Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PSZ10049

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Virtus Vállalkozáskatalizátor Programban külső IT szakértői szolgáltatás (mentorálás) ellátása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PSZ10049

Ajánlattételi határidő: 2019. augusztus 02 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Az egy éves megbízás során (2019. szeptember 01. – 2020. szeptember 15.) három hónapos egységenként van lehetőség teljesítésigazolásra: 1. Teljesítésigazolás: november 15. 2. Teljesítésigazolás: február 15. 3. Teljesítésigazolás: május 15. 4. Teljesítésigazolás: szeptember 15.

A beszerzés rövid ismertetője:

Letölthető állományok:
FELOLVASÓLAP_v1 (003).docx
szolgaltatas_beszerzes_specifikacio_mentoralasi_szolgaltatas_0717.docx


További információk:

Az egy éves megbízás során (2019. szeptember 01. – 2020. szeptember 15.) három hónapos egységenként van lehetőség teljesítésigazolásra:

 

  1. Teljesítésigazolás: november 15.
  2. Teljesítésigazolás: február 15.
  3. Teljesítésigazolás: május 15.
  4. Teljesítésigazolás: szeptember 15.

 TE Virtus Vállalkozáskatalizátor Programban külső IT szakértői szolgáltatás (mentorálás) ellátása

 

A szolgáltatás ismertetése:

 

A mentori szolgáltatás beszerzésének célja az SZTE Virtus Vállalkozáskatalizátor Program keretein belül a mentorálási szolgáltatást igénybe vevő hallgatói / kutatói csapatok szakmai támogatása. Az IT szakértelemmel rendelkező cég feladata early-stage fázisban lévő ötletek fejlesztése és megvalósulásának támogatása, valamint a csapatmunka felügyelete, hiszen a legtöbb beérkező ötlet valamilyen formában köthető az informatika adott területéhez.

 

  1. Az SZTE Virtus Vállalkozáskatalizátor Programjában résztvevő kutatói, hallgatói és ipari projektek teljes körű mentorálása minimum 3 projekt esetén, továbbá alkalmanként támogatni minimum 1 projektet az alábbi részfeladatokkal:
    • projekt egyeztetések és leszervezése és koordinálása,
    • a csapatok menedzselése és szakmai támogatása,
    • mentorálás során létrejövő dokumentumok kialakításában a csapat támogatása, szükség esetén aktív részvétel ezek elkészítésében,
    • részfeladatok kitűzése az SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóságának szakmai irányítása alapján, ezek teljesülésének nyomon követése,
    • a Virtus programok és egyéb szakmai rendezvények promótálása
  2. Szakértői részvétel az SZTE Virtus Program mentorálási módszertan kialakításában az SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóságának szakmai irányítása mellett.
  3. A mentorált projektekhez kapcsolódó riporting rendszer folyamatos töltése a mentorálási folyamat végigkövetése céljából.

 

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Kérjük, hogy Ajánlattevő az ellenszolgáltatás összegét a Felolvasólap 2. sz. Melléklet kitöltésével adja meg.

 

Ajánlatkérő az SZTE Virtus Vállalkozáskatalizátor Programban külső IT szakértői szolgáltatás (mentorálás) ellátása. mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.


Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.

 

Ajánlattevő cég alkalmazottjával szembeni elvárások:

  • Multidiszciplináris szakirányú végzettség legalább 1 alkalmazott esetében: IT és MBA (IT területen legalább 10 éves tapasztalat)
  • Angol nyelv ismerete legalább 1 alkalmazott esetében (legalább középfokú)
  • Startup mentorálásban szerzett tapasztalat

 

Igazolási mód:

  • Szakirányú végzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • Szakmai önéletrajz(ok)


Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, a SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság által igazolt teljesítést követően.

 

Az egy éves megbízás során (2019. szeptember 01. – 2020. szeptember 15.) három hónapos egységenként van lehetőség teljesítésigazolásra:

 

  • Teljesítésigazolás: november 15.
  • Teljesítésigazolás: február 15.
  • Teljesítésigazolás: május 15.
  • Teljesítésigazolás: szeptember 15.

 

A három hónapos egység utolsó hónapjának 15. napjáig meg kell történnie a teljesítésnek, előteljesítésre és részszámlázásra nincs lehetőség.

 

A projekt száma:

EFOP-3.6.1-16-2016-00008

A projekt címe, megnevezése:

Intelligens élettudományi technológiák, módszertanok, alkalmazások fejlesztése és innovatív folyamatok, szolgáltatások kialakítása a szegedi tudásbázisra építve


Témaszám: 0U112 24 12


Teljesítés helye:

SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Szállítási, és számlaküldési cím:

SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Koppány Enikő, üzletfejlesztési menedzser SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-701, +36 (62) 544-000/6701

email: koppany.eniko@rekt.szte.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.