Igénylés tárgya: Egyedi polcrendszer gyártása
Igényelt mennyiség: részletesen a csatolt word dokumentum szerint szolgáltatási feladatokkal együtt
A beszerzés pályázati forrás terhére valósul meg!
Pályázati azonosító: GINOP_PLUSZ-2.1.1-21-2022-00080
Pályázat címe: Növények extra tápanyag ellátását szolgáló, nanotechnológián alapuló hidropóniás és liofilizáló rendszer kutatás fejlesztése táplálékkiegészítő termelés céljából
Teljesítés határidő: tervezetten 4 hónapon belül komplex kivitelezéssel, de minél hamarabb szükséges a beszerzés, így Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
Az érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel. A helyszíni bejárásokról Ajánlattevő jegyzőkönyvet készít, melyet a helyszíni bejárásokon résztvevő cégeknek tájékoztatásként megküld. A helyszíni bejáráson felmerülő további specifikációs elvárásokat Ajánlatkérő rögzíti és szintén a résztvevő cégek rendelkezésére fogja bocsájtani. A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket még a helyszíni bejárást követő 24 munkaórán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 5 munkanapon belül együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
A helyszíni bejárás helyszíne/beszerzést igénylő egység és telepítési cím: SZTE TTIK Biológia Intézet (Növénybiológiai Tanszék), Szeged, Közép fasor 52. 2. emelet
A helyszíni bejárás időpontja: 2023. január 19. 10:00 (Esetlegesen pótidőpont:2023. január 20. 10:00)
Kontaktszemély/ Szakmai kapcsolattartó:
· Név: Dr. Szepesi Ágnes
· E-mail: szepesia@bio.u-szeged.hu
· Telefon: +36-62-546-968
· Név: Dr. Ördög Attila
· E-mail: aordog@bio.u-szeged.hu
· Telefon: +36-62-544-236
Találkozási hely az épület portája
FONTOS! Csak azon Ajánlattevők ajánlata lesz az eljárás során figyelembevéve, akik a fentiek szerinti helyszíni bejáráson képviseltették cégüket. AJÁNLATADÁS FELTÉTELE A BEJÁRÁSON TÖRTÉNŐ RÉSZVÉTEL.
Mellékletekben megtalálható FELOLVASÓLAP szintén az ajánlatadás részét kell, hogy képezze!
Ajánlattevő alvállakozót bevonhat a teljesítésbe, de fontos, hogy számlát csak az Ajánlatadó cég nyújthat be!
A termékek leszállításán túl elvárt kiegészítő tevékenységekre további költségtérítés nem igényelhető, így azt szükséges az ajánlati árba kalkulálni:
Fizetési mód:
Nyertes ajánlattevő 1 db előlegszámlát (díjbekérő formájában) nyújthat be a teljes vállalási ár 50 %-ra.
1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál.
Végszámla: A munka befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Vevő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó vételárra.
A díjbekérő/számla fizetési határideje 30 naptári nap.
Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.
A rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:
Kérjük, ha a kiírásban és/vagy a specifikációban adminisztrációs hibát vélnek felfedezni, akkor azt az ügyintézőnek (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) jelezni szíveskedjenek.
Az Ajánlattevő megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)
Fizetési mód:
Nyertes ajánlattevő 1 db előlegszámlát (díjbekérő formájában) nyújthat be a teljes vállalási ár 50 %-ra.
1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál.
Végszámla: A munka befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Vevő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó vételárra.
A díjbekérő/számla fizetési határideje 30 naptári nap.
Megrendelő előteljesítést elfogad.
A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra és szolgáltatásra ajánlatot kell adnia.
Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre, a meghatározottak szerint adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve), az ÁFA-ra vonatkozó információt is.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintban (HUF) megadott ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Ajánlati kötöttség: 60 naptári nap a bontást követően
Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a szállítást, a helyszíni üzembehelyezést és minden egyéb szerelési költséget.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.
Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!
Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.
A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.
Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.
Ajánlattételnél van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Nyertes ajánlattevő: Optimal Lux Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 998 096,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B