Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13455

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Fluoreszcens makroszkóp / zoomos mikroszkóp rendszer
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13455

Ajánlattételi határidő: 2023. november 03 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő kb. 21 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:Fluoreszcens makroszkóp/zoomos mikroszkóp rendszer" - részletesen a mellékelt dokumentumban

Mennyiség: 1 db rendszer a meghatározott tartozékokkal a mellékelt dokumentum szerint

Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ

Felhasználó: Transzlációs Biomedicina Kompetenciaközpont - HCEMM ACF

Tervezett szállítási cím: HCEMM ACF Labor - 6720 Szeged, Korányi fasor 6. III. emelet - kérjük a terméket az egyeztetett helyszínre szállítani, telepíteni és beüzemelni

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06)

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.



Letölthető állományok:
KITÖLTENDŐ speciifkáció webrára - Fluoreszcens makroszkóp zoomos mikroszkóp rendszer - 2668.docx
SZERZŐDÉSSABLON - Adásvételi szerződéstervezet II-217-63-2668 - 2023 - mikroszkóp rendszer.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Az ajánlattevő a megadott forintos ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

(Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.

 

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”

 


Fizetési mód: utólagosan, minimum 30 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges minimum ennek megadását.

Továbbá kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel :
  • a forintos nettó egységárat (kerekítés nélkül), a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva), ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező forintos árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a kiállítandó számlán (vagy a díjbekérőn, előlegszámlán és végszámlán) szereplő összegekkel!!
  • A teljesítési határidőt, azaz a termék üzembe helyezésének és betanításának határidejét.
  • A termék paramétereit, gyártmányát, mennyiségét, tartozékait, a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat (amelyeket a csatolt specifikáció második oszlopában is kérjük feltüntetni és a benyújtott ajánlathoz csatolni) - hogy a benyújtott dokumentumokból megállapítható legyen a megajánlott termék szakmai megfelelősége.


Az eljárásra csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra, szolgáltatásra ajánlatot kell adnia!


Kérjük, hogy csak a specifikácóban meghatározott paraméterű termékre, tartozékokra és a megadott mennyiségre - a meghatározott szolgáltatásokkal együtt - nyújtsanak be ajánlatot.

Amennyiben az ajánlaton szerepelő termék nem a meghatározott paraméterekkel rendelkezik vagy nem a megadott mennyiségben, illetve a megadott szolgáltatásokkal együtt, akkor az ajánlatot érvénytelennek nyilváníthatjuk.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT KITÖLTENDŐ DOKUMENTUMBAN - Kérjük a kiajánlott termék paramétereit ebben a dokumentumban is részletesen feltüntetni és ajánlatukhoz csatolni vagy külön feltöltésben benyújtani.

A webra felületen egy ajánlatfeltöltés során egy fájlt van lehetőség csatolni, több fájlt csak több feltöltéssel lehetséges.


Teljesítésigazolás kiállítása: A mikroszkóprendszer üzembe helyezése, a betanítás, a kiállítandó és átadandó dokumentumok és útmutatók Vevő részére történő hiánytalan átadása után lehetséges.


Szerződéskötés a csatolt sablon szerint történhet az egyetemi szerződéskötési szabályoknak megfelelően.


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 45 nap (kötelező).

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Ferhan Ayaydin, Szakértelemmel rendelkező kapcsolattartó SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ, tel: +36 30/419 9460

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Biomarker Kft.
Nyertes ajánlati ár: 24 387 600,-Ft+ÁFA