Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14023

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Horváth Mihály utca 1/b sz. épületben személyfelvonó beépítési munkáinak generál tervezése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14023

Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 03 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: legkésőbb 2024. október 31.

A beszerzés rövid ismertetője:


Tárgy: SZTE Horváth Mihály utca 1/b sz. épületben személyfelvonó beépítési munkáinak generál tervezése

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés hatályba lépésétől számított 90 naptári nap

Teljesítési határidő: legkésőbb 2024. október 31.

 

A beszerzés tárgya: Szeged Horváth Mihály utca 1/b sz épületben személyfelvonó beépítésének és kapcsolódó építészeti, tartószerkezeti és gépész-elektromos munkáinak tervezése, engedélyeztetése. Az ajánlat teljeskörű, Kiterjed minden egyeztetési, engedélyezési munkarészre, a munkálatokhoz szükséges komplett kiviteli tervre, árazott és árazatlan költségvetésre. A beépítendő lift a megrendelői elképzelés szerint akadálymentes, 630 kg teherbírású.

 

Helyszín: Szeged, Horváth Mihály utca 1/b.

 

A beszerzés rövid ismertetője:

  • Kiviteli tervek készítése lift és előtere kialakításának, elektromos, gépészeti és gyengeáramú hálózathoz való csatlakozásának megtervezésére.

 

A kiviteli terveket az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 22. § szerint kell elkészíteni. A kivitelezési dokumentáció minden munkarészét olyan léptékben és kidolgozottsági szinten kell elkészíteni, amilyen mértékben az a megértéséhez, a kivitelezéshez, az építési-szerelési munka szakszerű elvégzéséhez, és az építőipari kivitelezés ellenőrzéséhez szükséges. A kivitelezési dokumentáció tartalmi követelménye tekintetében figyelembe kell venni a Magyar Építész Kamara és a Magyar Mérnöki Kamara vonatkozó, szakmai követelményeket megállapító szabályzatait, a kiviteli tervet ez alapján kell elkészíteni.

Dokumentálás:

  • A tervi anyagokat pdf és dwg formátumban,
  • a szöveges anyagokat pdf és word formátumban,
  • költségvetéseket Terc és excell formátumban kérjük átadni,
  • dokumentációt papíron 3 pld.

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Kapcsolattartó az Intézet részéről: Farkas Ádám, farkas.adam@szte.hu

Műszaki Igazgatóság részéről: Fonyó Nikoletta, fonyo.nikoletta.barbara@szte.hu

Helyszíni bejárás időpontja: 2024. július 31. (szerda) 09:00

Helyszín: Szeged, Horváth Mihály utca 1/b.

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…..,- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: a számla benyújtásának feltétele a Műszaki és Beruházási Iroda által kiadott teljesítésigazolás. Megrendelő előleget nem biztosít.

 

Alkalmassági követelmények: az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk.

 

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik:

  • az alábbi szakemberekkel:
  • 1 fő felsőfokú végzettségű É jelű korlátlan építész tervezővel,

A szakember meglétére vonatkozó nyilatkozatot (szándéknyilatkozat), kamarai

jogosultságot igazoló dokumentumot kérjük az ajánlathoz csatolni.

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás, előzetes bejáráson való megjelenés


A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, valamint kérjük csatolni a tervező jogosultságát igazoló dokumentumokat.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A számlák fizetési határideje: 30 naptári nap

A Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Rövid szakmai ismertető az ajánlattételhez.docx
webra_kiiras_202407.docx
Felolvasólap.doc
TERVEZÉSI szerződés tervezet_GFI személyfelvonó beépítés tervezés.doc
1.sz. mell_Meglévő alaprajzok.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Az ajánlattételi felhívás részét képezi a tervezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Fonyó Nikoletta, Tel.: +36-30/174-6979; E-mail: fonyo.nikoletta.barbara@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fonyó Nikoletta, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/174-6979

email: fonyo.nikoletta.barbara@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.