Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13014


Módosított 2. részajánlati kör

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Gázok, gázkeverékek, szárazjég és reduktor beszerzése 2 részajánlati körben
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13014

Ajánlattételi határidő: 2023. április 14 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződés aláírásától 1 év, de maximum a közbeszerzési eljárást lezáró szerződés hatálybalépéséig

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Gázok, gázkeverékek, szárazjég és reduktor beszerzése 2 részajánlati körben


A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként tehető ajánlat. A részajánlati körökön belül minden egyes tételre érvényes ajánlatot kell benyújtani.


Egyszerre több részajánlati körre benyújtott ajánlat esetén, kérjük a részajánlati köröket megnevezni, azokat elkülöníteni és az ajánlati árat részajánlati körönként összesíteni.


Igényelt mennyiségek: csatolt melléklet szerint, tervezett mennyiség

A tényleges mennyiség a szerződéses időszak alatt nem tervezhető, az egyetemi egységek igénylései

alapján készített eseti megrendelők szerinti fog történni, a specifikációs táblázatban feltüntetett termékek közül.

Eladó és Vevő közt ADÁSVÉTELI KERETSZERZŐDÉS kötődik, így ennek megfelelően a keretszerződés ideje alatt az Eladó az ajánlati árat tartani köteles. A keretszerződés lehívásairól Eladó adatszolgáltatási kötelezettséggel tartozik Vevő részére, ennek megfelelőn a keretszerződés terhére történő lehívásokat külön rögzíteni köteles saját rendszerében.


Részletes termékleírás: lásd csatolt melléklet , MÓDOSÍTOTT specifikáció


FONTOS! A CSATOLT EXCEL TÁBLÁZAT KITÖLTÉSE ÉS FELTÖLTÉSE az ajánlatadás részét képezi, ELVÁRT dokumentum hozzá. A csatolt excel táblázatot kérjük kitöltve feltölteni szerkeszhető excel táblázat formában és cégadatokkal, aláírással ellátva szkennelt (pdf) formában is.


Az ajánlattételi táblázatot a megadott formában (oszlopok, sorok) kell kitölteni. Az ajánlattételi táblázatba nem lehet további sorokat, oszlopokat beszúrni, illetőleg a megadottakat törölni.


Az ajánlattevőknek részajánlati körönként az ajánlattételi táblázat minden tételét hiánytalanul beárazva kell csatolniuk.

 

Az ajánlatok áttekinthetősége végett a csatolt fedlap kitöltése is szükséges és kötelező! Amennyiben két részajánlati körre adnak be ajánlatot, kérjük a fedlapokat részajánlati körönként, külön-külön kitölteni.


Ajánlatkérő az ajánlattételi táblázatban meghatározott kiszerelési egységekkel kapcsolatosan az alábbi előírást teszi: az Ajánlatkérő általánosságban előírja, hogy az ajánlattevőknek az ajánlattételi táblázatban megadott kiszerelési egységektől eltérni nem lehet, nem lehet más kiszerelési egységben az adott termékre vonatkozóan ajánlatot tenni.


Igénylő egység: az SZTE szervezeti egységei


Tervezett szállítási cím: az eseti lehívások kapcsán készült hivatalos megrendeléseken feltüntetett szállítási címek. Nyertes Ajánlattevő az adott szállítási cím főbejáratáig köteles leszállítani a palackokat. Az SZTE szervezeti egységeinek címei megtalálhatóak a https://u-szeged.hu


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Teljesítési idő (megrendeléstől számított szállítási idő) az I. részajánlati körben:

  • 1-49. sorok esetében: megrendeléstől számított 72 órán belül
  • 50-117. sorok esetében: megrendeléstől számított maximum 12 héten belül

Teljesítési idő (megrendeléstől számított szállítási idő) a II. részajánlati körben:

  • megrendeléstől számított 12 héten belül


Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt ajánlattevő részére, az ajánlat végösszegének tartalmaznia kell az összes adó, illeték, palack bérleti díjat, veszélyes árukezelési díjat, cserepalack pótlékot, szállítási (mely minden szállításhoz köthető díjat tartalmaz a végfelhasználás helyéig, emelet, ajtó értelmében, e-útdíj) egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint. Tehát külön palack bérleti díj nem számítható fel!


