Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2017  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PSZ07799

A felhívással kapcsolatosan ajánlattevői kédések érkeztek, melyekkel és az azokra adott válaszokkal a felhívás kiegészítésre került.

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium részére kollégiumi szobák és porta helyiség korszerűsítéséhez kapcsolódóan a régi, leselejtezett bútorok kibontása, és elszállítása további hasznosításra/kezelésre”
2017. május 10.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PSZ07799

Ajánlattételi határidő: 2017. május 18 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017. július 10-től 2017. július 16-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

Ajánlattevői kérdések és azokra adott válaszok:

  • Kérdés: A kibontandó bútorokról kérem küldjenek fényképet.
  • Válasz: A felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Kérdés: Jól értelmezzük, hogy az elszállítandó bútorok kibontás után a vállalkozó tulajdonába kerülnek?
  • Válasz: Igen.
  • Kérdés: A bútor szétszerelési referenciaként elfogadnak-e 1 db meglévő íróasztal szétszerelését és a szobából történő kibontását, vagy a szerződés tárgyának megfelelően 15-38 komplett szoba bútorzatának a komplett szétszerelésére, kibontására kell vonatkozzon?
  • Válasz: Referenciaként nem fogadunk el a Szegedi Tudományegyetem részére teljesített 1 db meglévő íróasztal szétszerelését és a szobából történő kibontását. Ajánlatkérő olyan referencianyilatkozatot csatoljon az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 24 hónap során legalább 1 db a Szegedi Tudományegyetem részére 1 szerződés/megrendelés alapján végzett bútor szétszerelési/kibontási munkáról, melynek az értéke minimum nettó 1.000.000,- Ft volt. Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, valamint az ellenszolgáltatás összegét.
  • Kérdés: A referencia igazolásnak elegendő-e az ajánlattevő által aláírt nyilatkozat a teljesített munkáról, vagy meg kell-e felelnie a Kbt. által előírt formai követelményeknek?
  • Válasz: Egyszerű referencianyilatkozatot kérünk, melyet az Ajánlattevő nyilatkozik le és ír alá.


    SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium részére kollégiumi szobák és porta helyiség korszerűsítéséhez kapcsolódóan a régi, leselejtezett bútorok kibontása, és elszállítása további hasznosításra/kezelésre, az alábbiak szerint:

    • Feladat: 38 db kollégiumi szoba régi bútorzatának, valamint 1 db porta helyiség régi bútorzatának a kibontása és elszállítása további hasznosításra/kezelésre.
    • A kibontás kezdő időpontjára Megrendelő részéről a bútorok leselejtezése megtörténik, az Egyetem Selejtezési Szabályzata szerint.
    • Kollégiumi szobák régi bútorzata: 114 db kollégiumi szekrény, 114 db kollégiumi asztal, valamint 114 db kollégiumi asztali polc
    • A kibontott bútorok mögött a sérült falfelület javítása, valamint a kibontásokat követő portalanítás/takarítás is Vállalkozó feladata.
    • A falak bútorok mögötti tisztasági festése nem képezi a Vállalkozó feladatát.
    • A Kollégium korszerűsítéssel érintett szobái a megadott időszakban üresek lesznek, nem lesznek lakottak.
    • A kibontott bútorok a Kollégium épületében és annak környékén nem tárolhatóak, azok elszállítását folyamatosan köteles a Vállalkozó elvégezni.
    • Vállalkozó köteles az elszállításra kerülő, leselejtezett bútorokról a mindenkor hatályos jogszabályok szerint gondoskodni. Az ezek be nem tartásából eredő mindennemű felelősség, bírság Vállalkozót terheli.
    • A lakószobák 80 %-a az 1. és 2. emeleten található. Az épületben lévő lift használható ügyelve az épületben tartózkodó személyek testi épségére.
    • A kibontás, pakolás során a Vállalkozó által az épületben okozott károkért, valamint esetleges személyi sérülésekért mindennemű felelősség a Vállalkozót terheli.


    Letölthető állományok:
    SZTE Átláthatósági nyilatkozat.docx
    Kibontandó bútorzat.jpg

    Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

    Az ellenszolgáltatás összegét a teljes munkára nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.

    Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

    Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a felhívásban részletezett munkára.


    További információk:

    Ajánlattevővel szembeni elvárások:

    • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 24 hónap során legalább 1 db bútor szétszerelési/kibontási munkáról, melyet a Szegedi Tudományegyetem részére végzett.

    Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.

    • Ajánlattevő vonjon be a teljesítésbe minimum 2 fő asztalos végzettségű szakembert, aki folyamatosan felügyeli a munkát.

    Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a 2 fő szakembere iskolai végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.

    • Ajánlattevőnek rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással.

    Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

    • Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41.(6) bekezdésében foglaltak alapján.

    Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felhívás csatolmányát képező Nyilatkozatot cégszerű aláírásával ellátva.

    • Figyelem! A SZTE által lefolytatott „SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium szoba és porta bútorzata cseréjének a helyszíni felmérése, megtervezése” tárgyú eljárás nyertes Ajánlattevője jelen eljárásban, mint Ajánlattevő, vagy mint alvállalkozó nem indulhat!

     

    Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.



    Ajánlat benyújtásának módja:
    Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
    ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
    A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

    További információ kérhető:

    Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

    szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

    Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnárné Gavallér Anikó, ügyintéző SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium, tel: +36 (62) 541-756

    email: molnarne.gavaller.aniko@med.u-szeged.hu


    Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

    Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

    A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

    Nyertes ajánlattevő: Gyulai Fafém Bútor Zrt., 5700 Gyula, Henyei Miklós u. 11. és Holzmöbel 2012 Kft., 5700 Gyula, Henyei Miklós u. 11., mint közös ajánlattevők
    Nyertes ajánlati ár: 2 780 000,-Ft+ÁFA

    DEAK19711_230x154.png

    Hírek, aktualitások *

    Rendezvénynaptár *

    • Vizsgák meghirdetése
      november 04. - február 06.
    • Vizsgákra jelentkezés
      december 02. - február 06.
    • Vizsgajelentkezések időszaka a Neptun-n
      december 03. - február 07.
    • Januári záróvizsga időszak Vízumköteles külföldi hallgatók esetében
      január 08. - február 08.
    • Utóvizsga időszak a 2024/2025-1. félévben
      február 03. - február 08.

    Címkefelhő

    14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK