2021. október 21., csütörtök

Az SZTE új beiratkozási asszisztense

 header

Az SZTE-n idén bevezetett új chatbot megoldás abban segít, hogy a hallgatók a beiratkozást a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban végezhessék el.

 

A chatbot a Messengeren elérhető, ezért nincs szükség külön regisztrációra ahhoz, hogy frissen felvett hallgatóként használhassa.


 

A chatbot a kiválasztott kar, és különböző pontosító kérdések segítségével dönti el, hogy milyen feladatokat hozzon létre az Ön számára. Így például, ha nem szeretne kollégista lenni, nem fog megjelenni, hogy töltse ki a kollégiumi jelentkezés űrlapot.

 

kep_01

Leírások és információk a todo- és kérdés adatlapokon


Minden TODO-hoz és kérdéshez tartozik egy leírás, ahol részletes információk és a feladathoz tartozó gyakori kérdések is megtalálhatók.

 

kep_02

Tájékoztatás és kapcsolatfelvételi lehetőségek

 

Ha mégis megakadna a folyamatban a hallgató, akkor a chatbottól üzenetben is kérdezhet. A profil oldalon keresztül található “Üzenj nekünk” űrlappal vagy a kari elérhetőségek valamelyikén pedig könnyedén felveheti a kapcsolatot az egyetemmel.

 

Próbálja ki: TODO chatbot indítása

 

A TODO alkalmazás az SZTE hallgatók életét megkönnyítő egyetemi chatbot rendszer része, melynek órarend modulja is elérhető a hallgatók számára.