Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PB12429

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Delvotest Fast inkubátor, leolvasó készülék, teszt
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PB12429

Ajánlattételi határidő: 2022. július 14 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 6 héten belül

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Devoltest Fast inkubátor, leolvasó készülék, teszt beszerzése

Igénylés tárgya: Delvotest Fast Start III. inkubátor

Delvotest Fast Go Max leolvasó készülék

Delvotest Fast BT teszt 100 db vizsgálatához

Részletes termékleírás: csatolt Word dokumentum tartalmazza a részletes specifikációt


Igényelt mennyiség: 1 db inkubátor

1 db leolvasó készülék

1 db teszt (100db vizsgálathoz)


Igénylő egység: SZTE Mérnöki Kar

Teljesítés helye: SZTE Mérnöki Kar, Élelmiszermérnöki Intézet, Dr. Csanádi József

6725 Szeged, Moszkvai krt. 5-7.


Számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterekkel rendelkező termékre adjon be ajánlatot!


Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza a jótállási időt és a vállalt 60 napos fizetési határidőt!


Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 Teljesítési határidő: szerződéskötéstől számított 6 hét


Felhívjuk figyelmüket, hogy 2022. augusztus 1-21 között az Egyetem épületei zárva tartanak, így ezen időszak alatt a termékek átvétele nem biztosított!


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Maczelkáné Minyó Judit, Tel.: 06-62/ 546-007; E-mail:mjudit@mk.u-szeged.hu

 

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!







Letölthető állományok:
Specifikáció.docx
nyilatkozat02_katas_vallalkozok_szurhetosegere.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A Szegedi Tudományegyetem, mint Ajánlatkérő, a vonatkozó jogszabályok (Art.) értelmében, amennyiben katás vállalkozó üzleti partnerei részére adott tárgyévre vonatkozóan összességében bruttó 3 millió forintot meghaladó értékben könyvel bevételt, akkor a 3 millió forintot meghaladó értékrész után 40%-os adót köteles befizetni a NAV felé.

Ennek megfelelően Ajánlatkérő azon Ajánlattevők ajánlatát, akiknek a katás nyilatkozatában jelzett Ajánlatkérőtől származó bevétele és a jelen ajánlati ára eléri vagy meghaladja a fentebb említett értékhatárt az alábbiak szerint veszi figyelembe az értékelés során:

 

*(Ajánlatkérőtől származó bevétel + jelen ajánlati ár 3 millió forintot meghaladó része x 0,4) + jelen ajánlati ár

 

*Jelmagyarázat: Amennyiben Ajánlattevő az ajánlata részeként benyújtott nyilatkozatában foglaltak alapján katás vállalkozónak minősül és a fentebb említett értékhatárt jelen ajánlattételével eléri, illetve meghaladja, akkor a Szegedi Tudományegyetem fenntartja magának a jogot, hogy a beérkező ajánlatok értékelése során a 3 millió forintot meghaladó értékrészre vonatkozó 40%-os adóterhet a katás vállalkozó ajánlati árához hozzáadja, és az így keletkező mindösszesen értéket veszi alapul a bontási- értékelési folyamat során.





Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Maczelkáné Minyó Judit, beszerzési ügyintéző SZTE MK Dékáni Hivatal Gazdasági Iroda, tel: +36 (62) 546-008, +36 (62) 544-000/6008

email: mjudit@mk.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Labomark Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 786 749,-Ft+ÁFA