Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13223

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Rendezvénysátor bérlése a 2023. augusztus 5-13-a közötti Gólyatábor rendezvényre
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13223

Ajánlattételi határidő: 2023. június 29 10:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023. augusztus 05-13. között szervezett rendezvény idejére történő bérlés (az építést legkésőbb 2023.08.05. 11:00-ra szükséges befejezni)

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Rendezvénysátor bérlése a 2023. augusztus 5-13-a közötti Gólyatábor rendezvényre" - a mellékelt dokumentum szerint.

Mennyiségi adat: - a mellékelt dokumentum szerint.


A rendezvénysátrak felállítását, a jogszabályoknak megfelelő világítások felszerelését is a szolgáltatónak szükséges elvégezni, az ehhez szükséges személyzetet és eszközöket is Ajánlattevő biztosítja.

A szolgáltató a fenti eszközök szállítását, építését és bontását is köteles elvégezni a rendezvényszervezőkkel egyeztetett időpontban.


A bérléssel kapcsolatos időpontok:

A rendezvény időpontja: 2023. augusztus 5-13.

A rendezvény helyszíne: 2700 CEGLÉD, Fürdő út 1. Cegléd Fürdő Diáktábor

  1. A bérléssel kapcsolatos időpontok:
    • Építés: 2023.08.05. szombat, építés befejezése: legkésőbb 11:00 óra
    • Bontás: 2023.08.13. vasárnap, bontás megkezdése: rendezvényzárást követően, legalább 8:00-tól, bontás befejezése: legkésőbb 11:00-ig


Igénylő egységek: SZTE GTK Hallgatói Önkormányzat és SZTE ÁJTK Hallgatói Önkormányzat


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre


Tervezett számlakiküldési cím (ahová a számlát várjuk): SZTE HÖK



Letölthető állományok:
Specifikáció webrára - Rendezvény sátor bérléséhez - 1949 - 2023.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Az ajánlattevő a megadott forintos ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

(Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.


Fizetési mód:

- lehetőség szerint a rendezvény utáni számlakiállítást követő 30 napos utólagos utalással.

- ezen kívül lehetőség van arra, hogy az egyetem a bérleti díj 50%-át előreutalja szerződéskötés után, díjbekérő alapján a Bérbeadó bankszámlájára, a fennmaradó 50%-ot pedig a rendezvény után 30 napos utólagos átutalással teljesítse. Ehhez a fizetési módhoz szükség van ennek a feltételnek az ajánlaton való feltüntetésére.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel :

  • a nettó egységárat, nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • Valamint fizetési határidőként megjelölni melyik fizetősi mód alapján történjen a kifizetés,
  • a rendezvény időpontjában való szolgáltatás vállalását, a határidőre történő felépítést,
  • a bérlés és a sátor specifikációnak való megfelelőségét mutató jellemzőit,
  • a mennyiségeket a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre és feltételre, a meghatározott mennyiségben ajánlatot kell adnia a bérlésre.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN

Kérjük, hogy csak a specifikációban meghatározott paraméterekkel rendelkező, a bérlés tárgyát képező termékekre, valamint a meghatározott mennyiségekre és időpontokra adjon be ajánlatot. Más paraméterekre és időpontokra nem fogadunk el ajánlatot.

Amennyiben az ajánlaton szereplő termék nem rendelkezik a meghatározott paraméterekkel vagy nem a meghatározott mennyiségben vagy nem a meghatározott időpontokra vonatkozik, akkor az ajánlatot érvénytelennek minősíthetjük.


Kérjük a beadott ajánlaton szerepeltessék a bérlésre kerülő terméknek a jelen kiírásban szereplő összes paramétereit és a mennyiségeket, valamint a rendezvény időpontjában történő bérlési lehetőséget, hogy az értékelés elvégezhető legyen.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározottaknak megfelelő ajánlatot szíveskedjenek benyújtani!


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Szerződéses feltétel:

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy bármely kötelezettsége késedelmes vagy hibás teljesítése esetén a Bérbeadó kötbért köteles fizetni a Bérbevevőnek. A késedelmi kötbér a kért építés-befejezési időponthoz képest minden megkezdett 10 perc után fizetendő, melynek mértéke a szerződéses érték 0,1%-a, de maximum a számla teljes értékének 20%-a. A kötbér a kért építés-befejezési időpontban válik esedékessé. A kötbért a Bérbevevő jogosult a benyújtott számlából levonni.

Ha a Bérbeadó a szolgáltatási kötelezettségének nem megfelelően, vagy egyáltalán nem tesz eleget, az hibás teljesítésnek minősül, és ez esetben a Bérbevevő jogosult elállni a szerződéstől és a bérleti díj nem kerül kifizetésre.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Martus Nikolett, elnök SZTE GTK HÖK, tel: +36 20/5951319

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Full Party Service Kft.
Nyertes ajánlati ár: 935 500,-Ft+ÁFA