Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14371

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE FOK „A” épület villamos portai főelosztó cseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14371

Ajánlattételi határidő: 2025. február 06 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő munkaterület adástól számított 90 munkanap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE FOK „A” épület villamos portai főelosztó cseréje.

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE Fogorvostudományi Kar (6720 Szeged, Tisza Lajos sgt. 64-66) „A” épületének portáján található villamos elosztójának tervezése, cseréje szolgáltatói ügyintézéssel, valamint a felszálló fővezetékek és alelosztók ellenőrzése és esetleges átkötése a fázisonkénti egyenletes teljesítmény felvétel szerint. Főelosztó és portai elosztó közötti fővezeték cseréje. A vizsgálat során feltárt hibák dokumentálása.

Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő munkaterület adástól számított 90 munkanap

 

Az eljáráshoz szükséges egyéb információk:

-Az ajánlattevő DÉMÁSZ-partner alvállalkozót bevonhat, de annak tényét írásban közölnie kell a Megrendelővel a munka megkezdése előtt.

-Az ajánlatnak mindennemű költséget (pl. kiszállás, blombabontás stb.) tartalmaznia kell.

-A műszaki átadási dokumentációból 2db eredeti példány kerül átadásra, valamint elektronikus formában.

-A munkálatokat és a feszültség mentesítést előre egyeztetett időpontban lehet megkezdeni!

-Amennyiben szükséges, nyertes ajánlattevő feladata a feszültségmentesítés alatt aggregátor biztosítása a kiemelt fogászati kezelési részekre.

-A kivitelezés hétvégén, ill. a betegellátás befejezése után történhet. Az utómunkálatok a betegellátás zavarása nélkül elvégezhetők (pl. mérések)

-Az dokumentáció egy példányát az épület üzemeltetőjének igazoltan át kell adni!

-A pályázónak tisztában kell lennie az al-elosztó átkötéseknél a kivitelezési technológiák használatával (Pl.: feszültség alatti munkavégzés) és annak következményeivel.


Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

- A műszaki átadási dokumentáció 2 db eredeti példányban történő, valamint elektronikus formában való rögzítését és átadását a Megrendelő részére!

- Portai főelosztó villamos tervét és cseréjét az előírt tartalék helyek kialakításával.

- Főelosztó és a portai elosztó közötti fővezeték cseréjét (5m)

- A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a felhasznált anyagok, segédanyagok árát!

- Tartalék olvadó biztosítékok biztosítását (1-1-1 db az áramkörök áramerőssége szerint)

Megj.: a lépcső melletti főelosztóhoz is!

 

További feltételek

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-12 hónap jótállási idő vállalása a beépített anyagokra

-30 napos fizetési határidő elfogadása


Általános elektromos előírások: ld. csatolt műszaki leírás!

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek: ld. csatolt műszaki leírás!

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon egyösszegben kérjük megadni, illetve kérjük, hogy az ajánlathoz csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is kitöltve.

 

A vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.


Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés: nem kötelező, de felmerülő igény esetén az alábbi kontaktszeméllyel történt egyeztetés mellett történhet: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36 30/174-6978 előre egyeztetett időpontban

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Műszaki leírás_ SZTE FOK A.ép. villamos főelosztó cseréje 2025.01.23.doc
Vállalkozási szerződés-tervezet_FOK A ép. főelosztó csere.doc
1.sz. mell_Cserelni_kivant_porta_foeloszto_helyszíni képek.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30-174-6978

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.