Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB12814


HELYSZÍNI BEJÁRÁSON FELMERÜLT SZAKMAI KÉRDÉSEKKEL ÉS VÁLASZOKKAL KIEGÉSZÍTETT

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Egyedi polcrendszer gyártása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB12814

Ajánlattételi határidő: 2023. február 02 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstól számított 4 hónapon belül történő termék leszállítással és teljes telepítéssel/beüzemeléssel

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Egyedi polcrendszer gyártása

Igényelt mennyiség: részletesen a csatolt word dokumentum szerint szolgáltatási feladatokkal együtt


A beszerzés pályázati forrás terhére valósul meg!
Pályázati azonosító: GINOP_PLUSZ-2.1.1-21-2022-00080

Pályázat címe: Növények extra tápanyag ellátását szolgáló, nanotechnológián alapuló hidropóniás és liofilizáló rendszer kutatás fejlesztése táplálékkiegészítő termelés céljából


Teljesítés határidő: tervezetten 4 hónapon belül komplex kivitelezéssel, de minél hamarabb szükséges a beszerzés, így Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.


Az érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel. A helyszíni bejárásokról Ajánlattevő jegyzőkönyvet készít, melyet a helyszíni bejárásokon résztvevő cégeknek tájékoztatásként megküld. A helyszíni bejáráson felmerülő további specifikációs elvárásokat Ajánlatkérő rögzíti és szintén a résztvevő cégek rendelkezésére fogja bocsájtani. A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket még a helyszíni bejárást követő 24 munkaórán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 5 munkanapon belül együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.


A helyszíni bejárás helyszíne/beszerzést igénylő egység és telepítési cím: SZTE TTIK Biológia Intézet (Növénybiológiai Tanszék), Szeged, Közép fasor 52. 2. emelet

A helyszíni bejárás időpontja: 2023. január 19. 10:00 (Esetlegesen pótidőpont:2023. január 20. 10:00)

Kontaktszemély/ Szakmai kapcsolattartó:

· Név: Dr. Szepesi Ágnes

· E-mail: szepesia@bio.u-szeged.hu

· Telefon: +36-62-546-968

· Név: Dr. Ördög Attila

· E-mail: aordog@bio.u-szeged.hu

· Telefon: +36-62-544-236

Találkozási hely az épület portája


FONTOS! Csak azon Ajánlattevők ajánlata lesz az eljárás során figyelembevéve, akik a fentiek szerinti helyszíni bejáráson képviseltették cégüket. AJÁNLATADÁS FELTÉTELE A BEJÁRÁSON TÖRTÉNŐ RÉSZVÉTEL.


Mellékletekben megtalálható FELOLVASÓLAP szintén az ajánlatadás részét kell, hogy képezze!


Ajánlattevő alvállakozót bevonhat a teljesítésbe, de fontos, hogy számlát csak az Ajánlatadó cég nyújthat be!


A termékek leszállításán túl elvárt kiegészítő tevékenységekre további költségtérítés nem igényelhető, így azt szükséges az ajánlati árba kalkulálni:

  • helyszíni szemle / felmérés (kötelező helyszíni bejárás),
  • a rendszer megtervezése a helyszíni lehetőségek alapján, a 2D-s tervek engedélyeztetése az Ajánlatkérővel (csak Nyertes Ajánlattevő esetén szükséges elkészíteni)
  • az Ajánlatkérő jóváhagyása után a rendszer helyszínre történő szállítása,
  • a rendszer összeépítése / telepítése / beüzemelése.


Fizetési mód:

Nyertes ajánlattevő 1 db előlegszámlát (díjbekérő formájában) nyújthat be a teljes vállalási ár 50 %-ra.

1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál.

Végszámla: A munka befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Vevő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó vételárra.

A díjbekérő/számla fizetési határideje 30 naptári nap.





Letölthető állományok:
Specifikáció webrára 3812.docx
3812_fedlap_unios_webra_eljaras.docx
kérdések válaszok GINOP+_végleges.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:
  • a nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintban megadott ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!


Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.


A rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:

  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő/ szállító megnevezését, cégadatait,
  • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit,
  • a vállalt szállítási/teljesítési határidőt,
  • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
  • garanciális/jótállási feltételeket (amennyiben releváns),
  • fizetési határidőt és kondíciókat az elvárásoknak megfelelően
  • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel),
  • valamint az ajánlat legyen cégszerűen aláírt.


Kérjük, ha a kiírásban és/vagy a specifikációban adminisztrációs hibát vélnek felfedezni, akkor azt az ügyintézőnek (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) jelezni szíveskedjenek.


Az Ajánlattevő megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Fizetési mód:

Nyertes ajánlattevő 1 db előlegszámlát (díjbekérő formájában) nyújthat be a teljes vállalási ár 50 %-ra.

1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál.

Végszámla: A munka befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Vevő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó vételárra.

A díjbekérő/számla fizetési határideje 30 naptári nap.


Megrendelő előteljesítést elfogad.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra és szolgáltatásra ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre, a meghatározottak szerint adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve), az ÁFA-ra vonatkozó információt is.


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintban (HUF) megadott ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Ajánlati kötöttség: 60 naptári nap a bontást követően


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.


Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a szállítást, a helyszíni üzembehelyezést és minden egyéb szerelési költséget.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.

 

Ajánlattételnél van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szepesi Ágnes dr., adjunktus SZTE TTIK Biológia Intézet Növénybiológiai Tanszék, tel: +36 (62) 544-236, +36 (62) 544-000/4236, +36 (62) 546-965, +36 (62) 544-000/6965

email: szepesia@bio.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Optimal Lux Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 998 096,-Ft+ÁFA