2024. november 21., csütörtök

1170_430_honlap_61

Első lépések a munka világában - 2020-as felmérés

A Deloitte elindította a fiatalok munkaerőpiaci véleményét felmérő nemzetközi kutatásának következő kiadását. A felmérésre Közép-Európa 18 országában és Franciaországban kerül sor, a kutatás célcsoportja a 18-30 éves egyetemista és a felsőoktatásban diplomázott pályakezdő fiatalok, az idei adatfelvétel november 9-én zárul.

Kedves hallgató / kedves pályakezdő,

 

a Deloitte elindította az Első lépések a munka világában című nemzetközi kutatássorozat idei kiadását, hogy felmérje a hallgatók és a friss diplomások véleményét a munkaerőpiacról.

Felmérésünket 18-30 éves hallgatók, illetve felsőoktatást végzett pályakezdők számára hirdettük meg Európa 19 országában* és szeretnénk, ha Te is részese lennél.

* (Albánia, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, a Cseh Köztársaság, Észtország, Franciaország, Magyarország, Koszovó, Lettország, Litvánia, Moldova, Montenegró, Észak-Macedónia, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia)

 

Vegyél részt a felmérésben és a versenyünkön és nyerd meg a 9 IPad egyikét!

 

Töltsd ki a teljes felmérést 2020. november 9. előtt és válaszolj a kutatás utáni kérdésre is, hogy részt vegyél az iPad-ek sorsolásán.

Oszd meg velünk a munkával és a munkáltatókkal szemben támasztott elvárásaidat, tapasztalataidat és hozzáállásodat és mondd el nekünk, hogy te hogyan szeretnél pozitív hatással lenni a jövőre.

 

Kitöltöm a kérdőívet!

 

A felmérés kitöltése körülbelül 20 percet vesz igénybe, és válaszaid szigorúan bizalmasak maradnak. Nézd meg versenyfeltételeinket.

Felmérésünk eredményeit 2021 tavaszán fogjuk publikálni.

További információért kérjük, látogass el weboldalunkra: http://bit.ly/FirstStepsIntoTheLabourMarket2020

 

Köszönjük, hogy válaszaiddal te is hozzájárulsz ehhez jelentőségteljes kutatáshoz, aminek eredményeire később vállalatok és intézmények alapozhatnak annak érdekében, hogy az elvárásoknak megfelelő lehetőségeket biztosíthassanak a pályakezdők számára.