Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13822


Kérdés-válaszokkal kiegészült ajánlattételi felhívás

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK, Szentes Csillagház- TRAU ép közötti, meghibásodott 0,4kV-os betápláló kábel cseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13822

Ajánlattételi határidő: 2024. április 25 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE SZAKK, SZENTES Csillagház- TRAU ép közötti, meghibásodott 0,4kV-os Betápláló kábel cseréje

Feladat rövid leírása:

  • Helyszínen egyeztetett nyomvonalon nyomvonal ásása, meglévő és üzemelő közművek mellett kézi földmunkával, helyreállítással.
  • Járdák útátfúrása alulról vagy sikertelenség esetén átvágása helyreállítással.
  • Csillagházba kábel bevezetése.
  • Trauma épület felőli fogadó elosztó kibontása.
  • 100m 4x240mm2 NAYY-J 1kV tip kábel fektetése földárokba MSZ13207: 2016 szerint.
  • 40m 4x25mm2 NAYY-J 1kV kábel fektetése 2db kandeláber között MSZ13207: 2016 szerint.
  • EBG UCH-0 340 1.3 típusú földbe telepíthető műanyag kábelelosztó szekrény komplett telepítése, tűzvédelmi főkapcsolóval Trauma épülethez.
  • EBG elosztótól Trauma főelosztóig 10m 4x95mm2 NAYY-J kábel létesítése.
  • EBG elosztótól sarki vágási tokozatig 20m 4x150mm2 NAYY_J kábel létesítése tűzihorganyzott kültéri kábeltálcán vezetve.
  • Munkavégzéshez szükséges áramszünet 6-8 óra, a Trauma épülethez, a betápláló kábel bekötése időtartamára.
  • Kábelszigetelés és ÉV mérés jkv készítéssel.
  • Megvalósulási „D” tervi dokumentáció készítése 3pld nyomtatott és 1 pld elektronikus.

Teljesítési határidő: szerződéskötéstől 30 naptári nap

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

Kérjük, hogy csak a kiíráshoz csatolt műszaki leírásban és kiadott árazatlan költségvetésben meghatározott termékekre (amennyiben meg van jelölve, különös figyelemmel a megadott gyártóra, típusra) nyújtsanak be ajánlatot. Helyettesítő terméket nem fogadunk el!

Helyszíni bejárásra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít egy általa megjelölt időpontban. Ajánlattevő a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát előre jelezni köteles a szakmai kapcsolattartónak.

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6600 Szentes, Sima F. u. 44-58. Szentesi Dr. Bugyi István Kórház, Műszaki osztály épülete

Időpont: 2024. április 22. (hétfő) 11:00 óra

Helyszíni és szakmai kapcsolattartó: Dunai Károly dunai.karoly@med.u-szeged.hu, Tel.: +36 30 334 6160

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

Teljesítés:

  • A vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
  • A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Teljesítésigazoló: Martonosi Attila igazgatóhelyettes

A pályázatból kizáró okok: Árazatlan költségvetés benyújtásának elmulasztása.

Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_Szentes Csillagház kábelcsere.pdf
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Szentes Csillagház betápkábel csere - Specifikáció.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
Szentes Csillagház betápkábel csere - Árazatlan költségvetés.xlsx
Szakmai kérdések és válaszok_PM13822.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első 3, illetve 5 napos ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Dunai Károly, E-mail: dunai.karoly@med.u-szeged.hu, Tel.: +36 30 334 6160

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető

martonosi.attila@szte.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dunai Károly, műszaki menedzser SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki Üzemeltetési Részleg, tel: +36 (62) 544-554; +36 30 334 6160

email: dunai.karoly@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.