciáit az oktatási gyakorlat vonatkozásában.
Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően a szolgáltatás díjáról 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizet ki.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető-helyettes SZTE GSZ Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Beszerzési és Szolgáltatási Iroda, tel: +36 (62) 545-034, +36 (62) 544-000/5034
email:
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.