Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13971

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE MGK 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 19. szám alatti IX. épületének utcai homlokzatán és ablakpárkányon galambriasztó rendszer kiépítése emelőkosaras gépről, illetve galambürülék letakarítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13971

Ajánlattételi határidő: 2024. július 08 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadás-átvételét követő 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

„SZTE MGK 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 19. szám alatti IX. épületének utcai homlokzatán és ablakpárkányon galambriasztó rendszer kiépítése emelőkosaras gépről, illetve galambürülék letakarítása”

 

Munka indítása: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadás napja

 

Befejezési határidő: Teljesítés határideje: munkaterület átadás-átvételét követő 30 naptári nap


Általános előírások: ld. csatolt műszaki leírás


Feladatok leírása:

Az SZTE Mezőgazdasági kar IX. épületének homlokzatára és a tetőre galambok fészkeltek. Az épület külső ablakpárkányain az ürülék felszaporodott. Mivel az épület helyi védelem alatt áll, így állagának megóvása feladatunk része, ezért szükségessé vált a párkányok letakarítása, fertőtlenítése és a galambok távol tartása. Ennek érdekében kell kialakítani tüskés galambrisztó rendszert a mellékelt költségvetési kiírás szerint. Amennyiben a homlokzathoz közeli faágak visszavágása engedélyköteles, illetve az emelőkosaras gép munkavégzéséhez területfoglalási engedélyre van szükség, azt a kivitelezőnek be kell építeni ajánlatába. A kivitelezést úgy kell elvégezni, hogy az a rendeltetészerű és biztonságos használatra alkalmas legyen.

A fotón látható (sárgával megjelölt) részekre (pl: stukkó, díszítő elemek) is kérünk galambriasztó rendszer telepítést. A galambriasztó rendszer a teljes utcai frontot érintse, ahova a galambok esetleg le tudnak szállni.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai. (Magyar nyelvű)

Kivitelezői nyilatkozat

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

 

Felhívjuk a Tisztelt Ajánlattevőket, hogy a kiadott költségvetésbe, annak módosítása NÉLKÜL építsék bele a vállalási árba a kiíráshoz mellékelt szakmai információkat a kérdések- válaszok alapján!

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra előzetes telefonos egyeztetés mellett lehetőséget biztosít.

Kontaktszemély: Szász Norbert, Tel: 06 30 265 5005

 

Azoknak akik az első körös bejáráson részt vettek (2024.06.13.), nem szükséges ismét megjelenni és a helyszínt ismét felmérni!

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó ajánlati ár:

Áfa összege (27%):

Bruttó ajánlati ár:

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: a számla benyújtásának feltétele a Műszaki és Beruházási Iroda által kiadott teljesítésigazolás. Megrendelő előleget nem biztosít.

 

Alkalmassági követelmények:

- az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

A számlák fizetési határideje: 30 naptári nap

A Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Árazatlan költségvetés.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Műszaki leírás.docx
Vállalkozási szerződés_MGK IX. ép. galambriasztó rendszer.doc
1.sz. mell_Homlokzati képek.zip
1.sz. mell._Szakmai kérdések és válaszok_Hmvhely, Andrássy út 19., galambvédelem.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Szász Norbert., Tel.: +36 30/265-5005; E-mail: szasz.norbert@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szász Norbert, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 30/265-5005

email: szasz.norbert@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Emina Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 890 000,-Ft+ÁFA