Az SZTE-n idén bevezetett új chatbot megoldás abban segít, hogy a hallgatók a beiratkozást a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban végezhessék el.
A chatbot a Messengeren elérhető, ezért nincs szükség külön regisztrációra ahhoz, hogy frissen felvett hallgatóként használhassa.
A chatbot a kiválasztott kar, és különböző pontosító kérdések segítségével dönti el, hogy milyen feladatokat hozzon létre az Ön számára. Így például, ha nem szeretne kollégista lenni, nem fog megjelenni, hogy töltse ki a kollégiumi jelentkezés űrlapot.
Leírások és információk a todo- és kérdés adatlapokon
Minden TODO-hoz és kérdéshez tartozik egy leírás, ahol részletes információk és a feladathoz tartozó gyakori kérdések is megtalálhatók.
Tájékoztatás és kapcsolatfelvételi lehetőségek
Ha mégis megakadna a folyamatban a hallgató, akkor a chatbottól üzenetben is kérdezhet. A profil oldalon keresztül található “Üzenj nekünk” űrlappal vagy a kari elérhetőségek valamelyikén pedig könnyedén felveheti a kapcsolatot az egyetemmel.