Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14026

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Központi Kazánüzemben lévő nyomástartó és tápvíz szivattyú cseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14026

Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 08 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület adástól számított 15 munkanapon belül, de legkésőbb 2024.09.30-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE Központi Kazánüzemben lévő nyomástartó és tápvíz szivattyú cseréje

 

Teljesítés befejezési határideje: a dokumentált munkaterület adástól számított 15 munkanapon belül, de legkésőbb 2024.09.30-ig!

További információt ad: Bogdán Ákos +36 30/636-0412

 

A munka rövid ismertetése:

-A Központi Kazánház épületében meglévő tápvíz szivattyú (1 db) és nyomástartó szivattyú (1 db) cseréje Grundfos CRE10-17 N és CR5-6 típusú szivattyúkra

-A meglévő szivattyúk leszerelése, az új szivattyúk bekötése és üzembehelyezése, üzempróbája és átadása a megrendelőnek

-Előzetes helyszíni bejárásra lehetőség van. Kapcsolattartó: Bogdán Ákos 30/6360412

-Az ajánlat benyújtása során pontos szivattyú típus megadása kötelező

 

A nyertes pályázó feladata az időpont(ok) egyeztetése. Az árképzésnél kérjük figyelembe venni, hogy Egyetemünk illetékmentességet élvez!


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve kérjük, hogy az ajánlathoz csatolja tételesen (anyagköltség, munkadíj, kiszállási díj stb.) árazott ajánlatát is, melyben szerepel a kiajánlott szivattyú típusa is! Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.


Kérjük, hogy csak a kiírásban megadott típusú berendezésre nyújtson be ajánlatot. Helyettesítő terméket nem tudunk elfogadni!

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszín: Szeged, Oldal u. 6. Központi Kazánüzem

Időpont: 2024.08.01. (csütörtök) 8:00

Kontaktszemély: Bogdán Ákos, Tel: +36 30/636-0412

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

Az esetlegesen feltárt hiányosságok javítása külön kiírás keretében történik!

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_Kazánház nyomástartó és szivattyú csere.pdf
Felolvasólap_662_szivattyú csere.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
műszaki tartalom szivattyú csere II..docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Bogdán Ákos, Tel: +36 30/636-0412, E-mail: bogdan.akos@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bogdán Ákos, Központi Kazánüzem koordinátor SZTE Műszaki Igazgatóság Energetikai Iroda, tel: +36 30/636-0412

email: bogdan.akos@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.