Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/KB11950


Ajánlatkérő kiegészítő tájékoztatót és ehhez kapcsolódó alaprajzokat csatolt az Ajánlati felhíváshoz!

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK Központi Gyógyszertár részére 2 db intézményi patika marketing tevékenységének ellátása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/KB11950

Ajánlattételi határidő: 2021. november 25 16:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 90 nap + 12 hónap időtartam

A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE SZAKK Központi Gyógyszertár részére 2 db intézményi patika marketing tevékenységének ellátása a mellékelt szerződéstervezet és specifikáció szerint, melyet Ajánlattevő, ajánlatának benyújtásával elfogad.
Teljesítés helye: SZTE SZAKK Központi Gyógyszertár, 6725 Szeged, Szikra u. 8.

Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Dr. Bányai Erika szakgyógyszerész
Tel: +36 62/54-5440
E-mail: banyai.erika@med.u-szeged.hu

A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot az árajánlattal együtt cégszerűen aláírva 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!) Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT.docx
Specifikáció marketing szolgáltatásra.pdf
Gyógyszertár marketing Vállalkozói szerződés tervezet.pdf
Felolvasólap_marketing.docx
É-01 Alaprajz 410ágyas - végleges.pdf
É-01 Tervezett alaprajz - végleges.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Kiegészítő tájékoztató

kérdések és válaszok:


- A két gyógyszertárnak közös Facebook oldalt kell készíteni, vagy két külön oldalt?

- Egy közös Facebook oldal kell a két gyógyszertárnak.


- A szórólap tartókból gyógyszertáranként legyen 10db vagy összesen?

- A szórólaptartókból összesen kell 10 darab.


- Az üzleti arculat kialakításánál a bútorok biztosítása és a helyszín belsőépítészeti feladatainak elvégzése része a pályázatnak?

- A bútorok és a belsőépítészeti feladatok NEM részei a pályázatnak.


- A gyógyszertáraknak hány ablaka és ajtaja van? Ezek milyen méretűek?

- A gyógyszertár ablakaival, ajtajaival és azok méretével kapcsolatban mellékelném az alaprajzokat.


- Az irányító tábláknál megadott darabszámok gyógyszertáranként értendőek, vagy összesen?

- Az irányító táblák darabszáma összesen értendő.


- Hány db törzsvásárlói kártyára lesz szükség az első évben?

- A törzsvásárlói kártyák darabszáma min.200 darab.


- Milyen számlázó programmal kell összekapcsolni a CRM rendszert?

- A CRM rendszert a HC POINTER gyógyszertári számlázó programmal kell összekapcsolni.


- A színes szórólapok 1 vagy 2 oldalasak legyenek?

- A színes szórólapok kétoldalasak legyenek.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ROIworks Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 2 792 900,-Ft+ÁFA