2024. május 5., vasárnap

Szívből gratulálunk záróvizsgázott hallgatóinknak! 2022/2023/ II. félév


Szívből gratulálunk annak a 37 hallgatónknak, akik az SZTE BTK keretében folytatott képzésük zárásaként 2023. június 12-14. között sikeres záróvizsgát tettek, s ezzel egy újabb szakvizsgával gazdagodtak


A 2022/2023 II. félévben összesen 16 fő mentorszakos hallgató tett sikeres záróvizsgát!


Átlagolt eredményük 4,31!


A 2022/2023 II. félévben végzett évfolyam hallgatói alapos szakmai ismereteiket igazolták a záróvizsga-időszakban. A mentorképzésben végzett hallgatóinkról elmondhatjuk, hogy elkötelezettek és lelkiismeretes felkészültséggel rendelkeznek, hogy attitűdjük elfogadó, fejlődést támogató. A bizottság kiemelte azt a hallgatói igényt, hogy a továbbiakban is kapcsolatban maradjanak és szakmailag együttműködjenek, konzultáljanak egymással feladataikról.

A bizottság szerint hallgatóink:

·nem csak a mentori szerepre készülnek fel, hanem a pedagógiai, módszertani kultúrájukat is fejlesztik;

·a képzés alatt megszerzett tudása az intézményi gyakorlatba jól beépíthető;

·képesek arra, hogy támogassák a pályakezdők, a pályára visszatérő pedagógusok integrálását az intézményben és a pályánmaradásukat;

·a képzés alatt megszerzett ismereteiket a tanári szerepükben, a civil életükben is hasznosítani tudják;

·a hallgatók visszajelzése alapján a nálunk tanultaknak a mindennapi életben is hasznát veszik.

 

A 2022/2023 II. félévben összesen 21 fő közoktatási vezetőképzős hallgató tett sikeres záróvizsgát!


A holland-magyar intézményvezető és középvezető szakirányú továbbképzésen végzettek képesek a nevelési-oktatási intézmények tervezési feladatainak elvégzésére, illetve ezen feladatok irányítására (pedagógiai/nevelési program, minőségirányítási program kidolgozása), a szervezet tervezésére és fejlesztésére, az intézményi célok meghatározására, a célok nyomon követését lehetővé tevő értékelési rendszer támogatására, az intézményi célokkal harmonizáló humánerőforrás tervezésére, fejlesztésének irányítására. A képzés kiemelt módon foglalkozott a vezető feladataival és felelősségével a minőségi tanulás intézményi feltételeinek megteremtésében, a tanulási környezet folyamatos fejlesztésében, a változásokhoz való egyéni és szervezeti alkalmazkodás elősegítésében.

 

Köszönjük a bizalmat, várunk vissza Benneteket egy újabb képzésre!