Bezár
Technikai információk hallgatóknak

Technikai információk hallgatóknak

2024. november 19.
4 perc

AZ ELŐADÁSRÓL, PREZENTÁCIÓRÓL


- Az előadásod 20 perc prezentációból és 10 perc vitából áll. A bírálatokban kapott kérdésekre, felvetésekre a 20 perces előadásod közben kell reagálnod, nem pedig a vita 10 percében.

- A szóbeli bemutatás vagy magyarul, vagy a dolgozat nyelvén történjen, 20 percben: idegen nyelvű prezentáció esetében nem kötelező az öt perces magyar nyelvű összefoglaló. (Kivétel a Francia és ibériai nyelvek és kultúrák tagozat, ahol a hallgatók erről külön levelet kaptak.)

- A prezentációdat Microsoft PowerPoint-ben készítsd el, ne használj más programot (pl. Prezit)! A konferencia helyszínén használt laptopokon megtalálható a PowerPoint legalább 2016-os verziója.

- A prezentációdat hozd el pendrive-on és küldd el magadnak e-mail-ben is, két formátumban: ppt és pdf!

- Ha videó is van a prezentációban, a videó fájlját a prezentációtól függetlenül, külön is hozd el pendrive-on és küldd el magadnak e-mail-ben, ha az a prezentációból kattintva valamiért nem működne!

- A kevesebb néha több! A prezentáció egy szemléltető eszköz, amely arra alkalmas, hogy kulcsszavakat, idézeteket, vizuális és multimediális tartalmakat helyezz el rajta! A túlzsúfolt diákat nehéz követni, és a túl sok szöveg könnyen elterelheti a figyelmet az előadó mondanivalójáról.

- Szóbeli előadásnál a szabad beszédet preferáljuk a felolvasás helyett. Érdemes azonban magaddal hoznod a szöveget is (memo-kártyák, jegyzet, vázlat stb. formájában), amelyet felhasználhatsz az előadás során.

- Az előadásod befejezése után ne hagyd el a termet, hanem hallgasd meg a többi előadót is!

ÉRKEZÉS ÉS REGISZTRÁCIÓ


Regisztrálni az alábbi időszakokban lehet az SZTE BTK főépület X. tantermében (földszint, főbejárattól balra):
- Április 15. (kedd): 8:00 - 18:00
- Április 16. (szerda): 7:30 - 15:00
Ne aggódj, az épület főbejáratától számos eligazító és kari hallgató segít neked a regisztrációs terembe való eljutásban!

HA a megnyitón is részt veszel: regisztrálj már a megnyitó előtt! Ha ez nem sikerül, akkor a megnyitó után rögtön ezzel kezdj - az ebéd helyszínére már úgy érkezz meg, hogy regisztráltál! (Az ebédjegyedet is a regisztrációkor kapod meg.)
HA a tagozati ülésed előtt érkezel: érkezz meg legalább egy órával korábban, és regisztrálj! Majd légy a tagozati termedben 20 perccel az ülés megkezdése előtt!

ÉRKEZZ IDŐBEN!


A jelenleg elérhető tagozati beosztás TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ! Az ott látható sorrend nem végleges, a tagozatok nem ugyanazokban az időpontokban kezdődnek és a szünetek sem ugyanakkor várhatók - a pontos beosztás, a termekkel együtt, április 13-án elérhetővé válik a hivatkozott menüpontban, ezt kérjük, hogy kövesd figyelemmel!

- A tagozati ülésed előtt 20 perccel kell megérkezned, függetlenül attól, hogy a végleges beosztásban a te előadásod hány órakor van! Ebben a 20 percben tudod feltölteni a prezentációdat a helyszínen lévő laptopra és ellenőrizni azt.

- Ugyanebben a 20 percben névsorolvasásra is sor kerül: hozd magaddal fényképes igazolványodat a beazonosíthatóság érdekében!

- Kérjük, hogy a tagozati ülés előtt egyél és igyál, használd a mellékhelyiséget, mert az átállások az előadások közben rövidek, egymást pedig ne zavarjátok mindezekkel!

FONTOS! A tagozat hivatalos elindítása miatt minden résztvevőnek meg kell jelennie a tagozat termében az ülés kezdete előtt!

Kérjük, amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudsz megjelenni a konferencián vagy már látod, hogy el fogsz késni az előadásod időpontjáról, jelezd ezt felénk telefonon!
2025. április 14-17., 8:00-20:00 között hívd a +36 30 297 2171 -es telefoszámot (Dr. Apjok Vivien ügyvezető titkár), a kieső időben pedig küldj SMS-t ugyanerre a telefonszámra vagy írj nekünk e-mail-t a hotdk2025@szte.hu címre!

Fontos, hogy jelezd felénk a távolmaradásod, mert a versenyzők számának csökkenése egy adott tagozatban a tagozat felbomlását is eredményezheti, ami a szervezők részéről sürgős megoldást igényel!

EGYÉB


- Kérjük, hogy a regisztrációkor megkapott PASS-t mindig hordd a nyakadban! Egyrészt azért, mert a legtöbb programon ezt használhatod majd a belépéshez, másrészt mert a hátulján lévő QR-kódon keresztül minden fontos információt megtalálsz majd a konferencia idején!

- Az épületben eligazító feliratok és kari hallgatók segítenek majd neked a tájékozódásban - keresd a FŐSZERVEZŐ vagy SEGÍTŐ pólós személyeket az épületben, valamint próbálj meg tájékozódni a színek szerinti folyosójelölések alapján!

- Az aulában és a regisztráció környékén is megtalálod majd az épület térképét, alatta pedig a tagozati beosztást a termekkel együtt.

- Használd bátran a konferencia idején üzemelő ruhatárat, de kérjük, hogy értéket ne hagyj bent! Az értékekért felelősséget nem vállalunk!
A ruhatár nyitvatartása az SZTE BTK főépületének Buday Árpád termében (földszint, főbejárattól balra:
Április 15. (kedd): 8:00 - 19:00
Április 16. (szerda): 8:00 - 18:30
Április 17. (csütörtök): 7:30 - 13:00

- Elakadtál? Kérdésed van? Menj az InfoPontra, ahol a kari hallgatók mindenben igyekeznek a segítségedre lenni! Az InfoPont helyszíne: a regisztrációs termek között található Rendezvényterem.
Készítő