Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13713

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Az SZTE szervezeti egységein, tanszékeinél lévő légkondicionáló berendezések beszerzése, szállítása, ill. beszerelése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13713

Ajánlattételi határidő: 2024. március 01 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés rövid ismertetése: Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő légkondicionáló berendezések beszerzése, szállítása, ill. beszerelése.

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig.

Amennyiben a Szerződésben rögzített keretösszeg a jelen pontban meghatározott szerződéses időtartam alatt nem merül ki, akkor a Szerződés további legfeljebb 6 hónappal automatikusan meghosszabbodik a keretösszeg kimerüléséig.

 

A beszerzés tárgya és mennyisége, ajánlattételi/ árazási szempontok:

1.

Hűtö közegek: R 410 A, R32

Hűtőteljesítmények: ~2,5 kW, ~3,5 kW,~5.3kW,~7.1kW,~10kW (inverteres), 14kW kazettás

Típusok (inverter, lakossági berendezések, hűtő-fűtő kivitel):

MIDEA

FISHER

FUJITSU

TOSHIBA

2.

Alapszerelési árat kérünk, melynek tartalmaznia kell:

5m-es kültéri beltéri és kondenz elvezetési távolságot

kondenz elvezetés a legközelebbi szifonba v. esőcsatornába kötve

falhoronyban v. műanyag csatornában történő (réz) vezetékezés

kivitelezői nyilatkozat készítése az elvégzett szerelési munkáról

3.

Szerelési ár a további megkezdett méterenként, mely tartalmazza a szigetelt vezeték pár kiépítését szigeteléssel, falhoronyban v. mü. csatornában.

4.

Ha nem oldható meg emelkedő csőszakasz nélkül a kondenzvíz elvezetése, kondenzvíz szivattyú, vagy cseppvízszivattyú alkalmazása szükséges.

 

Ajánlati feltételek és alkalmassági/alkalmatlansági szempontok

A szerződés meghatározása:

Légkondicionáló berendezések beszerzése, szállítása ill. beszerelésére vonatkozó vállalkozási keretszerződés.

A teljesítési időszaka: A szerződés megkötésétől számított egy éven keresztül köteles a Vállalkozó a Megrendelő számára eseti megrendelés alapján a nevesített split klímaberendezések ajánlatban szereplő árakkal teljesíteni, legfeljebb nettó: 45.000.000 millió (Ft) összeghatárig (+6 hónap hosszabbítási lehetőséggel, amennyiben az 1 év alatt a keretösszeg nem kerül lehívásra!). A nyertes ajánlattevő külön árajánlat, megrendelés alapján jogosult a Megrendelő részére a táblázatban nem nevesített klímaberendezések szerelésére is.

 

Nyertes Ajánlattevő a szerződés első negyedévében az árazótáblában szereplő tételes ajánlati árait tartani köteles. Felhívjuk Tisztelt Ajánlattevő figyelmét, hogy az első negyedéves szerződéses időszak lejártát és a következő negyedéves ciklusok végét megelőző 8 munkanapon belül jogosult az árazótáblában kizárólag a klímaberendezésekre meghatározott ajánlati egységáraira vonatkozóan árkorrekciós kérelmet a Megrendelőnek megküldött hivatalos levél (az elektronikus út is ide értendő) útján benyújtani elfogadásra/ jóváhagyásra a kiíráshoz csatolt szerződés-tervezetben foglalt feltételek és paraméterek mellett (7.3. és 7.4. pontok). (Kontaktszemély a Megrendelő részéről: Sári Krisztián műszaki ellenőr, sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu)

 

A berendezésekre 24 hónap garancia vállalása szükséges!

A teljesítés helyei: az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél.

 

Ajánlati feltételek:

A szerződés megkötésétől számított egy éven keresztül köteles a Vállalkozó a Megrendelő számára az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél eseti megrendelésre klíma berendezéseket beszerezni, felszerelni, az ajánlatban szereplő árakkal teljesíteni.

