2017. május 10.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2017/PSZ07799
Ajánlattételi határidő: 2017. május 18 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017. július 10-től 2017. július 16-ig.
A beszerzés rövid ismertetője:
Ajánlattevői kérdések és azokra adott válaszok:
-
Kérdés: A kibontandó bútorokról kérem küldjenek fényképet.
-
Válasz: A felhívás csatolmányaként megtekinthető.
-
Kérdés: Jól értelmezzük, hogy az elszállítandó bútorok kibontás után a vállalkozó tulajdonába kerülnek?
-
Válasz: Igen.
-
Kérdés: A bútor szétszerelési referenciaként elfogadnak-e 1 db meglévő íróasztal szétszerelését és a szobából történő kibontását, vagy a szerződés tárgyának megfelelően 15-38 komplett szoba bútorzatának a komplett szétszerelésére, kibontására kell vonatkozzon?
-
Válasz: Referenciaként nem fogadunk el a Szegedi Tudományegyetem részére teljesített 1 db meglévő íróasztal szétszerelését és a szobából történő kibontását. Ajánlatkérő olyan referencianyilatkozatot csatoljon az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 24 hónap során legalább 1 db a Szegedi Tudományegyetem részére 1 szerződés/megrendelés alapján végzett bútor szétszerelési/kibontási munkáról, melynek az értéke minimum nettó 1.000.000,- Ft volt. Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, valamint az ellenszolgáltatás összegét.
-
Kérdés: A referencia igazolásnak elegendő-e az ajánlattevő által aláírt nyilatkozat a teljesített munkáról, vagy meg kell-e felelnie a Kbt. által előírt formai követelményeknek?
-
Válasz: Egyszerű referencianyilatkozatot kérünk, melyet az Ajánlattevő nyilatkozik le és ír alá.
SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium részére kollégiumi szobák és porta helyiség korszerűsítéséhez kapcsolódóan a régi, leselejtezett bútorok kibontása, és elszállítása további hasznosításra/kezelésre, az alábbiak szerint:
- Feladat: 38 db kollégiumi szoba régi bútorzatának, valamint 1 db porta helyiség régi bútorzatának a kibontása és elszállítása további hasznosításra/kezelésre.
- A kibontás kezdő időpontjára Megrendelő részéről a bútorok leselejtezése megtörténik, az Egyetem Selejtezési Szabályzata szerint.
- Kollégiumi szobák régi bútorzata: 114 db kollégiumi szekrény, 114 db kollégiumi asztal, valamint 114 db kollégiumi asztali polc
- A kibontott bútorok mögött a sérült falfelület javítása, valamint a kibontásokat követő portalanítás/takarítás is Vállalkozó feladata.
- A falak bútorok mögötti tisztasági festése nem képezi a Vállalkozó feladatát.
- A Kollégium korszerűsítéssel érintett szobái a megadott időszakban üresek lesznek, nem lesznek lakottak.
- A kibontott bútorok a Kollégium épületében és annak környékén nem tárolhatóak, azok elszállítását folyamatosan köteles a Vállalkozó elvégezni.
- Vállalkozó köteles az elszállításra kerülő, leselejtezett bútorokról a mindenkor hatályos jogszabályok szerint gondoskodni. Az ezek be nem tartásából eredő mindennemű felelősség, bírság Vállalkozót terheli.
- A lakószobák 80 %-a az 1. és 2. emeleten található. Az épületben lévő lift használható ügyelve az épületben tartózkodó személyek testi épségére.
- A kibontás, pakolás során a Vállalkozó által az épületben okozott károkért, valamint esetleges személyi sérülésekért mindennemű felelősség a Vállalkozót terheli.
Letölthető állományok:
SZTE Átláthatósági nyilatkozat.docxKibontandó bútorzat.jpgBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a teljes munkára nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a felhívásban részletezett munkára.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 24 hónap során legalább 1 db bútor szétszerelési/kibontási munkáról, melyet a Szegedi Tudományegyetem részére végzett.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevő vonjon be a teljesítésbe minimum 2 fő asztalos végzettségű szakembert, aki folyamatosan felügyeli a munkát.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a 2 fő szakembere iskolai végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.
- Ajánlattevőnek rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.
- Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41.(6) bekezdésében foglaltak alapján.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felhívás csatolmányát képező Nyilatkozatot cégszerű aláírásával ellátva.
- Figyelem! A SZTE által lefolytatott „SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium szoba és porta bútorzata cseréjének a helyszíni felmérése, megtervezése” tárgyú eljárás nyertes Ajánlattevője jelen eljárásban, mint Ajánlattevő, vagy mint alvállalkozó nem indulhat!
Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnárné Gavallér Anikó, ügyintéző SZTE ÁOK Apáthy István Kollégium, tel: +36 (62) 541-756
email:
molnarne.gavaller.aniko@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Gyulai Fafém Bútor Zrt., 5700 Gyula, Henyei Miklós u. 11. és Holzmöbel 2012 Kft., 5700 Gyula, Henyei Miklós u. 11., mint közös ajánlattevők
Nyertes ajánlati ár: 2 780 000,-Ft+ÁFA