AJÁNLATTEVŐ KÉRI, HOGY AJÁNLATA FELTÖLTÉSÉT KÖVETŐEN TÁJÉKOZTATÓ E-MAILT KÜLDJÖN az eljárást lebonyolító Nászné Mácsai Anita ügyintéző részére naszne.macsai.anita@szte.hu címre, AZZAL A TARTALOMMAL, HOGY MELY RÉSZAJÁNLATI KÖRRE/KÖRÖKRE NYÚJTOTTAK BE AJÁNLATOT. (Kérjük, más tartalmat ne közöljenek, csak a részajánlati körök sorszámát ahhoz, hogy az elvárt ajánlatszám a rendelkezésünkre áll-e)


Az ajánlatkérő, mint Vevő és a nyertes ajánlattevő, mint Eladó között adásvételi keretszerződés jön létre tervezetten 1 éves időtartamra, de maximum az azonos tárgykörű közbeszerzési eljárás során kihírdetett nyertessel történő szerződés megkötéséig, mely idő alatt az egyetemi egységek/intézmények eseti igényei alapján történnek a lehívások. A lehívásoknak minimum vagy maximum mennyiségi korlátja nincs.


Ajánlattevő köteles minden hónap végén Ajánlatkérő részére kimutatást küldeni az adott időszakban lehívott mennyiségekről.


A szerződéses időszak alatt ténylegesen felmerülő igények előre nem tervezhetők, ezért Vevő fenntartja a jogát, hogy a megadott becsült mennyiségtől eltérő mennyiségeket fog ténylegesen megrendelni a szerződéses keretösszeg erejéig.


MÓDOSÍTOTT 2. RÉSZAJÁNLATI KÖR

A cseppfolyós nitrogén esetében a fő bírálati szempont a literenkénti egységár, AZONBAN AZ AJÁNLAT KÖBMÉTERBEN IS MEGADHATÓ

 


Egy-egy alkalommal kb. 210-220 liter gáz kerül a dewar edénybe. Az egyetem cseppfolyós nitrogént felhasználó egységei jellemzően egy 240 literes tartályt használnak.


Az ajánlattevő úgy határozza meg ajánlati árát, hogy az a szerződéses időszak alatt nem módosítható!


Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól számított 30 nap.

 

Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott/specifikált termékekre és a megadott kiszerelésű mennyiségekre adjon be ajánlatot, helyettesítő termékekre benyújtott ajánlatokat nem fogadunk el. Tehát csak az adott méretű palackra adhatnak ajánlatot az Egyetemen kiépített gázrendszerek kompatibilitása miatt.

 

A megajánlott termék megnevezésének, leírásának tartalmaznia kell minden olyan, a megajánlott termékekre vonatkozó adatot, amelyből megállapítható, hogy az adott termék kielégíti-e az ajánlattételi dokumentációban meghatározott követelményeket.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel:

  • a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Dr. Ignácz Ferenc, Tel.: 62/546-370; E-mail: F.Ignacz@physx.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!


Ajánlattételnél van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Gázok_specifikáció.xlsx
FEDLAP_I.részajánlati-kör.docx
FEDLAP_II.részajánlati-kör.docx
MÓDOSÍTOTT_Gázok specifikáció.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”


 Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.


Eladó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Vevő kérésére kiállítani. Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Vevő kérésének eleget téve Eladó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.


Amennyiben Eladó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó megküldi Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető SZTE BI Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 546-794, +36 (62) 544-000/6794

email: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Messer Hungarogáz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 37 417 353,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Linde Gáz Magyarország Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 518 250,-Ft+ÁFA