Szegedi Tudományegyetem  Ahol tudás és szándék találkozik

SZTE TIK Elégedettségi felmérés

Az SZTE TIK a látogatók körében végzett elégedettségi kutatást kettős céllal kezdeményezte.


Egyik célunk az volt, hogy visszajelzést kapjunk a Központ látogatóinak, használóinak véleményéről.


Az intézményben új otthonra talált egyetemi szolgáltató egységek működése egymástól független, mégis szakmailag egy egységet képeznek, látogatóink szerves egészként kezelnek bennünket. Ennek fényében igyekeztünk virtuálisan lépésről lépésre végigjárni a TIK-et, érdeklődtünk a benyomásokról, tapasztalatokról, megkérdeztük, milyen kép alakult ki rólunk, mint épületről, mint egyetemi szolgáltatóról, mint kongresszusi központról. Feltérképeztük a látogatói szokásokat, igényeket, és meghallgattuk az egyéni véleményeket.


Másik célunk az volt, hogy a kérdőívek összesítése után kapott eredményeket felhasználjuk a minőségbiztosításban, tovább fejlődjünk, fejlődésünk iránya megfeleljen az elvárásoknak.


SZTE TIK Elégedettségi felmérés 2007 - kutatási jelentés letöltése

SZTE TIK Elégedettségi felmérés 2008 - kutatási jelentés letöltése

SZTE TIK Elégedettségi felmérés 2009 - kutatási jelentés letöltése

SZTE TIK Elégedettségi felmérés 2011 - Kutatási jelentés letöltése - A hallgatói elégedettségi felmérést bemutató ppt prezentáció letöltése

SZTE TIK Elégedettségi felmérés 2012 - Kutatási jelentés letöltése - rövidített kutatási jelentés letöltése - A látogatói elégedettségi felmérést bemutató ppt prezentáció letöltése