A Vállalkozó a Megrendelő írásos (e-mailben) ajánlatkérés esetén három napon belül köteles árajánlatot adni írásban a Megrendelő részére. Az ajánlatot az Intézet vagy Kar képviselőjével leegyeztetve készíti el és küldi meg a Megrendelő részére. A Megrendelő írásos megrendelése esetén a Vállalkozó köteles a Megrendelő által elfogadott ajánlatban megajánlott berendezést 5 napon belül beszerezni, felszerelni valamint üzemben helyezni. A megrendelt és elvégzett munkát a Vállalkozó munkalapon leigazoltatja az Intézet vagy Kar képviselőjével. Az elvégzett munka számlázásának feltétele a leigazolt munkalap valamint a Megrendelő által aláírt teljesítésigazolás.

 

Általános követelmények:

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladék lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újrahasznosításra való átvételt igazolja. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget ami a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. A gépészeti szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon.

 

Műszaki és szakmai alkalmasság igazolásához megkövetelt adatok és a megkövetelt igazolási módok az alábbiak

Műszaki, szakmai alkalmasság igazolására beadandó dokumentumok, amelyeket az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának együttesen szükséges benyújtani:

  • Nyilatkozzon, hogy rendelkezik 2 db szerviz kocsival és nyújtsa be forgalmi engedélyének egyszerű másolatát. Ha nem a szerviz kocsi tulajdonosa, akkor nyújtsa be a használati jogát tartalmazó szerződés egyszerű másolatát.
  • Nyilatkozzon, hogy nyertesség esetén biztosítani fog kosaras szerviz kocsit (min: 12m).
  • Mutassa be szakembereit az általuk aláírt szakmai önéletrajzzal (amely szerint rendelkeznek legalább egy év gyakorlati idővel, valamint amely ismerteti képzettségüket és végzettségüket) és csatolja a képesített személyek érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.
  • Kérjük, adja meg a Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében szereplő Céges regisztrációs számát.
  • Mutassa be felelős műszaki vezetőjét az általa aláírt szakmai önéletrajza egyszerű másolatának benyújtásával (amely szerint rendelkezik egy év gyakorlati idővel, és amely ismerteti képzettségét és végzettségét), továbbá érvényes határozata egyszerű másolatának benyújtásával (amely szerint felelős műszaki vezetőként nyilvántartásba vették).


Az alkalmasság minimum követelménye (i):

Műszaki, szakmai alkalmasságot kizáró tényező, amelynek az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe vett alvállalkozók együttesen is megfelelhetnek.

 

Alkalmatlannak minősíthető az ajánlattevő, ha az ajánlattételi határidőt megelőző 60 hónapban összességében nem szerelt be épületekbe nettó 30 millió forintértékben légkondicionálókat. (Kérjük az ajánlathoz csatolt referencia csatolásával igazolni!)

Alkalmatlan, ha nem csatolja a képesített személyek (6 fő) érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.

Alkalmatlan, ha nem szerepel érvényes regisztrációval Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében

Alkalmatlan, ha nem tud igazolni 1 fő olyan szakembert, aki rendelkezik a 244/2006. (XII. 5.) Korm. rendelet 1. melléklete I. részében meghatározott „ÉG” kategóriájú felelős műszaki vezetői szakterületen szakmagyakorlás végzését engedélyező határozattal és egy év gyakorlati idővel.

Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik ISO 9001, ISO 14001, minősítéssel.

Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 fő munkabiztonsági (pl. SCC/VCA) szakemberrel.

Konzorciumi partnerség esetén a konzorciumi tagok közül legalább egyik tagnak rendelkeznie kell a fenti feltételekkel!

 

Fizetési feltételek:

A Vállalkozó minden szerződéses vagy megrendelt eseti munka teljesítése után 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Vállalkozási keretszerződés_SZTE klíma 2024.pdf
Műszaki leírás.docx
felolvasolap.doc
Klíma árazótábla.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
nyilatkozat_alvallalkozok_bevonasarol_szerk..docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó vállalkozási keretszerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első 3, illetve 5 napos ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel.: 62/545-646; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Klíma-2024 Konzorcium
Nyertes ajánlati ár: 38 526 000,-Ft+ÁFA