Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PM14042
Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 21 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Első időszakos karbantartás a szerződéskötést követő 10 munkanapon belül, utána a mellékletekben meghatározottak szerint.
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgya: SZTE TIK épületében lévő 2 db Carrier 30XWHP-702 típusú hőszivattyú karbantartása és szivárgásvizsgálat elvégzése, valamint a vizsgálati eredmények felvitele a Nemzeti Klímavédelmi Hatóság rendszerébe
Teljesítés tervezett időpontja: A szerződés 1+1+1 éves időre köttetik. Első időszakos karbantartás a szerződéskötést követő 10 munkanapon belül, utána a mellékletekben meghatározottak szerint.
Rövid ismertető: A berendezések a következő helyen találhatók: Igénylő egység pontos megnevezése: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ Igénylő egység pontos címe: 6722 Szeged, Ady tér 10.
A nyertes pályázó feladata: A 2 db Carrier 30XWHP-702 típusú hőszivattyú karbantartása és szivárgásvizsgálat elvégzése, valamint a vizsgálati eredmények felvitele a Nemzeti Klímavédelmi Hatóság rendszerébe. • Karbantartás elvégzése az 1. számú melléklet szerint • Szivárgásvizsgálat elvégzése a 2. számú melléklet szerint • A 2. sz. mellékletben szereplő 11. pont „Villamos csatlakozások utánhúzása, ellenőrzése” alatt értjük a hőszivattyú házban található elektromos kötések utánhúzását.• A hőszivattyúk garancia megtartásának feltétele a szakszerviz által elvégzett időszakos karbantartás •
Teljesítés helye: SZTE TIK 6722 Szeged Ady tér 10.
Ajánlatukban egyösszegű vállalási árat kérünk (1 évre) a csatolt felolvasólap és árazótábla kitöltésével.
Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
A pályázatban való részvétel feltétele:
- Igazoltan rendelkezik Ő vagy alvállalkozója Carrier márkaszerviz jogosultsággal (ennek igazolását, kérjük, hogy csatolja árajánlatához!)
- A kiírásban szereplő munkálatok elvégzéséhez hasonló mértékű hőszivattyú karbantartási referencia munka felmutatása az elmúlt 3 évből.
A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges az alábbi kapcsolattartóval:
Munkaterület bemutatása/ előzetes bejárás adatai:
Időpont: előzetes megbeszélés/ telefonos egyeztetés alapján
Találkozó helyszíne: 6722 Ady tér 10 főbejárat
Helyszíni kontaktszemélyek: Jónás Krisztián +36 70/7089179 és/vagy Sipaki Lajos: Tel.: +36 70/339 20 83
A pályázatok benyújtásánál kérjük megadni az éves vállalási árat, nettó és bruttó összegben:
A Vállalkozó 1-1 db számlát nyújthat be az aktuális karbantartási tevékenység elvégzését követően. A számlák benyújtási feltétele a helyi kontaktszemély: Jónás Krisztián és a műszaki ellenőr által aláírt munkalapon dokumentálandó.
A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A Megrendelő előleget nem fizet.
Letölthető állományok:
felolvasolap.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxMűszaki leírás_TIK hőszivattyú karbantartás.docxÁrazótábla_TIK hőszivattyú karbantartás.xlsx1.sz. mell_Karbantartási munkaleírás_TIK hőszivattyú karb.pdf2.sz. mell_Szivárgásvizsgálati munkaleírás_TIK hőszivattyú karb.pdfVállalkozási szerződés tervezet2_TIK hőszivattyú karb.2024.pdfBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).
Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Sári Krisztián, Tel.: 30/528-0409; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki Szakmenedzsment Iroda, tel: +36 30/528-0409
email:
sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.