Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PB12614

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Digitális pipetták (módosított specifikációval)
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PB12614

Ajánlattételi határidő: 2022. október 18 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: nincs meghatározva

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Digitális pipetták


Részletes termékleírás, ajánlati feltételek, igényelt mennyiség: ld a mellékelt specifikációt


Igénylő egység: SZTE GYTK Farmakognózia Intézet
Tervezett szállítási cím: 6720 Szeged, Eötvös u. 6., Magyarország
Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13., adószám 19308650-2-06 (VAT: HU19308650)


Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06/ VAT: HU19308650).

Kifizetés: a szerződés hatálybalépését követően utólagos 30 napon belül. Kérjük az utólagos 30 napos átutalás biztosítását!


Ajánlatadó a kiajánlott árat tartani köteles a bontást követő 30 napig. (Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap.)


Szakmai kérdésekben kapcsolattartó: Vidács Lívia, +36-30-990-5523, vidacs.livia.melinda@szte.hu
Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor azt a beszerzési ügyintéző részére is
(farkasne.antal.aniko@gmf.u-szeged.hu) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


Ajánlat benyújtásának módja: Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni. A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Az ajánlat lehetséges nyelve: magyar vagy angol.

Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterekkel rendelkező termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű illetve jobb helyettesítő termékre.


Kérjük a beadott ajánlaton szerepeltessék a termékek kiírásban meghatározott paramétereit, gyártmányát, gyártói kódját, kiszerelését és a mennyiségeket valamint a megfelelő teljesítési határidőt, hogy az értékelés elvégezhető legyen.


Kérjük, a beadott ajánlaton a következő paraméterek szerepeljenek:

  • Az ajánlattevő cég pontos adatai. Kérjük, az ajánlattevő cégneve, címe ugyanaz legyen az árajánlaton, amely a megrendelés után kiállítandó számlán is szerepel majd. Ha ez nem megoldható, kérjük minél hamarabb jelezni felénk.
  • A termék (termékek) pontos neve és leírása
  • A termékek ára a kiírásban szereplő mennyiségekre
    • A négyféle termékre együttesen tehető árajánlat, az ajánlatnak mind a négyféle terméket (a specifikációban szereplő mennyiségben) + szállítási/kezelési ktg-et tartalmaznia kell.

    • Kérjük, adja meg a mindösszesen árat is (nettó, ÁFA és bruttó).
    • A termékek árán kívül, kérjük, tüntessék fel a szállítási és csomagkezelési költségeket is. Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. Ha az ajánlaton nem szerepel egyértelműen, hogy a végösszeg tartalmazza-e a helyszínre szállítás költségeit, Ajánlatkérő úgy fogja értelmezni, hogy a végösszeg tartalmazza a szállítási, kezelési költséget
    • Az árképzésnél, kérjük, vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.
    • Kérjük a pénznemet is szerepeltetni az ajánlaton. Elfogadott pénznemek: HUF, EUR, USD, GBP, SEK, CHF, NOK, DKK, CAD, AUD, JPY, CZK. A devizában megjelölt ajánlati ár a bontás napján érvényes MNB középárfolyamon átszámított forint értékben kerül bírálatra és az árfolyamkockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie (a számlán szereplő devizás érték - számlázás napján érvényes MNB árfolyamon átszámított - forint értéke nem haladhatja meg a bontási jegyzőkönyvben szereplő forint értéket)
    • Az ajánlati ár a rész-, illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel
  • Szállítás módja és a szállítási határidő
  • Fizetési feltételek. Kérjük, a feltöltött árajánlaton olyan fizetési feltételt tüntessenek fel, amely a megrendelés után kiállítandó számlán is szerepel majd. Utólagosan, minimum 30 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges ennek megadását.
  • Az ajánlat érvényessége. Az ajánlat érvényességének legalább 30 napnak kell lennie, figyelembe véve a beszerzési folyamat elhúzódását. Az ajánlat dátuma és az ajánlat érvényessége nem lehet korábbi, mint az ajánlattételi felhívás kezdete
  • A pecséten ne szerepeljen az ajánlattevő cégnevétől eltérő cégnév


2022. szeptemberétől egyetemünk KATÁ-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.



Letölthető állományok:
PB12614 specification.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Bírálati szempont : legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Az ajánlat forintban illetve EUR, USD, GBP, SEK, CHF, NOK, DKK, CAD, AUD, JPY, CZK devizanemben is megadható.


„Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vidács Lívia, szakmai szolgáltató SZTE GYTK Farmakognózia Intézet, tel: +36-30-990-5523

email: vidacs.livia.melinda@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Labsystem Kft.
Nyertes ajánlati ár: 555 237,-Ft+ÁFA